tandartsrekening datum
dinsdag 3 januari 2012 om 21:58
Behandeldatum!
Wel vreemd dat je tandarts in 2012 declareert terwijl de behandeling in 2011 is gedaan
Ik sluit toch graag mijn jaar af op 31 december...
Maar goed dat was de vraag niet
Het gaat van je eigen risico van vorig jaar af (als je die niet al opgebruikt had)
Wel vreemd dat je tandarts in 2012 declareert terwijl de behandeling in 2011 is gedaan
Ik sluit toch graag mijn jaar af op 31 december...
Maar goed dat was de vraag niet
Het gaat van je eigen risico van vorig jaar af (als je die niet al opgebruikt had)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
dinsdag 3 januari 2012 om 22:18
quote:Dickens schreef op 03 januari 2012 @ 22:08:
Tandarts is aanvullend, geen er dus.
Dat gaat niet helemaal op
In 2011 kwamen de controles, de spoeddiensten en sommige rontgenfoto's wel degelijk uit de basis verzekering
En dus ook aanspraak op het eigen risico
Tandarts is aanvullend, geen er dus.
In 2011 kwamen de controles, de spoeddiensten en sommige rontgenfoto's wel degelijk uit de basis verzekering
En dus ook aanspraak op het eigen risico
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
dinsdag 3 januari 2012 om 22:19
dinsdag 3 januari 2012 om 22:20
quote:Summerdance schreef op 03 januari 2012 @ 22:18:
[...]
En dus ook aanspraak op het eigen risicoDat was alleen voor kinderen onder de 18 en heel bijzondere gevallen toch?
[...]
En dus ook aanspraak op het eigen risicoDat was alleen voor kinderen onder de 18 en heel bijzondere gevallen toch?
dinsdag 3 januari 2012 om 22:23
quote:duvelke15 schreef op 03 januari 2012 @ 22:20:
Hier ook aanvullend verzekerd en bij ons hadden we vorig jaar een vergoeding tot 500 euro door zorgeverzekering. Toen we daarboven kwamen kregen we vanzelf een nota van de zorgeverzekering tot aan het maximum van de eigen bijdrage. Daarna weet ik het niet, wij hebben de EB nooit helemaal gebruikt.Een eigen bijdrage is iets anders dan het verplicht eigen risico.
Hier ook aanvullend verzekerd en bij ons hadden we vorig jaar een vergoeding tot 500 euro door zorgeverzekering. Toen we daarboven kwamen kregen we vanzelf een nota van de zorgeverzekering tot aan het maximum van de eigen bijdrage. Daarna weet ik het niet, wij hebben de EB nooit helemaal gebruikt.Een eigen bijdrage is iets anders dan het verplicht eigen risico.