Turkije in Januari
zondag 25 december 2011 om 14:22
zondag 25 december 2011 om 15:14
zondag 25 december 2011 om 15:21
En die weken vrij zijn verplicht? Die kun je niet bewaren voor mei/juni bijv.?
Waar was je in november? Misschien kun je wel 'n aanbieding vinden naar Mexico of Cuba?
In Europa zou ik alleen blijven als je echt iets sneeuwigs wil opzoeken en het noorden van Afrika is toch al niet mijn favoriet, maar als het er dan ook nog 'ns koud is wil ik er helemaal niet dood gevonden worden. Misschien is Gambia iets voor je? Dat is wat zuidelijker en dus warmer/zonzekerder.
Waar was je in november? Misschien kun je wel 'n aanbieding vinden naar Mexico of Cuba?
In Europa zou ik alleen blijven als je echt iets sneeuwigs wil opzoeken en het noorden van Afrika is toch al niet mijn favoriet, maar als het er dan ook nog 'ns koud is wil ik er helemaal niet dood gevonden worden. Misschien is Gambia iets voor je? Dat is wat zuidelijker en dus warmer/zonzekerder.
zondag 25 december 2011 om 15:31
Het binnenland, bijvoorbeeld Cappadocië was zeer de moeite waard in januari. Het was er veel minder druk dan in de zomer en de sneeuw maakte de bijzondere rotsen nog veel surrealistischer. Pamukkale viel weer een beetje tegen, de witte rotsen vallen niet op als de omgeving ook wit is. Alleen de warme bronnen zijn in de sneeuw natuurlijk weer erg leuk.
Aan de kust waaide het hard, regende het en was het een graad of 16, daar moet je het dus niet voor doen.
Is die 200 een rondreis dan is het dus de moeite, anders niet.
Aan de kust waaide het hard, regende het en was het een graad of 16, daar moet je het dus niet voor doen.
Is die 200 een rondreis dan is het dus de moeite, anders niet.
zondag 25 december 2011 om 16:44
zondag 25 december 2011 om 17:08
Voor een weekje naar istanbul. Je kan hele leuke dingen doen in istanbul ontzettend leuke stad mijn lievelingstad is het geworden. Je kan ook naar antalya bodrum maar het is niet zo warm opzichwel een lekkere temp ong 18 graden. Inde zomder is het erg druk maar in de winter zie bijna haast niemand. Maar istanbul is en blijft een drukke stad multi stad.
zondag 25 december 2011 om 18:04
zondag 25 december 2011 om 18:38
Eens met Erwtje. Wij hebben een appartement in Alanya en zijn twee jaar geleden met kerst naar Alanya geweest. Alle bazars zijn dicht. Iedereen heeft winterstop. De restaurants zijn wel open, maar er zijn weinig mensen. Het weer is vergelijkbaar met ons herfstweer. In Turkije wordt het pas lekker weer in april. Daarvóór moet je gewoon een jas aan qua temperatuur. Verder is er rondom Alanya niet zoveel te beleven buiten het zomerseizoen.
maandag 26 december 2011 om 00:08
Ik woon ook in Turkije en het enige leuke is Istanbul in de winter. Het is nu ook koud daar hoor, het sneeuwt nu, maar het is een geweldige stad, ook in de winter. Je verveelt je inderdaad geen minuut daar. Izmir is ook leuk in de winter, daar woon ik zelf, maar Istanbul is toch een stuk leuker.
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
dinsdag 27 december 2011 om 22:02
dinsdag 27 december 2011 om 22:36