Leesclub Haarlem

11-01-2012 10:05 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo.

Bijna twee jaar geleden ben ik van omg. Utrecht naar Haarlem verhuisd. Ik merk dat het lastig is om hier in Haarlem leuke mensen te leren kennen. Ik zou graag een leesclub willen opzetten omdat ik het erg leuk vind om te lezen (allerlei genres). Ik mis alleen het praten hierover en de gezelligheid die je kan hebben met discussies. Daarbij een wijntje en een hapje en op deze manier proberen mijn sociale leven in Haarlem wat meer pit te geven.

Ik ben op zoek naar mensen die het gezellig en leuk lijkt om hieraan mee te doen. Hoe en wat; in samenspraak.

Ikzelf ben 28 jaar, maar alle leeftijden welkom! Wat ik wel prettig zou vinden is een klein, intiem clubje, max 8 deelnemers oid.
Is het wellicht een idee om een briefje bij boekhandel "De Vries" op te hangen? Weet de straat niet zeker (ged oude gracht?).
Wat een goed idee, dankjewel!
Hallo,

Heb je al veel reacties gehad op je oproep? Ik ben ook 28, woon sinds vijf jaar in Haarlem en verslind boeken. Het lijkt mij erg gezellig om eens in de zoveel tijd af te spreken en een goed gesprek over een mooi boek te hebben...
Hoi meiden! Zijn jullie inmiddels een leesclubje begonnen? Het lijkt mij leuk aan te sluiten! Ik ben 28 jaar oud. Ook ik heb hiervoor (8 jaar) in Utrecht en in Amsterdam (laaste 2 jaar) gewoond en ben onlangs in Haarlem komen wonen.

Jullie kunnen mij mailen op oktopoppy@gmail.com

Groetjes Poppy
Hi meiden,

Ik ben ook benieuwd of jullie inmiddels een leesclubje zijn begonnen? Ik sluit graag aan! Ik ben 29 jaar en woon inmiddels 3 jaar in Haarlem. Ook ik merk dat het lastig is om nieuwe mensen te leren kennen en ben gek op lezen!

Laten jullie wat weten? Je kunt mailen op suus6@hotmail.com

Groetjes, Suus
Be the change you want to see in the world

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven