Count your blessings nu toch eens (kom bij de BEO!)

maandag 10 mei 2010 om 20:40
In een ieder van ons huist een BEO.
Wees niet bang haar te ontdekken.
Bevrijd de BEO in jezelf en word lid!
Tientjesleden (42 euro per jaar), sympha's, ook van harte welkom!
De cursussen zijn in volle gang maar er zijn overal nog enkele plaatsen beschikbaar.
'Tuinieren in de vagina', 'doe meer met je bladblazer' en 'graancirkels maaien met de handmaaier', zijn dit jaar helaas helemaal volgeboekt maar bij veel animo is er een mogelijkheid tot een extra cursus in de zomervakantie.
BEO's verenigt u!
Wees niet bang haar te ontdekken.
Bevrijd de BEO in jezelf en word lid!
Tientjesleden (42 euro per jaar), sympha's, ook van harte welkom!
De cursussen zijn in volle gang maar er zijn overal nog enkele plaatsen beschikbaar.
'Tuinieren in de vagina', 'doe meer met je bladblazer' en 'graancirkels maaien met de handmaaier', zijn dit jaar helaas helemaal volgeboekt maar bij veel animo is er een mogelijkheid tot een extra cursus in de zomervakantie.
BEO's verenigt u!
zaterdag 14 januari 2012 om 23:17
Ik heb een presentator gevonden voor ons nieuwe zaterdagavondprogramma: "Ik zocht een baasje, nu ben ik een jasje".
Het fijne is dat deze meneer al ervaring heeft met een soortgelijk programma op sport-heel-even: http://www.mugmetdegoudentand.nl/tv7/source/8.html
Het fijne is dat deze meneer al ervaring heeft met een soortgelijk programma op sport-heel-even: http://www.mugmetdegoudentand.nl/tv7/source/8.html

dinsdag 17 januari 2012 om 01:55
Echt Yet.
Zo echt als die omgevallen cruiseschuit.
Nou, dan weet je het wel.
(erg he, ik huil daar dus ook om, niet om die boot, maar om dat andere, om de teloorgang, je weet wel, zó zonde....)
In het geval van dat varende flatgebouw was het handig geweest als er een paar BEO's aan boord waren. Die hadden allemaal Oilof Olaafs in een varkensblaas bij zich gehad. Wat van die blazen als balonnen in dat gat en men had nog tot aan Bora-Bora kunnen doorvaren.
Zo echt als die omgevallen cruiseschuit.
Nou, dan weet je het wel.
(erg he, ik huil daar dus ook om, niet om die boot, maar om dat andere, om de teloorgang, je weet wel, zó zonde....)
In het geval van dat varende flatgebouw was het handig geweest als er een paar BEO's aan boord waren. Die hadden allemaal Oilof Olaafs in een varkensblaas bij zich gehad. Wat van die blazen als balonnen in dat gat en men had nog tot aan Bora-Bora kunnen doorvaren.
dinsdag 17 januari 2012 om 07:03
woensdag 18 januari 2012 om 08:59

woensdag 18 januari 2012 om 16:28