ik ben zwanger van een bnner

14-12-2011 10:41 537 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gestoorde titel ik weet het. Maar het is echt zo wij zijn jeugdvrienden en hij heeft een slippertje gemaakt.

Ik ga volgende week een abortus laten doen en ja dat doet pijn, pijn in mijn hart en pijn dat Hij nooit van mij zal zijn!

Ik wil dit verhaal niet verkopen aan de bladen, of uitbuiten zou t makkelijk kunnen maar dat doe ik niet.

Voel me klote
quote:Primabella schreef op 14 december 2011 @ 12:41:

Ehhmm hij verbreekt alle contact als je abortus pleegt? Oftewel, hij wil het houden?mits ze abortus pleegt.. andersom dus.
Ah know`t, tha shunt
quote:Primabella schreef op 14 december 2011 @ 12:46:

Behalve als het Lange Frans is tindin, die zat toch aan de grond "door Baas B"? Of is ie er weer bovenop?Oja, nee dan verdien je er niks aan als het bekend wordt.
Hahaha dat is waar, Maleficent Pas maar op TO!
quote:kruidigmeisje schreef op 14 december 2011 @ 12:40:

Dat maak niet uit van wie ! Hij geeft aan alle contact te verbreken mist ik een abortus pleeg, hij neemt geen telefoon meer op , weet niet meer wt te doen ! What was i thinking

Laat me raden....je dacht, de BNNer wil vast een langdurige relatie met mij, want ik heb m veel te bieden, onder andere een kind.

En laat me raden, je had m verteld dat je aan de pil was.
Nee hoor KA, mits betekent 'als', 'op voorwaarde dat'. En geen 'tenzij'.
quote:valentinamaria schreef op 14 december 2011 @ 12:38:

laat het niet frans bouwer zijn. ik vind hem niet sexy en hou niet van zijn muziek, maar vind hem wel het boegbeeld van de brave, betrouwbare huisvaders.

als frans niet meer te vertrouwen is, wie dan wel?

Fransje is bekend geworden in 1991, programma all you need is love.

2 meiden hadden brief ingestuurd, claimde beide ook zijn vriendin te zijn, volgens mij hadden beide ook dezelfde voornaam.

Eerst de ene aan het woord, toen kwam Frans, alles leuk en aardig, en toen kwam Robert met nog een verrassing, er was nog een meisje die zei dat zij zijn vriendin was.oei die blikken toen hahahha

Als troost mocht hij een liedje zingen, was volgens mij toen ook zijn doorbraak.

Voor de duidelijkheid, ben geen Bouerfan hoor

En over de ava van Star, ik zag er een blonde engel in met blauwe vleugels....dacht star-engel en zo, te ver doorgedacht
Zo, ik was even boodschappen doen. Is dit topic de moeite van het terug lezen waard? Of kan ik mezelf de moeite besparen?
quote:KahlanAmnell schreef op 14 december 2011 @ 12:48:

[...]

mits ze abortus pleegt.. andersom dus.

Nee, mits betekent 'op voorwaarde dat'.

Hij verbreekt dus het contact op voorwaarde dat ze abortus pleegt.
quote:Suze02 schreef op 14 december 2011 @ 12:50:

Zo, ik was even boodschappen doen. Is dit topic de moeite van het terug lezen waard? Of kan ik mezelf de moeite besparen?Ach het is best lollig
quote:Suze02 schreef op 14 december 2011 @ 12:50:

Zo, ik was even boodschappen doen. Is dit topic de moeite van het terug lezen waard? Of kan ik mezelf de moeite besparen?Lezen joh. Of heb je heul belangrijke dingen te doen?
En ik durf te wedden dat hier eerder ook al een topic over was.. kan het alleen niet zo 1, 2, 3 terug vinden
quote:Primabella schreef op 14 december 2011 @ 12:50:

Nee hoor KA, mits betekent 'als', 'op voorwaarde dat'. En geen 'tenzij'.Ok, ik ben mosterd.
Al die verschillende blikken op mijn avatar.
Dat je je hebt laten bezwangeren terwijl dat niet hoeft te gebeuren is al stom, dat je je hebt laten bezwangeren door een BN(N)-er (vooropgesteld dat dat ook zo is) is nog stommer, maar je verhaal vervolgens op een van de meest gelezen fora van Nederland plaatsen en zeggen dat je je verhaal niet wilt verkopen of uitbuiten, is al helemaal naief. Voor de rest best een geestig topic......
quote:Star schreef op 14 december 2011 @ 12:52:

Al die verschillende blikken op mijn avatar.

Yep, ik dacht heel braaf, terwijl die dus best wel beetje "stout" is

Maar kijk eens goed dan,blonde engel die naar beneden kijkt, haar bovenarm en blauwe vleugels, kon toch wel zo zijn

Ow en ik haat kerstchocolade.staat schaal op de toonbank, met hier lezen begint die steeds leger te worden
quote:bbibi schreef op 14 december 2011 @ 12:51:

En ik durf te wedden dat hier eerder ook al een topic over was.. kan het alleen niet zo 1, 2, 3 terug vindenStaat me ook iets van bij....wie is handig in snel zoeken?
Ja Star, dat krijg je als je van die onduidelijke plaatjes plakt.

Mijn vorige had een barbie met een kroontje

Aubrey, lekker, ik heb wel trek op dit uur! Ik heb wat te drinken ook mee.

Ach, hebben we de "ik ben zwanger van een BN-er" weer? Weer zo'n oude koe uit de sloot, je volgt precies het geijkte paadje van de andere dames die zoiets hier eerder beweerden.

En dat van een TO die zich op een andere pijler afvraagt waarom er zoveel faketopics worden geopend
Ik weet het! Het is Bob de Bouwer!!
"Dans met je hart, en je voeten zullen volgen."
Muzze, bbibi, er was er een tijdje geleden wel 1 zwanger van Julian Assange, maar die bedoelen jullie zeker niet?
Hier: VREEMDGAAN MET BN-ER
quote:lughnasadh schreef op 14 december 2011 @ 13:00:

Ach, hebben we de "ik ben zwanger van een BN-er" weer? BNN'er hè. Da's de nieuwe variant.
Ga in therapie!
Hoeveel persoonlijkheden heb je kruidenvrouwtje?? Ben je Klazien uut Zalk?
"Dans met je hart, en je voeten zullen volgen."
BNN'er Dubio
quote:chillies schreef op 14 december 2011 @ 13:04:

Hoeveel persoonlijkheden heb je kruidenvrouwtje?? Ben je Klazien uut Zalk?Nee Mel B. Ook om de haverklap zwanger van een celeb.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven