gadver de gadver....

10-01-2012 12:53 158 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit doe je toch serieus niet....

Iemand heeft op mijn oprit gepoept, ook niet een beetje, gewoon een hele berg diarree, met zakdoeken en al ligt het op mijn oprit!!

Wat nu? Ik ga zo wat over mn nek, als ik nou weet dat het van een bekende is die ziek is geworden kan ik zoiets (ook niet lachend, maargoed) best opruimen.

Maar wie poept er hemelsnaam op iemand anders zn oprit???

Het moet vannacht gebeurd zijn, want gisteravond lag het er echt nog niet en je kijkt er ook niet zomaar langs :S!

Heb al op weer.nl gekeken, maar heftige regenbuien, zoals we die al 2 weken elke dag hebben worden voorlopig niet meer voorspelt. Heb het met de tuinslang geprobeert van een afstandje eraf te spuiten, maar het "plakt" behoorlijk vast, wat dus zou betekenen dat ik er zo ongeveer boven moet gaan staan en dan "spuit" het natuurlijk met het water mee omhoog tegen mijn muur en nog erger, tegen mezelf aan......

Stel ik me aan dat ik dit niet kan opruimen en er zo'n drama van maak?
Wat walgelijk, zeg! Ik denk dat ik het al kokhalzend met stoffer en blik zou proberen en die dan met poep en al in de kliko zou kieperen. En dan nog heel veel emmers sop erover en dan nog de tuinslang. Of zoiets. Maar ik weet niet precies of stoffer en blik in jouw geval helpen... Dat van die twee dozen is ook een optie, dan kost het je niet je stoffer en blik...

Ik vind het tentverhaal trouwens ook zwáár aso! Je zal de winkelmedewerker maar zijn die hem uit het zakje haalt....
quote:Pompadoer schreef op 10 januari 2012 @ 14:19:

[...]

Niet nu, maar heb ooit inderdaad de verleiding niet kunnen weerstaan. Dat was een slecht idee.Ik kreeg hem op mijn tv (pc op tv aangesloten ) tijdens een verjaardag bij ons thuis. Leuke vrienden he:?
quote:bijenrompje schreef op 10 januari 2012 @ 14:23:

[...]

Jij houdt meer van kaneel? Met zo'n driehoekig suikerkoekje.
quote:bijenrompje schreef op 10 januari 2012 @ 14:10:

Of ze hebben vannacht een remake gemaakt van 2 girls 1 cup.. 2 girls 1 cup going outdoors..

Voor eenieder die niet weet wat 2 girls 1 cup is; mijn advies: ga NIET youtuben... Dat zijn nou juist dingen die je níet tegen mij moet zeggen. Nu ga ik natuurlijk toch kijken
quote:Sssenta schreef op 10 januari 2012 @ 14:20:

TO; heb je al bedacht wat je man je cadeau mag geven / tegenpresentatie leveren omdat jij het gaat opruimen? Diamonds really are a girl's best friend.

Of wellicht wat toepasselijker; je favoriete parfum ?

Ik denk dat hij de rest van de winter (in de zomer vind ik het zelf niet erg om te doen) het konijnenhok, dus ook stront, mag schoonmaken elke week. Doe ik namelijk ook altijd! Behalve 1 keer toen ik met 40 graden koorts, doodziek met griep in bed lag en hem heel duidelijk heb moeten uitleggen dat ik toch echt vond dat het konijn daar geen last van hoefde te hebben. Hij vond dat dat ook gerust een paar dagen kon wachten namelijk.

Voor de rest is het trouwens een schat van een vent hoor
quote:Murdoch schreef op 10 januari 2012 @ 14:24:

[...]

Met zo'n driehoekig suikerkoekje.

en wat slagroom :puke:

*word zo flauw van dit soort dingen*
quote:flip123456789 schreef op 10 januari 2012 @ 14:25:

[...]

Dat zijn nou juist dingen die je níet tegen mij moet zeggen. Nu ga ik natuurlijk toch kijken

cancel your dinnerplans..

En niet zeggen dat je niet gewaarschuwd bent!
quote:bijenrompje schreef op 10 januari 2012 @ 14:21:

[...]

Voor mij: Een mens, die even geevalueerd is als jij en ik, die dus weet hoe je met fatsoen je ontlasting kunt lozen (in een toiletpot) zonder dat iemand hier last van heeft, bewust en zonder schaamte (klaarblijkelijk) op je stoep gaat zitten kakken vind ik altijd nog 10000 x ranziger dan een hond, die geen toilet tot zijn beschikking heeft en afhankelijk is van ons, mensen, om zijn ontlasting op te ruimen. Asociaal als het baasje dit niet doet? Absoluut. Maar een mens die zelf uitgebreid gaat zitten schijten en wel het fatsoen heeft om zijn eigen reet af te vegen (ja dit soort mensen hebben geen kont maar een reet) met zakdoekjes maar de stront gewoon voor jouw huis laten liggen? Dat gaat mij te ver.dit dus
quote:funnymiss schreef op 10 januari 2012 @ 14:26:

[...]

Ik denk dat hij de rest van de winter (in de zomer vind ik het zelf niet erg om te doen) het konijnenhok, dus ook stront, mag schoonmaken elke week. Doe ik namelijk ook altijd! Behalve 1 keer toen ik met 40 graden koorts, doodziek met griep in bed lag en hem heel duidelijk heb moeten uitleggen dat ik toch echt vond dat het konijn daar geen last van hoefde te hebben. Hij vond dat dat ook gerust een paar dagen kon wachten namelijk.

Voor de rest is het trouwens een schat van een vent hoor Wel het minste wat hij kan doen!
Grappig, dat een van de weinige topics waarin zoveel mensen het met elkaar eens zijn en zo positief reageren op TO een topic is over poep op straat. *vinnikleuk*
quote:bijenrompje schreef op 10 januari 2012 @ 14:29:

Grappig, dat een van de weinige topics waarin zoveel mensen het met elkaar eens zijn en zo positief reageren op TO een topic is over poep op straat. *vinnikleuk*Dat komt omdat er in dit topic geen "stront aan de knikker" is.
quote:bijenrompje schreef op 10 januari 2012 @ 14:27:

[...]

cancel your dinnerplans..

En niet zeggen dat je niet gewaarschuwd bent!Gelukkig vond ik op Youtube allemaal filmpjes met reacties van mensen op het echte filmpje. Nu ik weet wat erop te zien is, hoef ik gelukkig niet meer te kijken
quote:limelight schreef op 10 januari 2012 @ 14:34:

[...]

Dat komt omdat er in dit topic geen "stront aan de knikker" is.
quote:MarianneDavids schreef op 10 januari 2012 @ 13:05:

Hier bellen we in zo'n geval het nummer van de gemeente. Die stuurt dan een kaartje met de mededeling dat de klacht binnen drie dagen wordt verholpen, meestal gebeurt er niets. :puke:Als de oprit privéterrein is, zal de gemeente echt niet komen hoor.
ladiessssss,

ik heb het gedaan! Opgeschept met een stoffer en blik, met zout en al, stoffer en blik mee in de vuilniszak laten vallen en deze in de gemeenteprullenbak in het parkje aan het eind van de straat gedeponeerd. Met jawel, mijn laarzen en handschoenen nog aan (bedacht ik onderweg naar de gemeenteprullenbak pas).

Mijn kliko is vanmorgen geleegd en ga echt niet nog een hele week elke keer kokhalzend langs/in/bij mijn eigen kliko in de buurt komen.

Problem solved!

Bedankt voor jullie input dames en nu een applaus voor mezelf

Ik heb in een scheur gelegen om dit topic.

Absoluut niet leuk voor jou To, maar heb nogal een levendige fantasie en dan de reactie's erbij. Je kan mij opvegen.

voor het schoonmaken.
Het gras aan de overkant is niet groen.
Woehoe ! You did it !

En nu heb je een mooie voor op verjaardagen ;)

(ik heb er in ieder geval smakelijk om gelachen)
Je bent de hondenpoepdiva van het forum.
quote:funnymiss schreef op 10 januari 2012 @ 14:47:

ladiessssss,

ik heb het gedaan! Opgeschept met een stoffer en blik, met zout en al, stoffer en blik mee in de vuilniszak laten vallen en deze in de gemeenteprullenbak in het parkje aan het eind van de straat gedeponeerd. Met jawel, mijn laarzen en handschoenen nog aan (bedacht ik onderweg naar de gemeenteprullenbak pas).

Mijn kliko is vanmorgen geleegd en ga echt niet nog een hele week elke keer kokhalzend langs/in/bij mijn eigen kliko in de buurt komen.

Problem solved!

Bedankt voor jullie input dames en nu een applaus voor mezelf

Wat zul jij je ontlast voelen

quote:Kampen86 schreef op 10 januari 2012 @ 14:53:

Je kan mij opvegen.

Ja hoeist ze is net klaar.
Gefeliciteerd met je prestatie!!

En dat binnen de 2 uur!
quote:Murdoch schreef op 10 januari 2012 @ 13:42:

[...]

Wel ff zorgen dat je de goede kant op flauwvalt dan.

(Niet zo:

Rembo en Rembo

dat keken we vroeger altijd, Rembo & Rembo.

man wat een lol
quote:Murdoch schreef op 10 januari 2012 @ 14:54:

[...]

quote:Murdoch schreef op 10 januari 2012 @ 14:54:

[...]

Het gras aan de overkant is niet groen.
goed gedaan TO!

Respect ende hulde

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven