Zal ik het doen??

26-12-2011 23:20 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
zo'n 6 weken geleden was ik op stap en zag ik al meteen een man die me ontzettend aantrok. Hij was duidelijk ook in mij geinteresseerd want de blikken gingen over en weer. Maar nu komt het, hij kon zelf namlijk geen actie ondernemen omdat hij beveiliger is en dus aan het werk was. De spanning was om te snijden en toen we naar huis gingen heb ik in het voorbijgaan alleen maar hoi kunnen zeggen.

Ik voelde me een paar dagen van slag maar daarna heb ik heb verdrongen omdat ik dacht dat ik hem toch niet meer tegen zou komen.Nu had ik afgelopen weekend een feestje in een cafe en na een uur zag ik hem dus opeens staan! we keken elkaar aan en bam daar was die aantrekkingskracht weer. Uiteindelijk heb ik hem na mezelf veel moed te hebben ingesproken een sigaret aangeboden (het verleiden is voor mij al lang geleden ) hij nam heem aan maar zei verder niets meer dus ik heb me maar weer omgedraaid omdat ik dacht nou dat is duidelijk. Totdat hij mijn arm pakte en vroeg jij was toch dat meisje van een paar weken terug? hij twijfelde eerst maar toen ik hem blijkbaar recht aankeek wist hij het zeker. We hebben daarna super leuk gekletst en op een gegeven moment vroeg ik wanneer heb ik de kans je weer te zien? hj zei daarop heb je volgende week vakantie? ik zei nee en voordat we dus verder konden praten werd hij weggeroepen omdat er ergens werd gevochten. Ik heb hem daarna niet meer gezien en ik baal er nu dus gigantisch van dat ik geen telnr heb gevraagd.

Ik weet dat hij op vrijdag moet werken en dat het ergens in een cafe is in dat dorp waar ik hem 2 x ben tegengekomen.

Om een lang verhaal wat korter te maken, zal ik op een vrijdag gewoon op zoek gaan naar hem?

Ik krijg hem niet uit mijn hoofd en wordt gek van mezelf!!

Dit gevoel heb ik gewoon nog nooit gehad
Tuurlijk nee heb je, ja kan je krijgen. Neem dit keer een briefje met hierop jouw nummer mee. Als hij dan weer plots moet werken kan je hem dit briefje snel geven.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik zeg; DOEN!
Vrijdag moet hij ook werken en kom je weer niet verder dan 'hoi'.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
ja het vervelende alleen is dat ik geen vriendin heb die meekan vrijdag en om nu alleen op stap te gaan..... het is toch een beetje vreemd als ik die cafes langsga en als ik hem dan zie meteen op hem afvlieg hahah

maar ik voel gewoon dat ik iets moet doen, dat ik het hier niet bij kan laten zitten.
Gewoon doen! Waarom niet? Hoeveel kansen wil je hebben voor je zijn telefoonnummer gaat vragen. Gewoon erheen, telefoonnummer vragen voor je naar binnen gaat en dan zien wat er gebeurd.
Doen geakk! dit is toch duidelijk|! inderdaad, geef hem een briefje met je nummer, dat als hij weer word weggeroepen dat hij je in ieder geval kan bellen! Succes!
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
ok thanks dames ik ga er voor!

nu alleen nog iemand vragen die mee kan zodat ik niet alleen het cafe in hoef.

en heeel erg hopen dat hij deze vrijdag dus wel echt moet werken.

Ik weet zeker dat hij zaterdag met oud en nieuw moet werken maar dan is het een hele grote twijfel of ik op stap ga.

oooh ik ken dit gevoel niet meer hahah lijk wel een puber
Leeeeuuuuukkkkk!
quote:irish_84 schreef op 26 december 2011 @ 23:26:

ja het vervelende alleen is dat ik geen vriendin heb die meekan vrijdag en om nu alleen op stap te gaan..... het is toch een beetje vreemd als ik die cafes langsga en als ik hem dan zie meteen op hem afvlieg hahah

maar ik voel gewoon dat ik iets moet doen, dat ik het hier niet bij kan laten zitten.Vraag je een buurvrouw.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
geef hem idd een briefje met je nummer.dan is ut aan hem wat hij dr mee wil doen.
ja komt goed zal eerst een vriendin vragen of die zin heeft en in het allerergste geval ga ik alleen, dan maar als een kip zonder kop maar ik ben er al meerder malen achter gekomen dat ik moet luisteren naar mijn gevoel en die roept nu heel hard dat ik actie moet ondernemen ander skrijg ik er echt veel spijt van

Ik bedoel hoe toevallig is het dat ik hem weer zie en dat hij mij na 6 weken nog herinnert. zo;n uitsmijter ziet tientallen mooie vrouwen in een weekend

en ik mag toch stiekem wel een beetje hopen dat hij mij ook wel leuk vimdt als hij vraagt of ik deze week moet werken?? of is dit weer een typisch vrouwending dat ik dingen wil zien die er niet zijn haha
Gewoon doen, desnoods stap je eerst naar de bar om te vragen of ze een vestje/telefoon/whatever hebben gevonden zodat je lekker quasi nochalant op hem af kan stappen.
nou mijn vriendin wil mee en had nog een idee om eens aan een vriendin van haar te vragen hoe hij heet want die werkt in dat cafe waar hij toen moest werken en bedenk me nu dus ook dat zei hem afgelopen zaterdag aansprak.

kan niet wachten tot vrijdag
Zucht... Wat SPANNEND....heerlijk.... Als ik alles zo lees, krijg ik ook van die kriebels, hihi... Van die blikken over en weer...hihi... Man in uniform...mjam... Wanneer zie ik m weer... Zou ie er zijn, kan ik met hem praten... Oooh, man heerlijk!

Succes! Geniet ervan! Voor je het weet open je hier een topic met "liefde van mijn leven gevonden, hoe tem ik de vlinders?"
Ja DOEN. Hij eheft duidelijk interesse dus hij zal het vast niet erg vinden!!
Hou je ons op de hoogte? Ik zwijmel ook graag mee. Ik hoop het nooit meer mee te maken, maar dit soort situaties zijn altijd wel heerlijk. Ik verlang er niet naar terug, maar met jou meelezen lijkt me leuk.
Ga donderdagavond ook en vergeet je sjaal. Heb je meteen een reden om vrijdag even in je eentje langs te gaan En dan idd je nummer aan hem geven.
hihi en door jullie reacties wordt ik alleen maar nog enthousiaster!

ik hou jullie zeker op de hoogte, mijn vriendin is zo lief om mee te gaan dus fingers crosssed dat hij zeker moet werken!

Hebben jullie nog geniale ingevingen als hij vrijdag niet moet werken? anders moet ik dus gewoon een week wachten pfff de spanning wordt me nu al teveel heb gewoon vlinders en die heb ik al lang niet meer gehad.dan wordt het zeker weten met oud en nieuw de stad in maar dan heb ik dus afgesproken om bij een vriendin thuis te gaan zitten. Kan het toch niet maken om dan weg te gaan??

Alleen moet ik mezelf wel een beetje tegenhouden aangezien ik natuurlijk niet weet of het wel een vervolg gaat hebben :S
Vlinders is al heel heftig.

Misschien ben ik te negatief, maar "hé ben jij niet dat meisje van een paar weken geleden" vind ik behoorlijk algemeen voor een uitsmijter. Negen van de tien vrouwen zullen dat meisje van een paar weken eerder zijn.

Maar goed, ik hoop voor je dat het leuk wordt. En uiteraard dat je nog lang op je wolk mag blijven zitten. M'n tip is wel om die vlinders pas te laten fladderen als je een beetje inzicht krijgt in hoe hij is, en niet op het idee dat je hebt over hoe hij is.
je bent niet negatief Klavier snap je reactie maar aangezien hij zei ben je dat meisje van een paar weken geleden in cafe.... (zal de naam niet noemen)? dan bedoeld hij niet zomaar iemand lijkt mij

en ik laat de vlinders ook nog niet helemaal toe, weet dat ik voorzichtig moet zijn maar het is zo heerlijk om na een lange tijd me weer zo te voelen....
Briefje met je gsm nr geven, goed idee! Als hij niet werkt zou ik niet allerlei kapriolen gaan uithalen. Die paar weekjes kunnen er dan ook nog wel bij. Gewoon vaak naar dat café gaan met iemand, en dat briefje bij de hand hebben. Spannend!!!
TO, dingen die onmogelijk lijken gebeuren soms toch. Ik heb mijn vriend op een min of mee dezelfde wijze ontmoet. Ik zat aan de bar en hij zat naast me. Op een of andere manier raakte we in gesprek. Het klikte meteen maar ik zat toen nog in een relatie met mijn ex (wat toen al niet goed ging) en dat heb ik hem ook verteld. Ik zag namelijk gelijk dat hij grinteresseerd was en wilde het niet nog moeilijker voor mezelf maken. Na de sluitingstijd gingen wij allebij naar huis. Omdat ik zei dat ik een vriend had heeft hij mijn nummer niet gevraagd. Dagen later liep ik nog steeds over hem te denken. Ik baalde er enorm van dat ik hem liet gaan omdat ik bang was gelijk een nieuwe relatie te beginnen. Ik ben daarna nog een paar keer naar die cafe geweest maar zag hem daar niet meer... Ik had al het idee opgegeven en toen, ongeveer een maand later was hij er toch weer! Ik herkende hem niet eens meer en liep gewoon voorbij. Hij herkende me gelukkig wel. Weer hebben we de hele avond gepraat. Deze keer vroeg hij wel mijn nummer.

Nu ligt hij naast me in bed te snurken. We zijn al 5 jaar samen en hebben 2 kids. Dus mijn advies, als je een bijzonder gevoel over die jongen hebt, ga daarvoor, je weet het nooit...
Leuk, maar wel ff met beide beentjes op de grond blijven! Je weet verder nog niks van hem, dus om nu meteen op een roze wolk te gaan zweven is lichtelijk hysterisch. (en niet gezond voor je gemoedsrust) Gewoon normaal blijven ademhalen. Als het zo moet zijn, kom je hem vanzelf wel weer een keer tegen.
ik blijf zeker met beide benen op de grond, hij kan natuurlijk heel erg tegenvallen dat besef ik heel goed! en jufdoortje heeft gelijk als ik hem niet meer tegenkom dan heeft het zo moeten zijn, geloof daar heel sterk in...

helaas gaat mijn ene vriendin niet zo mee met mijn gedroom en houdt ze de boot een beetje af met meegaan vrijdag :( wil niemand tot last zijn met mijn hysterie haha dus wie weet wordt het toch alleen gaan vrijdag en de truc met de verloren sjaal toepassen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven