hopeloos

13-01-2012 20:55 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik zit met een probleempje

ik heb al jarenlang gevoelens voor een vrouwelijke collega, en twijfel na al die jaren nog of het echt wederzijds is of niet, is dat normaal??

als ik ze aandacht geef, haar hand mag strelen (soms laat ze dat toe) en haar langdurig in de ogen kijk, is ze merkelijk heel gelukkig, en dat straalt ze vooral af op de andere collega's.

alleen, ik krijg geen directe aandacht terug. ze zal me quasi nooit iets vragen, ik moet altijd het initiatief nemen

en als ik haar dan geen aandacht meer geef, merk je duidelijk dat ze zich niet zo prettig voelt, ze valt precies stil. andere collega's vragen dan prompt wat er met haar scheelt...waarop ze dan antwoordt dat ze niet wordt opgenomen in de groep.

schaamt ze zich voor haar gevoelens tov de andere collega's, is ze zo verlegen, is ze bang van mij of wil ze enkel aandacht van mij zonder meer?

wat moet ik doen?? alle reactie is welkom, ik kan er echt niet meer tegen...
Maarre TO, het kan zijn inderdaad dat er na al die jaren sleur in jullie wederzijdse relatie is gekomen. Niets aan te doen, komt in de beste relaties voor. Shit happens. Dus op naar de volgende.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Fame schreef op 13 januari 2012 @ 21:31:

Maarre TO, het kan zijn inderdaad dat er na al die jaren sleur in jullie wederzijdse relatie is gekomen. Niets aan te doen, komt in de beste relaties voor. Shit happens. Dus op naar de volgende.
quote:Fame schreef op 13 januari 2012 @ 21:26:

[...]

Ja, of die schreeuwend klaar komen in de Hema bij het aanzicht van die kousenbenen. Is daar een topic over geweest? Link plies!
quote:smukje schreef op 13 januari 2012 @ 21:30:

Bert, heb je al verder proberen te gaan door haar pols te strelen bijv.? En hoe reageerde ze daarop?
quote:tietanium schreef op 13 januari 2012 @ 21:32:

[...]

Is daar een topic over geweest? Link plies! Orgasme bij de Hema. Moet je die TO eens loepen! Dat die nog kan posten!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Haha jullie zijn hilarisch!
dat langdurig haar in de ogen kijken, wat wil je daarmee bereiken?
wij slapen nooit.
quote:valentinamaria schreef op 13 januari 2012 @ 21:44:

dat langdurig haar in de ogen kijken, wat wil je daarmee bereiken?Dat ze zich niet meer zo buitengesloten voelt in de groep..
ik heb nl soort patroon ontdekt, mannen die vaak the dog whisperer kijken doen ook zulke dingen.
wij slapen nooit.
.
Het "quasi nooit iets vragen" baart mij vooral zorgen in deze relatie.
Ik denk dat ze eigenlijk de creapy bibbers van je krijgt, maar dat je het niet oppikt. Sorry...maar iets te veel ervaring met mannen die dachten dat ze (bibber) een soort speciaal contact met me hadden opgebouwd terwijl ik alleen vriendelijk probeerde te zijn.
ben vooral benieuwd naar de TO of hij wat aan deze reactie s heeft?
.
quote:smukje schreef op 14 januari 2012 @ 01:34:

Ik ook enter. Wacht al de hele avond:), wel spanned.ik kan er niet van slapen!
.
Smuk jouw avatar? de blair witch project?
-
.
mooi, beetje duister, hou daar wel van

ga pitten de trust!
.
quote:smukje schreef op 14 januari 2012 @ 01:54:

Ok, ik blijf wel wacht houden.:)

Neem jij het morgen over zodra To er is?! Ik ben zo benieuwd hoe het gaat eindigen.hahahahahaa als ik tijd heb
.
.
Zij neemt geen initiatief omdat jij geen vent durft te zijn.

Ik bedoel hoeveel langer kan je in elkaars ogen staren... wanneer wordt je een vent en vraag je haar uit

Dan weet je direct wat ze voelt

Maar je bent bang om gekwetst te worden en daarom wacht je tot dat zij de initiatief neemt

Voor de meeste vrouwen is zo'n man niet aantrekkelijk

De meeste vrouwen willen aandacht en veroverd willen worden

Maar als jij niet verder gaat dan haar hand aanraken en niet durft haar uit te vragen, dan ben ik bang dat jij met deze dame nog heel lang zou moeten wachten tot dat zij initiatief neemt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven