Hij drijft me tot waanzin

25-02-2008 08:31 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik woon nu nog samen met de vader van mn dochter, maar ben met spoed andere woonruimte aan t zoeken(met urgentie). Hij scheldt me iedere dag uit, vernedert me, heeft geen respect, kleineert me etc. Hij heeft me ook al een aantal keren fysiek aangepakt.

Nu is het zo dat ik helemaal aan het einde van mn latijn ben wat hem betreft, als hij me weer opnieuw kleineert en afbekt terwijl ik probeer om normaal met hem om te gaan dan gaat er echt een knop om en word ik zoooo boos. Ik voel me zoo ondergewaardeerd en klein gemaakt dat ik hem dus net ben aangevlogen. Ik kan hem wel vermoorden, ik vind het zo gemeen hoe hij doet terwijl ik er alles aan heb gedaan om het goed te krijgen en een gezin te zijn.

Hij neemt geen enkele verantwoordelijkheid voor onze dochter , is zelf s avonds heel vaak weg en laat mij nooit gaan. Nu ga ik vrijdag eindelijk weer eens weg met mn zussen en nu zegt ie weer dat ie pas om 23.30 uur thuis is en dat ik daarna kan gaan en dat is bij alles.

Ik word er helemaal gek van en nu heb ik hem dus een paar stompen verkocht en zegt hij dat alles aan mij ligt, maar hij mishandelt me al tijden geestelijk en ook lichamelijk en ik trek het gewoon niet meer...
Wat een rot situatie. Heb je aan een opvanghuis gedacht? Ik weet niet of het in jou geval mogelijk is, maar ik zou toch proberen. Veel sterkte.
Ik heb zo een afspraak met steunpunt huiselijk geweld, maar ik schaam me zo dat ik hem nu ook heb geslagen...

Maar ik hou t gewoon niet meer vol....
Het lijkt me voor geen van jullie verstandig dat je daar nu blijft, jullie zitten elkaar volkomen in de weg. Goed van je dat je contact hebt met het steunpunt Huiselijk Geweld. Heb je deze situatie ook met je familie besproken, met je zussen, je ouders? Kunnen die je tijdelijk onderdak bieden?
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Je hoeft je niet te schamen. Híj moet zich schamen! Hij heeft je tot dat punt gedreven. Probeer uit dat huis te komen, desnoods bij vrienden een tijdje leven. Je dochter heeft je nodig, nu meer dan ooit. Als je het niet voor je zelf doet, doe het voor haar.
Ja, ik heb het besproken.

Ik sla hem normaal ook niet, maar gisteren was echt de druppel.....

Hij slaat mij wel, daar heeft ie ook nooit echt spijt van want ik heb het uitgelokt zegt hij...

Hij trapt me geestelijk steeds opnieuw en opnieuw de grond in en dat hou ik echt niet meer vol.

Iedere dag hoor ik de ergste scheldwoorden, dat ik waardeloos ben, etc..
Ik wil ook weg, voor mn dochter en voor mij. Ik ga het daarom ook zo bespreken in de hoop dat mijn urgentie versneld wordt...
Wat was de reactie van je ouders en je zussen? Kunnen zij je geen tijdelijk onderdak verlenen, tot je een eigen huis krijgt toegewezen? Het gaat hier om jou veiligheid, en die van je kind!
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Er is een nieuwe regel op het gebied van huiselijk geweld.

De man dient dan wel mee te werken.

De bedoeling is dat de man het huis verlaat en hulp aanvaard op dit gebied.

Dit kun je via de politie laten regelen, je zult dan wel aangifte dienen te doen van huiselijk geweld.

Succes en sterkte!.
Hoi,

wat afschuwelijk !

Wat een klootzak zeg. Ik zou dit zeker aangeven, dat kun je anoniem doen. Dan halen ze hem gelijk uit huis. Er kan dan een behandeling op hem losgelaten worden, waar hij overigens vrijwillig aan mee moet werken.

Waarom mishandelt hij jou trouwens?
Aangifte doen bij de politie en zo snel mogelijk weg daar. Kun je niet tijdelijk bij je ouders, andere familie of een vriendin of vriend te recht? Veel sterkte.
Wat een rare vraag, "waarom mishandelt hij jou trouwens???"

Of lees ik het verkeerd?
Ik heb het net allemaal besproken en de hulpverleenster gaat me helpen om de urgentie er doorheen te krijgen.

Gelukkig gaat hij over 2 weken voor 2 weken naar het buitenland, dus dan heb ik even rust.

Ik ben hem echt helemaal zat!! Maar als ik hier wegga heb ik al mijn spullen hier en dan is het echt kamperen, gelukkig is hij weinig thuis. Ik probeer zo snel mogeljijk mn eigen woning te krijgen en dan vanuit hier meteen daarheen... Pfff ik word er zo moe van...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven