Count your blessings nu toch eens (kom bij de BEO!)

10-05-2010 20:40 2410 berichten
In een ieder van ons huist een BEO.

Wees niet bang haar te ontdekken.

Bevrijd de BEO in jezelf en word lid!

Tientjesleden (42 euro per jaar), sympha's, ook van harte welkom!

De cursussen zijn in volle gang maar er zijn overal nog enkele plaatsen beschikbaar.

'Tuinieren in de vagina', 'doe meer met je bladblazer' en 'graancirkels maaien met de handmaaier', zijn dit jaar helaas helemaal volgeboekt maar bij veel animo is er een mogelijkheid tot een extra cursus in de zomervakantie.

BEO's verenigt u!

Alle reacties Link kopieren
quote:medsie schreef op 14 januari 2012 @ 17:53:

Mijn keukengordijnen? ik heb een buitenkeuken Leo, met een BBQ en rookton.

Zomaar ineens ook een rookton?

Bijzonder wel...

Aangezien de BEO-rookton spoorloos verdwenen is.
Toch niet de Burberry?
Dat weet ik niet Meds, ik kwam pas toen de jongens van het COC bezig waren om de creaties van de cursussen 'kleien in de zon' en 'meer plezier met papier' op t vuur te gooien.
Kijk eens, onze juriste is haske liberaal:

We hebben dus een beroemdheid in ons netwerk!
Ik heb een presentator gevonden voor ons nieuwe zaterdagavondprogramma: "Ik zocht een baasje, nu ben ik een jasje".

Het fijne is dat deze meneer al ervaring heeft met een soortgelijk programma op sport-heel-even: http://www.mugmetdegoudentand.nl/tv7/source/8.html
We kunnen ook een variant op het programma doen hoor, soort van spin-off:

'Ik was een jasje, nu ben ik een tasje'

Ook leuk voor Patries
goed format
quote:465789676 schreef op 14 januari 2012 @ 23:29:

goed formatHebben ze je opgepakt? En is dit nu je gevangennummer of je telefoonnummer?
Ons lieve, dierbare, grappige, originele, unieke Medsje is nu toch echt weg.

Dag supervrouw, ik denk aan jou!

Je bedoelt toch niet echt weg-weg hè?! Dat kan niet hoor! Dat zou wel heel erg ehhh ...

Shit nu ga ik janken. Trut die ik er ben. Komt vast door die zelfgedestileerde suikerbieten. Stomme weekmarkten ook.

Nou ja. Dat dus.
Echt Yet.

Zo echt als die omgevallen cruiseschuit.

Nou, dan weet je het wel.

(erg he, ik huil daar dus ook om, niet om die boot, maar om dat andere, om de teloorgang, je weet wel, zó zonde....)

In het geval van dat varende flatgebouw was het handig geweest als er een paar BEO's aan boord waren. Die hadden allemaal Oilof Olaafs in een varkensblaas bij zich gehad. Wat van die blazen als balonnen in dat gat en men had nog tot aan Bora-Bora kunnen doorvaren.
quote:eleonora schreef op 16 januari 2012 @ 19:12:

Ons lieve, dierbare, grappige, originele, unieke Medsje is nu toch echt weg.

Dag supervrouw, ik denk aan jou!

WAAROM............... *vrijwillig? *

Dag Lieve Meds, was blij toen je terug was
Kom op Beo's, hier kunnen we het toch niet bij laten zitten?! Geven we de strijd tegen de teloorgang op?

Ik stel voor dat we nog deze week starten met 'Wie goed doet, goed ontmoet'. Rollenspellen voor een waardige en volwassen communicatie.
we kunnen natuurlijk om de beurt een post a la Meds doen. Ter nagedachtenis en zo.
Is goed, maar eerst even wat topics openen om dat scheldtopic uit de top 10 te krijgen.
De strijd tegen de teloorgang van het VF heb ik opgegeven Yet. Maar de BEO geef ik niet op hoor!

Een 'Meds Memorial' goed plan!

Zaterdag doen?

Wie neemt de balkenbrij mee?

Ik maak watergruwel!
Ik doe mee! Zou het zaterdagavond kunnen? Ik ga vrijdagavond namelijk rebirthen en mijn moeder heeft er bij mijn bevalling 18 uur over gedaan.
Geen punt!

Ik had de COC's beloofd de garderobe te zullen doen bij de all-naked gay disco. Dat vergt een hoop organisatie met kleerhangers en sokkenmandjes en zo, logisch dat ze mij vroegen. Zaterdag komt mij dus ook beter uit.
Wat jammer voor Patries dat ze jou wilden, Leo. Ik weet dat ze er erg op rekende dat zij gevraagd zou worden.
Mijn striptease was ook gewoon beter. Jammer genoeg was deze niet te zien bij boulevard maar ik was voor Patries aan de beurt en won uiteindelijk.

Had ze ook maar linksdraaiende bioroeryoghurt in haar act moeten gebruiken....
Haar striptease was inderdaad nogal kaal. En haar lijf is natuurlijk verwarrend inconsequent door kunstmatige toevoegingen.

Ik vroeg me af hè ... is Patries nou eigenlijk een cyborg?
Dat weet ik niet, ik dacht dat ze Rotterdamse was.....
[incidentele meelezer breekt in]

Nee toch? Is Meds nu écht weg?? Daar word ik ook heeeeel verdrietig van... En geen afscheidstopic deze keer. Of is ze gewoon weer op wereldreis??
Ze is echt weg lieverd....
Als zelfs de meelezers verdrietig zijn, mag ik best nog een glaasje troost

Verdriet, teleurstelling, dronkenschap en boosheid wisselen elkaar hier af. En morgen natuurlijk puisten en een kater.

Misselijk ben ik ook. Ik heb net een varkenskop en een halve liter bloed gehaald voor de balkenbrij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven