Gezondheid alle pijlers

Hoesten

02-01-2012 14:30 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Misschien een longontsteking?

Sowieso nogmaals de huisarts raadplegen, al was het maar op jullie op je gemak te stellen.
Het kàn heel goed niks zijn. Mijn dochter hoest ook al drie maanden en ik doe zo nu en dan vrolijk met haar mee.

De foto wees niks uit bij je vriend, dat scheelt. Dat het hoesten terug is, je vriend nu ook misselijk is en slap zou goed te verklaren kunnen zijn dat buikgriep net als hoesten flink heerst. Het kan heel goed toeval zijn.

Ongerustheid is een legitiemen reden om een huisarts te raadplegen. Belt hij niet terug zou ik zelf weer aan de lijn hangen. Om te horen wat hij ervan vindt.

Sterkte.
Wo0dy, er is een foto gemaakt waar niks op te zien was èn vriend van TO heeft al een kuur gehad. Dan zou een longontsteking niet logisch zijn.
Zou het een allergie kunnen zijn?

http://www.kring-apotheek.nl/zz/zz11.html
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Ik hoest ook al weken enorm. Longen kliinken schoon en ab-kuur nummer 1 sloeg niet aan. Vanaf vandaag een nieuwe ab-kuur. Er schijnt wel een of andere infectie van de bovenste luchtwegen te heersen.
Misschien stress?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven