Buggy - wat is een goede???
dinsdag 27 december 2011 om 13:02
Mijn schoonouders gaan 1 dag in de week oppassen en ik zie het niet zitten om dan elke keer met de kinderwagen te gaan slepen. In het begin komen we er niet onderuit maar als ze eenmaal een beetje goed kan zitten wil ik een buggy daar hebben staan. Alleen wat is een goede buggy? Ik zie door de bomen het bos niet meer, zoveel aanbod is er. En vriendinnen zijn alleen maar ontevreden over hun buggy. Ik begin me dus af te vragen of het wel zulke handige dingen zijn. Dus wie is wel tevreden met zijn buggy? Ik zoek er een die goed op te klappen is, goed wendbaar, lekker rijdt en vooral waar mijn dochter lekker en goed in kan zitten.
dinsdag 27 december 2011 om 20:27
dinsdag 27 december 2011 om 23:01
woensdag 28 december 2011 om 07:26
Ik heb een Nuna pepp gehad (1e model) en daar zou ik niet voor kiezen. De wagen rijdt heerlijk, hij is klein opvouwbaar, maar als je kind wat groter is kan hij /zij er niet zo lang inzitten.Mijn dochter is groot voor haar leeftijd, en toen ze nog geen 2 was paste ze er niet meer in. Hoewel ze toen al goed kon lopen is het gewoon wel handig en soms noodzaak om ze op die leeftijd nog in een buggy te kunnen zetten. Bovendien kan de Pep niet helemaal plat, je kunt hem in 2 standen zetten (helemaal omhoog en half vlak) De Maclaren kun je in diverse standen zetten en helemaal vlak zodat je kindje ook kan slapen.
woensdag 28 december 2011 om 15:26
quinny zap, opklapbaar erg klein dus goed op te bergen of mee te nemen, makkelijk in en uit te klappen.Nadeel is dat je er geen boodschappentas aan kunt hangen.
Als schoonouders de wandelwagen vanuit hun huis willen gebruiken en voor grotere afstanden zou ik het eens met hun bespreken wat ze willen. Willen ze vooral wandelen dan zou ik op zoek gaan naar een wandelwagen erbij op MP. Willen zij en jij de wandelwagen voor korte stukjes inzetten en boodschappen met auto dan zou ik voor een buggy gaan.
Als schoonouders de wandelwagen vanuit hun huis willen gebruiken en voor grotere afstanden zou ik het eens met hun bespreken wat ze willen. Willen ze vooral wandelen dan zou ik op zoek gaan naar een wandelwagen erbij op MP. Willen zij en jij de wandelwagen voor korte stukjes inzetten en boodschappen met auto dan zou ik voor een buggy gaan.