Zon zee en fun

04-01-2012 20:40 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag komende maart met m'n vriendin een weekje weg. De volgende ingrediënten willen we graag:

Zon (zeker) , zee en stap mogelijkheden. Cultuur is niet zo belangrijk, maar altijd meegenomen.
Nou, veel plezier dan!
Stuur je een kaartje?
sorry was helemaal vergeten de vraag erbij te vermelden Heeft iemand een leuk idee?
Ja daar is maar 1 antwoord op mogelijk:

chersonissos
Ibiza!
Canarische eilanden
Curaçao.
Curacao!
Miami!
Ibiza!
gran canaria playa del ingles
quote:jo12345 schreef op 04 januari 2012 @ 20:54:

Miami!

Ben dol op Miami.

Is wel heel erg leuk.
quote:princess44 schreef op 04 januari 2012 @ 20:54:

Ibiza!Das niks in Maart! (te weinig zon.....)
quote:hipslala schreef op 04 januari 2012 @ 20:51:

Curaçao.

Veel te veel naar volk!

Kan je beter naar Aruba gaan. Of naar één van de andere Antillen.
Gambia
In maart is Miami inderdaad top. En ik zag laatst bij Arke ook goedkope tickets, voor 400 euro ben je op en neer. Misschien ga ik zelf ook wel De hotels zijn er helaas wel aan de prijs.
.
Dominicaanse republiek

Florida

Antillen
quote:impala schreef op 04 januari 2012 @ 21:16:

In maart is Miami inderdaad top. En ik zag laatst bij Arke ook goedkope tickets, voor 400 euro ben je op en neer. Misschien ga ik zelf ook wel De hotels zijn er helaas wel aan de prijs.Volgens mij kun je daar wel 'n kamer krijgen van ca. 50 dollar en wat luxer voor nog onder de 100. Superluxe geen idee. Maar als je naar Florida gaat is het wellicht ook leuker om 'n auto te huren en ook naar Orlando en de Keys te gaan. Motels in de USA zijn goed betaalbaar.
Aruba! Jammer dat je dan net carnaval mist, maar goed...blijft genoeg leuks over.
Miami....had ik nog niet aan gedacht. Chersonissos, Ibiza enzo leuk, maar in Maart???? Da's nog teveel risico op regen.
Iemand een idee waar je het beste kunt zitten in Miami en eventueel via welke aanbieder?

Alvast bedankt.
South Beach of Miami Beach

http://www.vakantiediscou ... -15&dur=&btype=&deppoint=
Even goed opletten welke week je precies wilt gaan, want de hotels in Miami zijn in een aantal weken in maart overboekt voor o.a. springbreak en een aantal grote beurzen die plaats vinden in die maand.
quote:datweetjewel schreef op 04 januari 2012 @ 20:40:

Ik wil graag komende maart met m'n vriendin een weekje weg. De volgende ingrediënten willen we graag:

Zon (zeker) , zee en stap mogelijkheden. Cultuur is niet zo belangrijk, maar altijd meegenomen.

Dubai dus

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven