WONINGRUIL
donderdag 12 januari 2012 om 02:39
Hoi allemaal,
Ik heb een vraag over woningruil.
Heeft iemand hier ervaring mee? En hoe lang heb je gezocht voor je een geschikte woning hebt gevonden? Ik sta namelijk al anderhalf jaar op veel verschillende websites, heb briefjes opgehangen e.d. maar nog steeds geen geschikte ruilwoning gevonden.
Ik krijg wel veel reacties maar dan van huizen waar ik helemaal niet naar zoek. (ik wil bijv. minimaal 3 slaapkamers, dan bieden ze 1 slaapkamer aan enzo)
Vroeg me af of jullie nog tips hebben.
Groetjes
Ik heb een vraag over woningruil.
Heeft iemand hier ervaring mee? En hoe lang heb je gezocht voor je een geschikte woning hebt gevonden? Ik sta namelijk al anderhalf jaar op veel verschillende websites, heb briefjes opgehangen e.d. maar nog steeds geen geschikte ruilwoning gevonden.
Ik krijg wel veel reacties maar dan van huizen waar ik helemaal niet naar zoek. (ik wil bijv. minimaal 3 slaapkamers, dan bieden ze 1 slaapkamer aan enzo)
Vroeg me af of jullie nog tips hebben.
Groetjes