ik ben zwanger van een bnner
woensdag 14 december 2011 om 10:41
Gestoorde titel ik weet het. Maar het is echt zo wij zijn jeugdvrienden en hij heeft een slippertje gemaakt.
Ik ga volgende week een abortus laten doen en ja dat doet pijn, pijn in mijn hart en pijn dat Hij nooit van mij zal zijn!
Ik wil dit verhaal niet verkopen aan de bladen, of uitbuiten zou t makkelijk kunnen maar dat doe ik niet.
Voel me klote
Ik ga volgende week een abortus laten doen en ja dat doet pijn, pijn in mijn hart en pijn dat Hij nooit van mij zal zijn!
Ik wil dit verhaal niet verkopen aan de bladen, of uitbuiten zou t makkelijk kunnen maar dat doe ik niet.
Voel me klote

woensdag 14 december 2011 om 12:49
quote:kruidigmeisje schreef op 14 december 2011 @ 12:40:
Dat maak niet uit van wie ! Hij geeft aan alle contact te verbreken mist ik een abortus pleeg, hij neemt geen telefoon meer op , weet niet meer wt te doen ! What was i thinking
Laat me raden....je dacht, de BNNer wil vast een langdurige relatie met mij, want ik heb m veel te bieden, onder andere een kind.
En laat me raden, je had m verteld dat je aan de pil was.
Dat maak niet uit van wie ! Hij geeft aan alle contact te verbreken mist ik een abortus pleeg, hij neemt geen telefoon meer op , weet niet meer wt te doen ! What was i thinking
Laat me raden....je dacht, de BNNer wil vast een langdurige relatie met mij, want ik heb m veel te bieden, onder andere een kind.
En laat me raden, je had m verteld dat je aan de pil was.
woensdag 14 december 2011 om 12:50
quote:valentinamaria schreef op 14 december 2011 @ 12:38:
laat het niet frans bouwer zijn. ik vind hem niet sexy en hou niet van zijn muziek, maar vind hem wel het boegbeeld van de brave, betrouwbare huisvaders.
als frans niet meer te vertrouwen is, wie dan wel?
Fransje is bekend geworden in 1991, programma all you need is love.
2 meiden hadden brief ingestuurd, claimde beide ook zijn vriendin te zijn, volgens mij hadden beide ook dezelfde voornaam.
Eerst de ene aan het woord, toen kwam Frans, alles leuk en aardig, en toen kwam Robert met nog een verrassing, er was nog een meisje die zei dat zij zijn vriendin was.oei die blikken toen hahahha
Als troost mocht hij een liedje zingen, was volgens mij toen ook zijn doorbraak.
Voor de duidelijkheid, ben geen Bouerfan hoor
En over de ava van Star, ik zag er een blonde engel in met blauwe vleugels....dacht star-engel en zo, te ver doorgedacht
laat het niet frans bouwer zijn. ik vind hem niet sexy en hou niet van zijn muziek, maar vind hem wel het boegbeeld van de brave, betrouwbare huisvaders.
als frans niet meer te vertrouwen is, wie dan wel?
Fransje is bekend geworden in 1991, programma all you need is love.
2 meiden hadden brief ingestuurd, claimde beide ook zijn vriendin te zijn, volgens mij hadden beide ook dezelfde voornaam.
Eerst de ene aan het woord, toen kwam Frans, alles leuk en aardig, en toen kwam Robert met nog een verrassing, er was nog een meisje die zei dat zij zijn vriendin was.oei die blikken toen hahahha
Als troost mocht hij een liedje zingen, was volgens mij toen ook zijn doorbraak.
Voor de duidelijkheid, ben geen Bouerfan hoor
En over de ava van Star, ik zag er een blonde engel in met blauwe vleugels....dacht star-engel en zo, te ver doorgedacht

woensdag 14 december 2011 om 12:56
Dat je je hebt laten bezwangeren terwijl dat niet hoeft te gebeuren is al stom, dat je je hebt laten bezwangeren door een BN(N)-er (vooropgesteld dat dat ook zo is) is nog stommer, maar je verhaal vervolgens op een van de meest gelezen fora van Nederland plaatsen en zeggen dat je je verhaal niet wilt verkopen of uitbuiten, is al helemaal naief. Voor de rest best een geestig topic......
woensdag 14 december 2011 om 12:57
quote:Star schreef op 14 december 2011 @ 12:52:
Al die verschillende blikken op mijn avatar.
Yep, ik dacht heel braaf, terwijl die dus best wel beetje "stout" is
Maar kijk eens goed dan,blonde engel die naar beneden kijkt, haar bovenarm en blauwe vleugels, kon toch wel zo zijn
Ow en ik haat kerstchocolade.staat schaal op de toonbank, met hier lezen begint die steeds leger te worden
Al die verschillende blikken op mijn avatar.
Yep, ik dacht heel braaf, terwijl die dus best wel beetje "stout" is
Maar kijk eens goed dan,blonde engel die naar beneden kijkt, haar bovenarm en blauwe vleugels, kon toch wel zo zijn
Ow en ik haat kerstchocolade.staat schaal op de toonbank, met hier lezen begint die steeds leger te worden

woensdag 14 december 2011 om 13:00