Normaal?

08-01-2012 16:42 106 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
nou het klinkt alsof jullie het onwijs leuk hebben samen!!

Vind jij het normaal?
En jij vind jij dit zelf wel normaal?
Superleuke relatie!

Maar laat me raden, je houdt zo vreselijk veel van hem...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Als jij het normaal zou vinden zou je het niet hier op het forum komen vragen.
dat je zo,n vent nog serieus neemt, weg ermee.
wij slapen nooit.
Luister naar jezelf: nee dit is niet normaal
nee :( eigenlijk niet

Hij zegt dat het voor de grap is dat hij naar die danseres floot..

Zucht. De rest van de avond was het zo gezellig en ik heb zo mn best gedaan het leuk te maken..

Maar hij is gewoon zo :( en hij heeft het zelf niet door denk ik hoe het voor mij overkomt
En dit is ook niet de eerste keer dat je aan je relatie en je vriend twijfelt toch?
Wat maakt het uit of het normaal is? Belangrijker lijkt mij of het jou een goed gevoel geeft over je vriend en jullie relatie. Uit dat gevoel zou je dan je conclusies kunnen trekken.
Is het normaal dat je nu verwacht te horen dat het idd een eikel is maar dat jij daar verder niets mee gaat doen?
Wat doet het er toe of het normaal is. De vraag is of jij zo'n relatie wil. Heb je tegen hem gezegd hoe het op jou overkomt?
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
-Hij blowt

-Hij liegt

-Hij toont buitensporig vele interesse in andere vrouwen.

Waarom ben je bij hem?

Verdien je niet wat beters?
*gaat vroeg snel slapen, dan is de kerstvakantie weer snel voorbij*
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Dus jullie vinden het ook niet normaal dat ie doordeweeks zo lang op is? Hij kan niet eerder slapen zegt hij..

En dus ook als ik bij m ben, dan ligt ie wakker en daarom gaat ie later naar bed..

Hij is gewoon veel makkelijker en denkt ook dat het wel goed komt met zijn studie.. terwijl ik vind dat ie gewoon beetje op tijd naar bed moet gaan en niet moet blowen. Hij doet dit halfjaar over namelijk. Hij zegt dat hij daarin gewoon anders is dan ik en het beste leert door op het laatste moment te beginnen met leren..

Maar nu ben ik er dus achter gekomen dat ie 's nachts vaak seksfilmpjes kijkt.. en tegen mij zei hij dat zijn computerspel zo verslavend was.. ik vroeg ook aan hem: hoe houd je dat zo lang vol dan iedere keer?

En dan ons avondje uit gister waarbij hij zo over die danseressen praatte.. en toen kwam er een danser met ontbloot lichaam en zei hij: "ja, dat vind jij wel leuk zeker".. terwijl ik er helemaal niet zo naar kijk. Juist door hem krijg ik overal seksistische gedachtes bij..
quote:dreamer87 schreef op 08 januari 2012 @ 16:47:

nee :( eigenlijk niet

Hij zegt dat het voor de grap is dat hij naar die danseres floot..

Zucht. De rest van de avond was het zo gezellig en ik heb zo mn best gedaan het leuk te maken..

Maar hij is gewoon zo :( en hij heeft het zelf niet door denk ik hoe het voor mij overkomt

maar hij is gewoon zo? Hij kan er niets aan doen dat hij zich als en hork gedraagt? Hij heeft vroeger nooit een rood fietsje gekregen en daarom is hij zo?

en jij accepteert het want hij is zo ziehielig en je houdt zo veel van hem???

doet hij wel eens zijn best? Zo klinkt het namelijk niet in je OP
Het maakt niet uit wat wij wel of niet normaal vinden, het gaat er om:

Wat verwacht jij van een relatie?

Uit je post maak ik op dat jij met bovengenoemde zaken problemen hebt, dan moet je echt heel serieus na gaan denken of je wel met deze relatie door moet gaan, of jij hier nog tijd en energie in moet en wilt steken.

Als je mij persoonlijk vraagt dan zou ik, alles met elkaar, deze man geen relatiemateriaal vinden voor mijzelf.
quote:dreamer87 schreef op 08 januari 2012 @ 16:52:

Dus jullie vinden het ook niet normaal dat ie doordeweeks zo lang op is? Hij kan niet eerder slapen zegt hij..

Dat is echt nog het minst interessant uit je verhaal maar het geblow en gelieg en je uitdagen het te bewijzen
quote:superstar_2 schreef op 08 januari 2012 @ 16:49:

En dit is ook niet de eerste keer dat je aan je relatie en je vriend twijfelt toch?

klopt..

Het enige punt is dat hij de eerste persoon is in mijn leven, van wie ik het gevoel heb dat hij echt van me houdt..

Ondanks alle ruzies met mijn ouders die hem niet mochten omdat ie niet gelovig is, ondanks al mijn psychische problemen.. is ie toch nooit bij me weg gegaan. ik ben ook niet de makkelijkste vriendin, want ben soms erg down. zit wel in therapie en het gaat nu beter..maar vind ik ooit nog iemand die bij me blijft ondanks al deze dingen?

Daarom wil ik denk ik bepaalde dingen niet geloven.. zoals zn acties van gisteren. En als ie zegt dat het voor de grap is..pff..
quote:lorrel schreef op 08 januari 2012 @ 16:53:

[...]

maar hij is gewoon zo? Hij kan er niets aan doen dat hij zich als en hork gedraagt? Hij heeft vroeger nooit een rood fietsje gekregen en daarom is hij zo?

en jij accepteert het want hij is zo ziehielig en je houdt zo veel van hem???

doet hij wel eens zijn best? Zo klinkt het namelijk niet in je OPhij heeft me uitgerekend gevraagd voor die dinershow en heeft het ook betaald (120 euro)
Nee, het is niet normaal maar wel normaal voor een man. :-)

Dat hij "oooehh" roept als er een andere vrouw voorbijloopt..... hmmmmm.. Zou hij niet moeten doen in een relatie... Sommige mannen weten dat anderen hebben er lak aan. Ik kan me voorstellen dat dat zwaaaar irritant is. :-)

Wat ik zou doen: Ook "oehhhuuu"roepen als er een leuke man voorbij komt. :-)) Heb je dat weleens gedaan? Als je er een spel van maakt is de lol er voor hem snel af.

Al het andere wat je schrijft over zn gedrag en zo:

Ja, je kan een volwassen man of een persoon niet veranderen. Er mee leven of verder gaan.
hij had ook gezegd dat hij de truitjes van die andere vrouwen bij ons aan de tafel wel mooi vond.. ook al waren ze wel te oud

Ik heb me zo verdrietig gevoeld omdat ie mn kleren niet mooi vond, want ik was zo trots op dat truitje

en toen zei hij dat hij het niet eerder had gezegd, omdat hij mn avond niet wilde verpesten..
Als je niet alleen verder durft omdat je bang bent dat je geen betere man kan krijgen, zou ik zijn gedrag maar accepteren. Beter nog: aan jezelf werken zodat je niet meer bang bent om alleen te zijn.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
quote:noodlesoup schreef op 08 januari 2012 @ 16:57:

Nee, het is niet normaal maar wel normaal voor een man. :-)

Dat hij "oooehh" roept als er een andere vrouw voorbijloopt..... hmmmmm.. Zou hij niet moeten doen in een relatie... Sommige mannen weten dat anderen hebben er lak aan. Ik kan me voorstellen dat dat zwaaaar irritant is. :-)

Wat ik zou doen: Ook "oehhhuuu"roepen als er een leuke man voorbij komt. :-)) Heb je dat weleens gedaan? Als je er een spel van maakt is de lol er voor hem snel af.

Al het andere wat je schrijft over zn gedrag en zo:

Ja, je kan een volwassen man of een persoon niet veranderen. Er mee leven of verder gaan.Ja, er was een danser met ontbloot bovenlijf. Later kwam hij ons eten brengen. Toen grapte ik van: "oh, kijk..hij komt speciaal voor mij m'n eten brengen".. en ik zei nog dat toen ik naar de wc was gegaan, we hadden gedanst.. maar ja, misschien zeg ik dat om hem terug te pakken..maar hij hield er niet mee op, want later floot hij dus bij het buigen van de afkondiging bij die ene danseres.. ik schaamde me wel
quote:dreamer87 schreef op 08 januari 2012 @ 16:42:

Ik vraag me af of het normaal is dat als je met je vriend naar een dinershow (eten+optredens van artiesten) bent, hij 'oeh' zegt als er een sexy danseres langskomt.. en dat hij zegt dat haar lichaam mooi is, maar dat haar hoofd er wel af mag. En bij de volgende artiest zegt hij dat hij er niets aan vindt, omdat ze donker en gespierd is...

Dit vind ik eigenlijk nog niet zo heel erg. Dat je een relatie hebt betekent niet gelijk dat je blind geworden bent of wel? Kijken mag, zolang er niets anders bij komt kijken..

De rest vind ik idd niet echt normaal nee...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven