hart/verstand verhouding

08-01-2012 23:42 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb onlangs zoals jullie misschien hebben kunnen lezen mijn relatie verbroken. Mijn verstand zegt nee en mijn hart twijfelt. Waar denken jullie aan bij een relatiebreuk? Ik weet dat het niet werkt, maar mijn hart wil wel.

Heel klote.
Hoe bedoel je 'waar denk je aan?' ik denk dan namelijk aan twee mensen die uit elkaar gaan, maar volgens mij bedoel je dat niet.
IS de wereld gestopt met draaien?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik bedoel meer waar je meer naar luistert. Als je verstand nee zegt, en weet dat het niet werkt, maar je hart het wel wil of twijfelt. Laat je je verstand dan de overhand nemen omdat je weet dat het niet werkt, en daardoor de klap nog harder komt als er weer een breuk komt. Of laat je je hart, dat twijfelt de overhand nemen en zie je wel hoe het loopt?
Hmm
Na het verbeken van een relatie lopen hart en verstand vaak nog niet synchroon. '

Geef het even de tijd, het komt goed!
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Het hangt er vanaf, waarom is de relatie verbroken? Als ik daarvoor kies dan doe ik dat namelijk met volledige overgave. Dan zou het dom zijn om nog naar mijn hart te luisteren. En daarbij sleep je de ander (die jou misschien wel met alle macht terug wil) ook nog eens mee in jouw jojo-gevoelens.
volgens mij heb je nu wel genoeg topics geopend vol met advies, je maakt een beetje te veel drama, ga gewoon verder met je leven
Wat ik denk? dat je twijfelt, anders zou je er geen drie topics over openen.
Ster, check the loep

Allready, loop niet zo verschrikkelijk te miepen zeg.
in jouw geval gewoon je verstand. Het werkt niet, daar moet je je bij neer leggen. There's plenty fish in that sea!
Gevoel is overrated. Tenzij je dat gevoel echt onderzoekt. En zie je dat je een ander nodig hebt om maar niet geconfronteerd te hoeven worden met jezelf. Dan leidt dat gevoel je alsnog naar je verstand.
Ik zit mobiel, what's the story?!
Oké, duidelijke taal. ik neem het in me op
quote:ster89 schreef op 08 januari 2012 @ 23:49:

Ik zit mobiel, what's the story?! TO had een draak van een vriendin. Super claimerig. Uitgemaakt. Dit weekend tegengekomen in de plaatselijke disco. Gezoen. Alles weer lief, maar toch ook weer niet. En nu een bult zeik-topics.
Het hart spreekt niet altijd de waarheid.
it's a big club and you ain't in it
Oh dank je Loulouise, ik herinner het me weer!

TO: je verstand volgen, sowieso. Een verbroken relatie kan ronduit kut zijn, ook als je het zelf hebt uitgemaakt. Maar blijf niet hangen in die dingen, heb je echt niets aan. Er komt vast een meid die veel beter bij je past!
allready heeft het gewoon ff moeilijk.
Je bent gewoon geil.
Fame
You got me
Psychologie van de koude grond.
Volgens mij heb jij de knoop wel doorgehakt. Nu wordt je gesaboteerd door je gevoel. Nu even volhouden dus en niet toegeven aan zwakke gevoelens van twijfel. Je bent beter af zonder haar, je moet haar alleen nog even uit je leven zien te bannen en dan over een maandje gaat t ineens stukken beter met je.
Dankje ailien !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven