*** Bar Too Much 193 ***

06-12-2011 17:00 701 berichten
Alle reacties Link kopieren

I'm dreaming of a White Christmas ...

but if the White runs out, I'll drink the Red!
Slaap lekker, lieve Wies!
Vroegah werd er nog weleens gedanst hier. Vooral Wies en Yet waren er erg goed in.

Dat waren nog eens tijden......

Wat een prachtfoto van Wies, Jo!

Ik kan het niet meer hoor, moet echt aan mijn conditie gaan werken.
*gebruikt de fles rooie even 10 keer als gewicht voor de biceps, voor ze zichzelf weer inschenkt*
quote:yette schreef op 13 januari 2012 @ 22:11:

Wat een prachtfoto van Wies, Jo!

Ik kan het niet meer hoor, moet echt aan mijn conditie gaan werken.Joh, ik heb nu nog veel meer spierballen hoor, goed getraind hè, jammer alleen dan weer dat ze aan de onderkant van m'n armen hangen.....

Wies, je moet ook nietopde RUG gaan LIGGEN bij de training, maar op de BUIK!

Rolt het vanzelf de goede kant weer op!

Yette, mag aannemen dat je wel BEIDE armen hebt getraind he?
Voor de liefhebbers onder ons.....er staan enkele dozen klaar....

oeh, Wiesje, je verwend ons maar weer! Lekker hoor!!!

Ga je nog wat leuks doen vandaag?
Daar zeg je wat Bloem. Vanavond de andere arm maar doen.
Ik weet niet of het leuk wordt vandaag, maar bijzonder wordt het wel. Er staat een dansworkshop met corsetten, hakken en boa's op het programma en uit eten. Helaas daarna wel een pokke-eind naar huis rijden.
quote:Joh, ik heb nu nog veel meer spierballen hoor, goed getraind hè, jammer alleen dan weer dat ze aan de onderkant van m'n armen hangen.....
Klinkt spannend Yet, vooral die corsetten!

Ik ben de enige van het hele huishouden hier die geen griep heeft. Eens kijken hoe lang ik dat volhoud.
quote:Jonari schreef op 14 januari 2012 @ 13:02:

Ik ben de enige van het hele huishouden hier die geen griep heeft. Eens kijken hoe lang ik dat volhoud.Oeps, wilde vanmiddag naar je toe komen, is dat wel een slim plan met de griep bij jou thuis??????
Owkeeee....

Jo is degene die zich een gevecht durft aan te meten met de griep, Wies heeft de spierballen nog steeds ONDER de armen hangen en Yette heeft gisteren maar èèn arm getraind en moet vandaag een gevecht aangaan met korsetten, hoge hakken en boa's en drankvrij naar huis rijden... Zal mij benieuwen of de Powervrouwen vandaag op het podium op het juiste nummertje staan...
En heb jij nog een beetje power vandaag Bloempje?

Anders stuur ik je wel wat via cyberspace.
Power is over gekomen Jo!

Ben als een speer gegaan vandaag... alleen niet thuis maar bij zoon. Thuis is nog overkomenlijk chaos.
Dat is ook sterk Bloem. Ik was vanmiddag ook bij mijn zoon en kon de troep echt niet meer aanzien

Even flink met de bezem er doorheen en het zag er gelijk weer heel anders uit. Zoon moet af en toe een zetje hebben

Ik vind het niet erg hoor, hij doet ook veel voor mij als het nodig is.
Thuis!

Misstaat me eigenlijk helemaal niet zo'n Betty Boop outfit. Maar die danspasjes onthouden is niet mijn ding

Neut en pitten!
Je hebt toch wel foto's he?
Er zijn wel groepsfoto's gemaakt. Geen idee of die gelukt zijn.
quote:Jonari schreef op 15 januari 2012 @ 00:34:

Dat is ook sterk Bloem. Ik was vanmiddag ook bij mijn zoon en kon de troep echt niet meer aanzien

Even flink met de bezem er doorheen en het zag er gelijk weer heel anders uit. Zoon moet af en toe een zetje hebben

Ik vind het niet erg hoor, hij doet ook veel voor mij als het nodig is.Zeker sterk! Die van mij heeft af en toe een boost nodig. Enige nadeel van dit moment is dat ik daarna een boost nodig heb...
quote:yette schreef op 15 januari 2012 @ 01:39:

Thuis!

Misstaat me eigenlijk helemaal niet zo'n Betty Boop outfit. Maar die danspasjes onthouden is niet mijn ding

Neut en pitten!

Neh, zie jou echt niet zoiets aandoen in de slaapkamert!
Tjongejonge, zo bij de kindertjes aan het werk geweest, Hippie en Jootje, zal ik vanmorgen dan maar weer voor het ontbijt zorgen?

*schuift ook aan*
Lekker Wies. Heb wel trek in een kop koffie en een broodje.

Er wordt hier nog steeds hard geniest en gesnotterd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven