Digitenne.
dinsdag 17 januari 2012 om 00:13
Hallo beste mensen!
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met digitenne? en het liefst met digitenne op een flatscreen van 107cm of groter? Wil misschien een overstap maken naar digitenne en heb nu een HD ontvanger van Ziggo, wat een erg goed beeld heeft. Ik weet dat de digitale ontvanger van digitenne natuurlijk een iets minder scherp beeld zou geven, maar lees op internet soms andere verhalen!
Mvg!
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met digitenne? en het liefst met digitenne op een flatscreen van 107cm of groter? Wil misschien een overstap maken naar digitenne en heb nu een HD ontvanger van Ziggo, wat een erg goed beeld heeft. Ik weet dat de digitale ontvanger van digitenne natuurlijk een iets minder scherp beeld zou geven, maar lees op internet soms andere verhalen!
Mvg!
dinsdag 17 januari 2012 om 06:49
Ik heb een scherm van 127 cm zon 3D tv
En daarop kan ik digitene niet aanraden,
Het beeld stoort telkens het is niet scherp .
Met UPC heb ik hier helemaal geen last van , maar daar betaal je ook voor. Nu heb ik Online van t-mobile & daar is het beeld wel weer hardstikke scherp en het is niet zo duur.
Met UPC heb ik hier helemaal geen last van , maar daar betaal je ook voor. Nu heb ik Online van t-mobile & daar is het beeld wel weer hardstikke scherp en het is niet zo duur.
dinsdag 17 januari 2012 om 08:37
dinsdag 17 januari 2012 om 13:13
wij hadden ook digitenne, en bij alles wat er langs reedt stoorde hij.
ook moest je telkens die ontvanger verplaatsen.
deed hij het de ene keer wel op die plek dan de volgende keer niet meer.
en toen we verhuist waren bleek hier helemaal geen ontvangst te zijn.
maar ondertussen wel door moeten betalen terwijl ze het niet meer konden leveren.
ik zou het niet doen....
ook moest je telkens die ontvanger verplaatsen.
deed hij het de ene keer wel op die plek dan de volgende keer niet meer.
en toen we verhuist waren bleek hier helemaal geen ontvangst te zijn.
maar ondertussen wel door moeten betalen terwijl ze het niet meer konden leveren.
ik zou het niet doen....
dinsdag 17 januari 2012 om 19:18
quote:flower_power_girl schreef op 17 januari 2012 @ 06:49:
Met UPC heb ik hier helemaal geen last van , maar daar betaal je ook voor. Nu heb ik Online van t-mobile & daar is het beeld wel weer hardstikke scherp en het is niet zo duur.Hmm,... ik zou het dus nemen van T-Mobile, maar hoor niet al te lovende reacties over Digitenne waarmee ik dus tv moet gaan kijken.
Met UPC heb ik hier helemaal geen last van , maar daar betaal je ook voor. Nu heb ik Online van t-mobile & daar is het beeld wel weer hardstikke scherp en het is niet zo duur.Hmm,... ik zou het dus nemen van T-Mobile, maar hoor niet al te lovende reacties over Digitenne waarmee ik dus tv moet gaan kijken.
dinsdag 17 januari 2012 om 19:21
Ik heb Ziggo en een groot scherm (119 cm), spat zuiver beeld. Mijn schoonzus heeft sinds kort ook een groot scherm (zelfde afmeting), die heeft echter Digitenne. Dat ziet er echt niet uit merkte ik van de week op toen ik bij haar was.
Ze is gister even langs komen wippen en schrok enorm van het verschil. Die stapt dus over naar Ziggo. Digitenne is een mooie product voor buitengebieden waar geen kabel voorhanden is denk ik.
Ze is gister even langs komen wippen en schrok enorm van het verschil. Die stapt dus over naar Ziggo. Digitenne is een mooie product voor buitengebieden waar geen kabel voorhanden is denk ik.
dinsdag 17 januari 2012 om 19:23
Heb nooit problemen (gehad) met digitenne, ben er erg tevreden over in tegen stelling tot UPC. Mijn tv is een stuk kleiner als die van jou dus misschien dat dat anders is.
Digitenne is zoals jij zegt inderdaad niet duur (ik betaal geloof ik 9 euro per maand) en je kan er nog een uitbreiding bij kopen/huren volgens mij maar ik heb daar geen behoefte aan.
Digitenne is zoals jij zegt inderdaad niet duur (ik betaal geloof ik 9 euro per maand) en je kan er nog een uitbreiding bij kopen/huren volgens mij maar ik heb daar geen behoefte aan.
dinsdag 17 januari 2012 om 19:43
Ik kijk op een tamelijke grote tv via Digitenne en heb juist nooit problemen. Hij stoort nooit, ik hoef de antenne nooit te verplaatsen (staat in de vensterbank) ik kreeg 'm binnen tien minuten werkend (ook een hele prestatie voor mij ) en ik kan eigenlijk niet klagen over het beeld. Tuurlijk; het kan vast beter, maar het stoort me totaal niet. Ik vind het ideaal!
woensdag 18 januari 2012 om 20:42
Wij hebben geen kabelaansluiting en hebben daarom een aantal jaar via Digitenne gekeken. Nu is onze tv ook niet zo erg groot, maar ik vond het beeld prima. Ook de ontvangst was goed, nooit storingen van passerende brommers of zo. Wel eens problemen met het kaartje gehad, maar dat was altijd zo weer opgelost.
We hebben nu interactieve tv van KPN en de kwaliteit is wat mij betreft niet echt beter te noemen dan van Digitenne. Wel hebben we nu veel meer zenders (maar ja, wie wil er nou naar allerlei Turkse en Franse zenders kijken?).
Oh, voor de eerlijkheid moet ik wel toevoegen dat wij dus geen kabelervaring hebben. Mijn ouders zijn onlangs noodgedwongen van kabel overgegaan op digitenne omdat de kabeldoorgifte zou stoppen, en die vinden de kwaliteit inderdaad wel minder dan van de kabel.
We hebben nu interactieve tv van KPN en de kwaliteit is wat mij betreft niet echt beter te noemen dan van Digitenne. Wel hebben we nu veel meer zenders (maar ja, wie wil er nou naar allerlei Turkse en Franse zenders kijken?).
Oh, voor de eerlijkheid moet ik wel toevoegen dat wij dus geen kabelervaring hebben. Mijn ouders zijn onlangs noodgedwongen van kabel overgegaan op digitenne omdat de kabeldoorgifte zou stoppen, en die vinden de kwaliteit inderdaad wel minder dan van de kabel.
..
donderdag 19 januari 2012 om 12:36
Thx voor de reacties! Heb m'n bestelling toch maar ff geannuleerd omdat het toch best een gok is of ik wel tevreden zou zijn met de kwaliteit die toch best onzeker is. Ik kon het niet uitproberen en bij slechte kwaliteit het spul te retourneren, want zou er dan voor 2 jaar aan vast zitten. (gaat om alles in een van T-mobile)