haaruitval
woensdag 28 december 2011 om 00:14
ik heb last van haaruitval...t begon sinds vorig jaar, maar nu is t veel erger....hele happen uit mij haar!!!
onder behandelingen bij dermatoloog, moet onder een lamp, voor stralingen en dat moet t stimmuleren....maar t helpt totaal niet. sinds april ben ik daar en het lijkt erger te worden...
WAT MOET IK DOEN?
straks ben ik helemaal kaal:'(
onder behandelingen bij dermatoloog, moet onder een lamp, voor stralingen en dat moet t stimmuleren....maar t helpt totaal niet. sinds april ben ik daar en het lijkt erger te worden...
WAT MOET IK DOEN?
straks ben ik helemaal kaal:'(
woensdag 28 december 2011 om 01:04
quote:xalliesuper schreef op 28 december 2011 @ 01:03:
Hihi nou potje B vitamine complex en weer naar je huisarts en alles goed laten uitzoeken en zelf veel evt. met hulp aan ontstressen doen. Dan wordt het vast beter.
Succes! Zeg ik!
Hihi nou potje B vitamine complex en weer naar je huisarts en alles goed laten uitzoeken en zelf veel evt. met hulp aan ontstressen doen. Dan wordt het vast beter.
Succes! Zeg ik!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
woensdag 28 december 2011 om 01:18
woensdag 28 december 2011 om 11:57
Minoxidil.. Dit schijnt echt te helpen. Ik heb het zelf nooit gebruikt maar ken wel mensen die het gebruikt hebben en zij hebben er baat bij gehad. Het kost wat, maar dan heb je ook wat
http://minoxidil-bestellen.com/minoxidil_5_6_maanden
http://minoxidil-bestellen.com/minoxidil_5_6_maanden
woensdag 28 december 2011 om 16:50
Beste Lunax, Bijgaand een printje van Wikipedia m.b.t. Spam. Ik ben een onafhankelijke internetjournalist en verkoop niets. Ik geef alleen gratis informatie op mijn website. Gegroet, Hans (Wikipedia) Kenmerken van spamberichten: berichten worden in grote hoeveelheden verstuurd, naar duizenden mensen tegelijkertijd. het spammen heeft een commercieel doel. Meestal bevatten de berichten daarom een verwijzing naar een product of website. de berichten worden verstuurd of geplaatst zonder toestemming of medeweten van de website, of de ontvanger.
anoniem_141786 wijzigde dit bericht op 28-12-2011 16:53
Reden: Was onduidelijk
Reden: Was onduidelijk
% gewijzigd
Je hebt pas recht op succes als je waarde toevoegt. (Diksy)