ex al snel een ander!

17-01-2012 21:55 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen,

Poeh he heb ik dit weer.

1.5 week is mijn relatie plots beeindigd!

Deze man ging bij mij vandaan en gelijk naar een ander meisje, nou vindt ik dst het punt niet maar ook dat hij gelijk met der is geweest!

Wij hadden een relatie van 1.5 jaar en dan wordt er zo doei gezegt!

Nu is hij voor vast met haar wat ik nou niet echt had voor gesteld en na 1dsg gelijk een relatie beginnen vindt ik wel erg nadat je flinke relatie van 1.5jaar heb gehad..

( en dan ook nog gaan met de ex van je beste maat!, ik zal zeggen goed bezig he;))

Helaas ben ik er nog steeds kapt van en zal komende tijd ook zo zijn!

Iemand tips van om de pijn te verzachten:(

Elisa
Ga een relatie aan met jouw ex zijn beste maat.
Nou, je weet in ieder geval dat je hem niet meer terug hoeft, dus dat is een goed begin. Wis zijn nummer uit je foon, zijn facebook, hyves en twitter en begin dat met je nieuwe leven. Je kan het!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ja, ik heb wel tips. Focus je op je eigen leven, zodat je verder niet teveel tijd meer hebt om over hem na te denken. Het is uit en wat hij verder doet is zijn leven en gaat - lullig gezegd - jou niets meer aan. Je daar druk om maken of er verdriet om hebben, is echt zonde van jouw energie. Je kunt het toch niet veranderen.
Dat noemen ze een rebound..

(veel) mannen kunnen/willen simpelweg niet alleen zijn..
"The best way to get over someone is to get under someone else."
Na datt lijkt mij niet zo verstandig, ook omdat het jongens zijn die niet mijn typs zijn! Haha
"kriebelbeest2, 60 seconden geleden

"The best way to get over someone is to get under someone else."

Hear hear!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Ik heb geen typs, wel types..
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Waarschijnlijk ging hij vreemd met haar?
Frankly my dear, I don"t give a damn
Uit is uit, in my book. Snap dat het pijn doet hoor, maar zo gaan die dingen soms nu eenmaal..
Nja ik hoop het niet want hij zei nog elke keer tegen me zei is me typen niet, blablba allemaal onzin dus:)
Mannen zijn over het algemeen niet zo moeilijk wat betreft types als een vrouw zich aanbiedt op een presenteerblaadje
quote:elisa1992 schreef op 17 januari 2012 @ 22:08:

Nja ik hoop het niet want hij zei nog elke keer tegen me zei is me typen niet, blablba allemaal onzin dus:)In je andere topic zei je dat je weet dat hij met haar is vreemdgegaan.
waarom open je nu weer een topic TO? je had op het andere topic verder kunnen gaan, tis 2 dagen geleden geopend
Stom mobiel forummen, ik wil kunnen loepen!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:ster89 schreef op 17 januari 2012 @ 22:19:

Stom mobiel forummen, ik wil kunnen loepen!mijn ex heet het topic 8 reacties
Dat je ex al snel een ander heeft is prettig voor hem. Hij gaat door met zijn leven. Waarom doe jij niet hetzelfde?

Wis alle contactgegevens, en kijk niet meer achterom. Voor hem hoeft dat namelijk niet meer, en zelf word je er ook niet blijer van om wel steeds terug te kijken.
Het kan nog veel erger. Sommige mannen hebben al een ander voor ze exen zijn .
Mag ik een suggestie doen voor het verleggen van je focus? Ik denk dat je veel zou kunnen hebben aan een cursus Nederlands!
quote:nummerzoveel schreef op 17 januari 2012 @ 22:25:

Mag ik een suggestie doen voor het verleggen van je focus? Ik denk dat je veel zou kunnen hebben aan een cursus Nederlands!nou wilde ik nou net niet zeggen
quote:groentsoep2 schreef op 17 januari 2012 @ 22:25:

Het kan nog veel erger. Sommige mannen hebben al een ander voor ze exen zijn .slimpie
Het maakt echt niets uit. Mijn ex heeft na anderhalf jaar een ander. Net zo klote.
@Nummerzoveel en Enter: He jongens doe nou niet zo gemeen. Dat was mijn tekst .
anoniem_119269 wijzigde dit bericht op 17-01-2012 22:31
Reden: de namen van de geadresseerden er even bij gepoot
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven