Laat op het forum?
zaterdag 23 februari 2008 om 02:55
Ja, dat van die kwarktaart wist ik wel.
Maar over dat broodje gezond ben ik geschokt. En ik dacht dat ik met alle diëten, artsen en diëtisten die ik gezien heb toch ook wel wat wist.
Ik eet geen ham, zou dat schelen?
Ik word sowieso dik van brood, dus dat eet ik zo weinig mogelijk, maar af en toe een broodje gezond... heerlijk!
Maar over dat broodje gezond ben ik geschokt. En ik dacht dat ik met alle diëten, artsen en diëtisten die ik gezien heb toch ook wel wat wist.
Ik eet geen ham, zou dat schelen?
Ik word sowieso dik van brood, dus dat eet ik zo weinig mogelijk, maar af en toe een broodje gezond... heerlijk!
zaterdag 23 februari 2008 om 02:57
quote:iry schreef op 23 februari 2008 @ 02:53:
Och gut,ja soleil..je hebt het ook,haha.
Ben je ook impulsief,shop je veel? geen twijfel mogelijk.
Impulsief, yeah.
Shoppen niet hoor, brr, hou ik niet van. Tenminste niet voor kleren.
Maar goed, mijn budget laat het ook niet echt toe nu, dat scheelt.
O jee, en nu?
Hoor ik nou ook bij jullie?
Och gut,ja soleil..je hebt het ook,haha.
Ben je ook impulsief,shop je veel? geen twijfel mogelijk.
Impulsief, yeah.
Shoppen niet hoor, brr, hou ik niet van. Tenminste niet voor kleren.
Maar goed, mijn budget laat het ook niet echt toe nu, dat scheelt.
O jee, en nu?
Hoor ik nou ook bij jullie?
zaterdag 23 februari 2008 om 03:00
Jeetje bb,wat een struggle( huh? ga ik ineens engels in de groep gooien,weird....shit doe ik het weer! (en weer)).
Bedoelde dit ook overigens niet persoonlijk hoor.
Als "echte"borderlinelijder begrijp je het wel denk ik(wat ik bedoel).
Maar het is wel klote.
Ik heb ook het meeste last van de stemmingswisselingen(ben net een pingpongbal)
Verder wordt veel ondergedekt door een flinke laag eetsttoornis,dat is ook de reden waarom ze hun handen niet willen branden aan mij in therapieland.
Want zonder eetstoornis kan het wellicht gevaarlijk worden (alsof dit utopia is)
Bedoelde dit ook overigens niet persoonlijk hoor.
Als "echte"borderlinelijder begrijp je het wel denk ik(wat ik bedoel).
Maar het is wel klote.
Ik heb ook het meeste last van de stemmingswisselingen(ben net een pingpongbal)
Verder wordt veel ondergedekt door een flinke laag eetsttoornis,dat is ook de reden waarom ze hun handen niet willen branden aan mij in therapieland.
Want zonder eetstoornis kan het wellicht gevaarlijk worden (alsof dit utopia is)
zaterdag 23 februari 2008 om 03:03
Waarom wordt het zonder eetstoornis dan juist gevaarlijk?
Ik stel misschien hele stomme vragen, maar zoals ik al zei, ik weer er weinig vanaf. Pas sinds die hele toestand met X, lees ik me een beetje in in dit soort dingen (omdat ik dus denk dat er met hem iets aan de hand is en ik probeer(de) met alle macht erachter te komen wat.
Ik stel misschien hele stomme vragen, maar zoals ik al zei, ik weer er weinig vanaf. Pas sinds die hele toestand met X, lees ik me een beetje in in dit soort dingen (omdat ik dus denk dat er met hem iets aan de hand is en ik probeer(de) met alle macht erachter te komen wat.
zaterdag 23 februari 2008 om 03:04
zaterdag 23 februari 2008 om 03:06
Oh jee, lees over borderline.
Is ook meerdere malen mijn 'diagnose' geweest....
Maar ik vind het zelf wel meevallen want ik voldoe niet aan alle kenmerken en ben ook wel wat stabieler geworden de laatste jaren.
Maar als je het heel erg hebt is het wel heel lastig, heb genoeg voorbeelden om me heen gezien.
Is ook meerdere malen mijn 'diagnose' geweest....
Maar ik vind het zelf wel meevallen want ik voldoe niet aan alle kenmerken en ben ook wel wat stabieler geworden de laatste jaren.
Maar als je het heel erg hebt is het wel heel lastig, heb genoeg voorbeelden om me heen gezien.
zaterdag 23 februari 2008 om 03:10
Bb ,wat ontzettend fijn dat je op tijd geholpen bent met je eetstoornis.
Meestal blijft het wel een zwak,heb jij dat ook nog?
De eetstoornis houdt bij mij veel emoties in toom.
Zonder ga ik hele gekke dingen doen(automutilatie gelukkig onder controle)
Wordt ook wel agressief dan(maar vooral naar mijzelf)
Paniekaanvallen.
psychotisch(bijna geen last meer van gelukkig door medicatie,heb nog wel last van het horen van stemmen)
Pfff..eigenlijk wel eng dat ik dat hier schrijf,praat er heel moeilijk over. Mensen vinden dat vaak eng en raar.
(verder ben ik normaal hoor,haha)
Meestal blijft het wel een zwak,heb jij dat ook nog?
De eetstoornis houdt bij mij veel emoties in toom.
Zonder ga ik hele gekke dingen doen(automutilatie gelukkig onder controle)
Wordt ook wel agressief dan(maar vooral naar mijzelf)
Paniekaanvallen.
psychotisch(bijna geen last meer van gelukkig door medicatie,heb nog wel last van het horen van stemmen)
Pfff..eigenlijk wel eng dat ik dat hier schrijf,praat er heel moeilijk over. Mensen vinden dat vaak eng en raar.
(verder ben ik normaal hoor,haha)
zaterdag 23 februari 2008 om 03:11
Ik zit helemaal niet altijd achter de laptop. Ik zit ook vaak achter de desktop
Ja, serieus. Ze heeft jarenlang aa automutilatie gedaan (soms nog), heeft een eetstoornis, is heel extreem in haar vriendschappen (gaat echt van alles op de ene dag tot niks op de volgende), heeft denk ik een gokverslaving (hoewel ze zelf ontkent), is hee bang om verlaten te worden of om iemand te verliezen (dat gaat tot stalkerige taferelen aan toe), ze kan héééél kwaad worden om niks, zelf om simpele grapjes, en ga zo maar door.
Ja, serieus. Ze heeft jarenlang aa automutilatie gedaan (soms nog), heeft een eetstoornis, is heel extreem in haar vriendschappen (gaat echt van alles op de ene dag tot niks op de volgende), heeft denk ik een gokverslaving (hoewel ze zelf ontkent), is hee bang om verlaten te worden of om iemand te verliezen (dat gaat tot stalkerige taferelen aan toe), ze kan héééél kwaad worden om niks, zelf om simpele grapjes, en ga zo maar door.
zaterdag 23 februari 2008 om 03:13
quote:_Soleil_ schreef op 23 februari 2008 @ 03:11:
Ja, serieus. Ze heeft jarenlang aa automutilatie gedaan (soms nog), heeft een eetstoornis, is heel extreem in haar vriendschappen (gaat echt van alles op de ene dag tot niks op de volgende), heeft denk ik een gokverslaving (hoewel ze zelf ontkent), is hee bang om verlaten te worden of om iemand te verliezen (dat gaat tot stalkerige taferelen aan toe), ze kan héééél kwaad worden om niks, zelf om simpele grapjes, en ga zo maar door.BORDERLINE!!
Ja, serieus. Ze heeft jarenlang aa automutilatie gedaan (soms nog), heeft een eetstoornis, is heel extreem in haar vriendschappen (gaat echt van alles op de ene dag tot niks op de volgende), heeft denk ik een gokverslaving (hoewel ze zelf ontkent), is hee bang om verlaten te worden of om iemand te verliezen (dat gaat tot stalkerige taferelen aan toe), ze kan héééél kwaad worden om niks, zelf om simpele grapjes, en ga zo maar door.BORDERLINE!!
zaterdag 23 februari 2008 om 03:14
Mensen vinden het juist eng en raar, omdat iedereen maar over zwijgt. Daarom is het zo onbegrijpelijk voor buitenstaanders. Als ik jullie op een club of in een kroeg was tegengekomen en je had me verteld dat je borderline hebt, dan had ik misschien gedacht: Ohooohhhh. Nu heb ik al een heel ander beeld, want jullie zijn eigenlijk heel gewoon. Met je eigen problemen natuurlijk, maar ja, die heb ik ook en die heeft ieder mens.
zaterdag 23 februari 2008 om 03:15
@iry:
ik was er vroeg bij, en woog zó weinig dat er iets moest gebeuren.
Het is voor nog wel een zwak ja, ben sinds 4 maanden weer aan het werk, drukdruk, en ben fors afgevallen, omdat ik de tijd niet voor mezelf neem.
Maar gewoon spuien hoor meid, je bent echt wel normaal, alleen met een handicap die de rest van nederland niet ziet!
ik was er vroeg bij, en woog zó weinig dat er iets moest gebeuren.
Het is voor nog wel een zwak ja, ben sinds 4 maanden weer aan het werk, drukdruk, en ben fors afgevallen, omdat ik de tijd niet voor mezelf neem.
Maar gewoon spuien hoor meid, je bent echt wel normaal, alleen met een handicap die de rest van nederland niet ziet!
zaterdag 23 februari 2008 om 03:15
Het lijkt wel of het 's nachts makkelijker gaat hè Iry, over moeilijke dingen praten.
Vind ik tenminste vaak wel.
Ik vind dat inderdaad best 'eng', het horen van stemmen.
Niet dat ik jou nu eng vind, maar het lijkt mij zelf heel eng om het te ervaren.
Zeker als het 'dwingende' stemmen zijn, waar ik weleens over heb gelezen en van heb gehoord.
Is dat bij jou zo?
Vind ik tenminste vaak wel.
Ik vind dat inderdaad best 'eng', het horen van stemmen.
Niet dat ik jou nu eng vind, maar het lijkt mij zelf heel eng om het te ervaren.
Zeker als het 'dwingende' stemmen zijn, waar ik weleens over heb gelezen en van heb gehoord.
Is dat bij jou zo?