WONINGRUIL

12-01-2012 02:39 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik heb een vraag over woningruil.

Heeft iemand hier ervaring mee? En hoe lang heb je gezocht voor je een geschikte woning hebt gevonden? Ik sta namelijk al anderhalf jaar op veel verschillende websites, heb briefjes opgehangen e.d. maar nog steeds geen geschikte ruilwoning gevonden.



Ik krijg wel veel reacties maar dan van huizen waar ik helemaal niet naar zoek. (ik wil bijv. minimaal 3 slaapkamers, dan bieden ze 1 slaapkamer aan enzo)



Vroeg me af of jullie nog tips hebben.

Groetjes
Waarom plaats je topics dubbel, beetje hysterisch.
Alle reacties Link kopieren
Jezus Kettle, wat een hysterische reactie zeg..
quote:Anthonius schreef op 12 januari 2012 @ 09:12:

Jezus Kettle, wat een hysterische reactie zeg..Daarom herken ik het, jij ook blijkbaar?
Alle reacties Link kopieren
Beste Linda,



Het is op dit forum gebruikelijk om een topic op 1 pijler te zetten.



Met vriendelijke groet,



Maylea



ps, mocht je hier nog vragen over hebben dan stel ze maar hoor.
Alle reacties Link kopieren
ik had ze per ongeluk bij de verkeerde pijler gezet! weet niet hoe ik die verkeerde weg moet halen.... kan iemand dat uitleggen? hihi

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven