Mobiel probleem!
zondag 8 januari 2012 om 03:35
Hallo,
Ik hoop dat er nog wat mensen wakker zijn want ik heb een klein vraagje.
Ik probeerde net iemand te bellen (die zeker weten nu nog wakker is) en zonder dat hij overgaat krijg ik dit te horen 'Degene die u probeert te bellen is niet bereikbaar en u kunt geen voicemail achterlaten' en dan weer dat diegene een gratis smsje krijgt dat ik gebeld heb of zo . Maar wat ik dus wilde vragen wat betekent dit dat degene die ik probeer te bellen zijn telefoon uitstaat? En dat ik het later nog maar eens zou moeten proberen? Sorry het is vast een domme vraag maar ik maak me nogal zorgen ik hoor dit bericht namelijk voor het eerst. Ik maak me een beetje zorgen nu dat er misschien iets is gebeurd.
Ik hoop dat er nog wat mensen wakker zijn want ik heb een klein vraagje.
Ik probeerde net iemand te bellen (die zeker weten nu nog wakker is) en zonder dat hij overgaat krijg ik dit te horen 'Degene die u probeert te bellen is niet bereikbaar en u kunt geen voicemail achterlaten' en dan weer dat diegene een gratis smsje krijgt dat ik gebeld heb of zo . Maar wat ik dus wilde vragen wat betekent dit dat degene die ik probeer te bellen zijn telefoon uitstaat? En dat ik het later nog maar eens zou moeten proberen? Sorry het is vast een domme vraag maar ik maak me nogal zorgen ik hoor dit bericht namelijk voor het eerst. Ik maak me een beetje zorgen nu dat er misschien iets is gebeurd.
zondag 8 januari 2012 om 05:09
zondag 8 januari 2012 om 05:31
Nerd_ ik bedoelde de waarom in waarom krijg ik dit bericht van zijn voicemail kreeg normaal altijd wat anders te horen. En ja jullie hebben gelijk net even een smsje gestuurd ik denk dat de accu inderdaad leeg is en zijn beltegoed is gisteren op gegaan. Even gevraagt of ie mij even kan mailen als hij dit leest.
zondag 8 januari 2012 om 08:05
Als ik mijn telefoon in mijn handen heb en zie dat er iemand belt kan ik hem ook direct weigeren zonder dat hij bij mij of de beller over is gegaan.
En als mijn voicemail uit staat en er belt iemand terwijl ik al in gesprek ben, krijg je ook dat bericht.
En als mijn voicemail uit staat en er belt iemand terwijl ik al in gesprek ben, krijg je ook dat bericht.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zondag 8 januari 2012 om 10:11
quote:nerd_ schreef op 08 januari 2012 @ 08:55:
Hoe kan je ' t bedenken.
Antwoord geven op de vraag van TO.. hoe kun je het bedenken he?
quote:4ever schreef op 08 januari 2012 @ 03:35:
Maar wat ik dus wilde vragen wat betekent dit dat degene die ik probeer te bellen zijn telefoon uitstaat? En dat ik het later nog maar eens zou moeten proberen?
Hoe kan je ' t bedenken.
Antwoord geven op de vraag van TO.. hoe kun je het bedenken he?
quote:4ever schreef op 08 januari 2012 @ 03:35:
Maar wat ik dus wilde vragen wat betekent dit dat degene die ik probeer te bellen zijn telefoon uitstaat? En dat ik het later nog maar eens zou moeten proberen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zondag 8 januari 2012 om 10:50