Mode & Beauty alle pijlers

Eyeliner

04-01-2012 10:38 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik ben op zoek naar een goede eyeliner. Heeft er iemand tips?

Tot nu toe gebruik ik altijd die van de Hema, Miss Helen.

Maar ik vind deze kwalitatief niet zo goed, hij brokkelt snel

en loopt snel uit (nattigheid, wind en regen). Deze eyeliner is natuurlijk niet zo duur, ik wil best wat meer geld uitgeven.

Wie heeft er tips / goede ervaring met een bepaald merk?
Artliner van Lancome! mooi diepzwart, fijn penseeltje, blijft goed zitten. Kost wat meer, maar je doet er heul lang mee.
Ík heb ook al diverse merken geprobeerd.

De vloeibare van Etos eigen merk is beter van kwaliteit dan die van de Hema.

Evenals die van Bourjois. Maar 's avonds zijn ze toch allemaal iets afgebrokkeld.

Sinds een paar weken heb ik de Luminizer Superliner van lÓreal. Houdt gegarandeerd de hele dag en is makkelijk op te brengen. Niet te dun, niet te dik. Voor iedere oogkleur is er een. Ik heb de donkerpaarse voor groene ogen.
Ha, super! Bedankt voor de tips!
En welke kleur vinden jullie bij blauwe ogen passen? Ik heb nu eigenlijk altijd zwart, en dat vind ik nog steeds errug mooi/stoer.
Ik gebruik al jaren die van Rimmel met een fijn penseeltje. Ik zweer bij die eyeliner! De meeste zijn met zo'n potloodachtige punt en dat vind ik echt helemaal niks, er komt zo'n dikke lijn uit. En die van Rimmel is ook niet zo duur.

Ik heb ook blauwe ogen en altijd zwarte eyeliner. Bij mij schijnt donkergroen en donkerpaars goed te passen (heb ik een keer als advies gehad van iemand die er verstand van had), maar ik houd het toch altijd maar lekker veilig bij zwart.
Ik heb altijd gewoon een potloodje, een zachte, want die zijn dieper zwart. Kan ik veel strakkere lijntjes mee trekken en brokkelt niet.
Doen jullie eyeliner op je ooglid of ook bij je onderste wimperrand? Ik gebruik altijd een oogpotlood.
Eyeliner is alleen voor op je ooglid. Voor op de waterlijn boven en onder kan je een oogpotlood gebruiken.
Ik gebruik sinds kort de gelliner van Maybelline, erg prettig! Smeert goed, goed gepigmenteerd en blijft lang zitten!
Ik heb ook de gelliner van maybelline en sinds kort ook een groene en paarse van het Kruidvat (essence of catrice). Het zit in een glazen potje en je brengt het aan met een penseeltje (zit er bij Maybelline bij of je koopt hem los bij de drogist). Deze gelliners houden veel beter en lopen niet uit.
Rimmel - GlamEyes.

Ik gebruikte deze altijd, hij is lekker vloeibaar en heeft een fijn "kwastje" vind ik. Enige nadeel wat ik heb ervaren, als ik een keer de slappe lach had en de tranen over m'n wangen rolde, dan was de eyeliner in m'n ooghoeken ook min of meer verdwenen. Dus echt waterproof is het niet
De eyeliner van miss sporty!

Gebruik hem al jaren, echt ideaal.

Goede eyeliner, maar 2 euro en ook hoef je hem niet te slijpen, want je kunt hem zo 'uitdraaien'.
Ik gebruik altijd essence van de kruidvat, is niet duur en loopt niet uit ofzo. Zit een goede punt op.
quote:Lil90 schreef op 04 januari 2012 @ 14:38:

Rimmel - GlamEyes.

Ik gebruikte deze altijd, hij is lekker vloeibaar en heeft een fijn "kwastje" vind ik. Enige nadeel wat ik heb ervaren, als ik een keer de slappe lach had en de tranen over m'n wangen rolde, dan was de eyeliner in m'n ooghoeken ook min of meer verdwenen. Dus echt waterproof is het niet

Heb ik ook, fijne is het kwastje.

En je hebt alleen water nodig om het te verwijderen.

Helaas is regen ook water.
ik heb body shop, de enige met een punt die hard is en dus makkelijker met lijnen. (12 euro ongeveer)
Welke bij mij perfect werkt, die essence van kruidvat die je eruit kunt draaien. Niet gewoon potloodje. Dat uitdraaiding werkt echt supergoed! Dagelijks op, welkr prima.
L'Oreal heeft ook een soort 'stiftje'. Dat tekent wel makkelijk.
Bobbi Brown gel eyeliner. Aanbrengen met een los kwastje, kan je zelf een prettige kwast uitzoeken.

Verkrijgbaar in heel veel kleuren.

Loopt niet uit in de regen maar is wel goed te verwijderen met make-up remover.
De eyeliner van Catrice is echt geweldig!

En ze hebben ook een heel goede waterproof variant.
Ik gebruik alleen maar Dior, maar eyeliner is en blijft van de hema!!! Die is echt de beste!!! Die anderen zijn allemaal te doen en is het moeilijker een mooie strakke lijn te maken...

Maar goed als je betere dan die van dr hema hebt gevonden, laat me weten!
quote:la_maya schreef op 04 januari 2012 @ 20:21:

Bobbi Brown gel eyeliner. Aanbrengen met een los kwastje, kan je zelf een prettige kwast uitzoeken.

Verkrijgbaar in heel veel kleuren.

Loopt niet uit in de regen maar is wel goed te verwijderen met make-up remover.Klopt! Als ik er een dun randje (MAC)oogschaduw onder aanbreng, ziet het lijntje er na 18 uur nog steeds mooi uit.
Hartelijk dank voor alle tips. Ik ga denk ik de gel eyeliner nu als eerste eens uitproberen
En een goed oogpotlood?

Ik heb nu eigen merk etos, maar dat is na een paar uur al nergens meer te bekennen. Blijft wp dan beter zitten?

Ik wil best wat geld uitgeven, als het maar blijft zitten.
quote:sweetmisery schreef op 05 januari 2012 @ 06:22:

Ik gebruik alleen maar Dior, maar eyeliner is en blijft van de hema!!! Die is echt de beste!!! Die anderen zijn allemaal te doen en is het moeilijker een mooie strakke lijn te maken...

Maar goed als je betere dan die van dr hema hebt gevonden, laat me weten! the body shop lijkt er heel erg op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven