zomaar een dag

08-01-2012 15:06 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
De dag begint vroeg , veel te vroeg. Zoonlief staat om 7 uur voor mijn bed in zijn blootje, weer in bed geplast door de homeopatische kuur :( . Mama mag ik chips? Na een betoog over dat je s morgens geen chips eet en de tv heb aangezet nadat ik hem een schone pyama aan heb gedaan stap ik nog even in bed en draai me om. En ja hoor daar begint onze dochter te huilen. Nou ja huilen is nog een understatement, krijsen dekt de lading beter. Helaas haar luier heeft het niet gered vannacht en zij en haar hele bed zijn nat. Slaapdronken haal ik haar uit bed en loop met haar naar de badkamer, opeens ben ik klaarwakker,gadver wat voel ik ? Ja hoor de kat heeft weer eens gekotst. Goedemorgen.....

Nadat mijn dochter gewassen en aangekleed is en tevreden aan haar fles zit maak ik brood voor mijn zoon , piep piep, de wasmachine is klaar. De eerste was van de 3 is klaar voor vandaag. Terwijl zoonlief eet vouw ik de was van de vorige dag op en hang de natte was eraan.

Mammmmm mijn brood is op mag ik chips. Weer leg ik uit dat we s'morgens geen chips eten . Met veel gemopper begint zoonlief aan een stuk appel die ik net geschild heb . Dochterlief haar fles is op en gooit hem met een luide klap op de grond.

Pfff het is nu kwart voor 8 en ik heb nog een hele dag te gaan maar het liefst zou ik lekker naar bed gaan en een winterslaap beginnen maar helaas dit is nog maar het begin van 'zomaar een dag"....
Als het niet kan zoals het moet
dan moet het maar zoals het kan !
Maak er een mooie verdere dag van zou ik zeggen!

Ga ik ook doen; jarig vandaag, zo met m'n brakke hoofd weer lekker bezoek ontvangen! Heerlijk en gezellig
ik heb die van mij eindelijk even een weekendje bij opa en oma gedumpt, na het gedoe van met melk door de kamer spugen op de vloerbedekking, potje vingerverf over gezicht uitsmeren en een laptop die lekker met een kopje oude thee is gewassen. Soms zit het gewoon even tegen. (ben 5 maanden zwanger en erg moe)
quote:purplesky schreef op 08 januari 2012 @ 15:29:

Bleek later, toen ik samen met jongste opstond na lekker uit te hebben geslapen, dat oudste een kunstwerk voor mama had gemaakt.

Van de vloeibare groene wasmiddel... op de witte muren.

En daarbij als een echte kunstenaar zichzelf maar ook in de groene smurrie had gedoopt.
Trietrie, ik heb nog niet eens geprobeerd weg te krijgen.

Ik vond het wel een mooi contrast met de felroze lipgloss van dior die er laatst ook aan moest geloven.

Ik ga binnenkort gewoon overheen met de roller als het niet lukt om weg te halen.

Dus idd het kan erger

Kunstenaar en baby liggen nu te slapen, oppas in huis, paps is gaan leren in de bieb en ik ga even hardlopen.

Succes allemaal met opgroeiend grut!
Love...miss..will never forget you..
quote:natadecoco schreef op 08 januari 2012 @ 15:41:

ik heb die van mij eindelijk even een weekendje bij opa en oma gedumpt, na het gedoe van met melk door de kamer spugen op de vloerbedekking, potje vingerverf over gezicht uitsmeren en een laptop die lekker met een kopje oude thee is gewassen. Soms zit het gewoon even tegen. (ben 5 maanden zwanger en erg moe)sterkte ermee !!!
Als het niet kan zoals het moet
dan moet het maar zoals het kan !
quote:trietrie schreef op 08 januari 2012 @ 15:35:

[...]

Precies dank je wel !!!!Mannen voelen de knipoog blijkbaar niet
Noem mij maar BOOM

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven