Druiven

07-01-2012 17:47 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb van de week pitloze groene druiven gekocht bij AH. Maar ze zien er zo gek uit. Dwz het velletje is niet mooi glad maar hobbelig. Ze zijn ook wat hard. Desondanks smaken ze heerlijk. Maar wie weet hoe het komt dat ze er zo uitzien? Ik dacht zelf dat ze misschien bevroren geweest zijn.
Ik zag ze vandaag ook zo staan bij de AH, en heb ze niet gekocht. Ik dacht dat ze te oud waren, maar misschien hebben ze inderdaad te koud gestaan.
een enge ziekte?
quote:jo12345 schreef op 07 januari 2012 @ 17:50:

een enge ziekte?vrees van wel
Druiventering, heel gevaarlijk.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Gewoon oud, kan geen kwaad.
verba volant, scripta manent.
Ja maar als ze oud zijn worden ze slap en dat zijn ze juist helemaal niet, eerder hard.
Ebola!
Dat was het ware gezicht van de druif druyf. En het is nog erger, want alle soorten fruit (en groenten!) (en vleesch!) ziet er in het echt onooglijk uit. Wij uit ut Nederlandsche worden daar gelukkig tegen beschermd. Daarom zullen wij nooit geconfronteerd worden met rechte bananen en kromme komkommers. Die zijn voor het echte plebs!

Dus als jij druiven druyven met de tyfus hebt kunnen kopen, zegt dat alles over jouw afkomst...
quote:beautyfly schreef op 07 januari 2012 @ 17:47:

Ik heb van de week pitloze groene druiven gekocht bij AH. Maar ze zien er zo gek uit. Dwz het velletje is niet mooi glad maar hobbelig. Ze zijn ook wat hard. Desondanks smaken ze heerlijk. Maar wie weet hoe het komt dat ze er zo uitzien? Ik dacht zelf dat ze misschien bevroren geweest zijn.

Is al een poosje zo, andere vormen en grootte, komt door steeds wisselend land van herkomst, is soms Brazilie, en nu weer Zuid-Afrika, smaak is idd normaal.
quote:Star schreef op 07 januari 2012 @ 18:15:

Ebola!Dat gaat inderdaad heel snel. Gister was het alleen op entertainment, nu ook al op eten.
“Don’t look back – you’re not going that way.”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven