HULLUP! PANIEK! BRAAAAND!

05-01-2012 10:26 44 berichten
En das niks overdreven. Ik heb morgen een feestje en wil drie uitvergrote foto's geven, die ik nu alleen nog op USB-stick heb. Weten jullie of het mogelijk is om dat binnen een dag te laten doen, en waar moet ik dan heen? De man van de fotospeciaalzaak in mijn straat zei dat het wel een paar dagen kon duren maar die heb ik helemaal niet...
Alle reacties Link kopieren
Mediamarkt? Hema?

Met zo'n zelf doen kastje.
Waarom ben je zo laat? Anders geef je morgen een klein printje met de mededeling dat het echte cadeau nog komt.
Ja dat had ik al als plan B emaille. Ik ben zo laat omdat eerst degenen die op de foto moesten niet echt meewerkten met afspreken, en toen de fotograaf er onverwacht wat langer over deed om ze op te sturen. Loop er al drie weken over te zeiken.
Ik heb het bij een fotospeciaalzaak laten doen, ik nam mijn stickje mee, liet zien welke ik wilde en ik had ze in 5 minuten. Dit waren alleen wel foto's van een normaal formaat. Ik weet niet hoe het zit met vergrote foto's.
Echt wel overdreven. Wat roep je als er brand is?
Poep, wie heeft jou gescheten?
quote:galadriel schreef op 05 januari 2012 @ 10:29:

Mediamarkt? Hema?

Met zo'n zelf doen kastje.Websites gecheckt maar duurt volgens mij ook minstens 2 werkdagen en alleen standaardformaten.
Hoe groot moeten ze worden?
quote:louise1 schreef op 05 januari 2012 @ 10:33:

Echt wel overdreven. Wat roep je als er brand is?Dan vraag ik heel rustig waar ik z.s.m. foto's kan laten uitvergroten.
quote:SeptemberGirl schreef op 05 januari 2012 @ 10:33:

Hoe groot moeten ze worden?39.5 bij 49.5
Begin maar met een leuke waardebon in elkaar te flansen want dat gaat niet lukken.
Ik dacht, welke idioot gaat een topic openen ipv de brandweer bellen en het huis uitvluchten?
Dat begon ik al te vermoeden Soley. Loop straks wel even die fotozaak binnen om een kleine afdruk te laten maken, die plak ik wel op een grote kaart of zo. In ieder geval bedankt voor het meedenken allen.
quote:Murdoch schreef op 05 januari 2012 @ 10:33:

[...]

Dan vraag ik heel rustig waar ik z.s.m. foto's kan laten uitvergroten.
Pak 3 vellen papier en een doos potloden, maak de foto's zo goed als je kunt na en lijst ze in. Daarbij doe je een waardebon waarin je aangeeft dat ze zsm de echte foto's gaan ontvangen.

En dan neem je een lekkere koude douche om af te koelen!
quote:Murdoch schreef op 05 januari 2012 @ 10:33:

[...]

Dan vraag ik heel rustig waar ik z.s.m. foto's kan laten uitvergroten.
Nu ik toch bezig ben: iemand een leuk, origineel, in 1 dag feasible idee voor een beetje kekke presentatie van die kleine foto's? Op een kaart? In een plant? Iets anders creatiefs? Ik kan niet knutselen. Het is nogal belangrijk en heb de opdracht van die foto's ook al 1.5 maand lang geleden gekregen van de desbetreffende persoon dus vind het een beetje lullig dat het niet op tijd gelukt is.
Hema in mijn stad heeft zo'n snelservice. Geen idee of je ook die afmeting kunt krijgen, maar vergroten en afdrukken binnen 1 dag lukt wel.
quote:Annie.Ooi schreef op 05 januari 2012 @ 10:38:

Pak 3 vellen papier en een doos potloden, maak de foto's zo goed als je kunt na en lijst ze in. Daarbij doe je een waardebon waarin je aangeeft dat ze zsm de echte foto's gaan ontvangen.

En dan neem je een lekkere koude douche om af te koelen!

Maar serieus, daar kom ik niet mee weg hoor, kan voor geen meter tekenen. Ik laat ze wel even afdrukken.
quote:Murdoch schreef op 05 januari 2012 @ 10:40:

Nu ik toch bezig ben: iemand een leuk, origineel, in 1 dag feasible idee voor een beetje kekke presentatie van die kleine foto's? Op een kaart? In een plant? Iets anders creatiefs? Ik kan niet knutselen. Het is nogal belangrijk en heb de opdracht van die foto's ook al 1.5 maand lang geleden gekregen van de desbetreffende persoon dus vind het een beetje lullig dat het niet op tijd gelukt is.Een collage? Via Picasa kan dat snel en makkelijk.
gewoon een copyshop opzoeken.
quote:hellonijntje schreef op 05 januari 2012 @ 10:43:

gewoon een copyshop opzoeken.Maar bij een fotozaak kunnen ze een normaal formaat foto toch wel binnen een dag uitpoepen? Of ook al niet?
quote:Murdoch schreef op 05 januari 2012 @ 10:40:

Nu ik toch bezig ben: iemand een leuk, origineel, in 1 dag feasible idee voor een beetje kekke presentatie van die kleine foto's? Op een kaart? In een plant? Iets anders creatiefs? Ik kan niet knutselen. Het is nogal belangrijk en heb de opdracht van die foto's ook al 1.5 maand lang geleden gekregen van de desbetreffende persoon dus vind het een beetje lullig dat het niet op tijd gelukt is.

Een vergrootgals erbij doen?

Bij de Hema kun je wel direct je foto's uit laten printen, maar alleen op formaat 10x15. Duurt dan ongeveer 10 minuten voor ze klaar zijn.
http://www.copyshopdenbosch.nl/grootformaat.html

deze is in den Bosch, maar in jouw woonplaats of omgeving zal ook wel zoiets zitten
kan het niet op je werk trouwens?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven