man vaak nachten weg

22-01-2012 11:19 469 berichten
Alle reacties Link kopieren
n?
Tsja, toch is de vraag waar hij is wel interessant. Iemand een keer uit nood opvangen als hij 's nacht ruzie heeft gehad, dat kan iedereen wel doen. Maar iemand met regelmaat midden in de nacht een bed bieden, dat doen over het algemeen alleen minaressen. Een goede vriend/vriendin of een bezorgd familielid zou op een gegeven moment toch echt aangeven dat zijn gedrag onacceptabel is.
Volgens mij wordt het tijd om hem voorgoed buiten de deur te zetten Irene.
en nogmaals de vraag (die anderen ook al hebben gesteld) waarom accepteer je dit?
Ik zou het niet geloven.. Dat hij bij vrienden zit .

Waarom zou hij eerst jou uitlokken, dan weggaan om in een logeerbed te eindigen. En dat nog frequent ook....
quote:irene35 schreef op 22 januari 2012 @ 11:40:

hij veroorzaakt ruzie,verdwijnt dan ,en als reden van zijn verdwijning noemt hij dan later die ruzie met mij,

die ruzie die hij maakt gaat altijd over onzin,

niet happen lukt niet ,hij draaid net zolang totdat een vriendelijk antwoord van mij omgezet word in een gemeen antwoord.

zover ik weet zit hij dan bij vrienden ,maar 100 procent weet ik dat natuurlijk niet ,ik ken die vrienden niet ,en zijn gsm staat uit.

de tussen liggende dagen is hij lief enz,maar mijn vertrouwen is steeds verder te zoeken ,wetende dat hij over een paar dagen toch weer weg is .Waarom pik je dit? Het is toch van de zotte dat je partner dit soort geintjes uithaalt?
Waarom zou je bij hem blijven? Klinkt niet echt als een gezellige man .

Laat je niet zo vernederen, je bent meer ward
Hebben jullie kinderen?
-
anoniem_142859 wijzigde dit bericht op 22-01-2012 11:58
Reden: inderdaad te naïef gedacht
% gewijzigd
Klinkt echt niet gezond. Hij is te kinderachtig om het echt goed uit te praten en schuift het er dan op dat het jou schuld is. Probeer een goed gesprek met hem te hebben, eventueel kondig je dat van te voren aan: ' morgenochtend wil ik hier met je over praten'. Als hij dan niet met een heel goede reden komt of aangeeft de situatie te willen verbeteren is het exit.

Je schrijft al dat je het vertrouwen al kwijt raakt/bent, kan ik me goed voorstellen. Wat moet je met een relatie met een man die je niet vertrouwt? Wat wil hij nog langer met deze relatie, als hij je alleen maar voor schut wil zetten?

Niet over je heen laten lopen hoor!

Sterkte!

Hoe vaak heeft hij dit al gedaan? En hoe lang is een paar nachten?

En heb je hem nooit gevraagd waar hij dan is?

Ik kan nog wel even doorgaan, je posts roepen alleen maar vragen bij me op, de belangrijkste lijkt me toch wel: waarom pik je dit?

Ik hoop van harte dat er geen kinderen in het spel zijn, des te sneller kan jij hiermee stoppen. Dit kun je onmogelijk verdient hebben, zo ga je gewoonweg niet met elkaar om.
Wat afschuwelijk!

Laat hij je echt dagenlang ongerust achter om je te laten voelen dat hij er schijt aan heeft? Is hij dan verder de ideale man dat hij die wegloopmomenten weet te compenseren?

Ik zou al de eerste keer zelf ook zijn vertrokken. Of, als er kinderen zijn, hem die eerste keer hebben uitgelegd dat dat over mijn grens was en dat ik dat niet nog eens zou pikken - en dan vervolgens consequent zijn.
Als hij weer de kuierlatten neemt, zeg hem dan dat je liever hebt dat hij niet meer terugkomt. Zeg hem dat je zijn spullen in zal pakken en dat hij die kan komen ophalen.

Hoe oud zijn jullie, hebben jullie kinderen en zijn jullie Nederlands?

Misschien dat e.e.a. in een andere cultuur wat anders gaat?
Wie weet stuurt hij er op aan dat je de relatie verbreekt?

Hoe gaat het gesprek als jullie dit op een rustig moment met elkaar bespreken?

hij veroorzaakt ruzie,verdwijnt dan ,en als reden van zijn verdwijning noemt hij dan later die ruzie met mij,

niet happen lukt niet ,hij draaid net zolang totdat een vriendelijk antwoord van mij omgezet word in een gemeen antwoord.

zover ik weet zit hij dan bij vrienden ,maar 100 procent weet ik dat natuurlijk niet ,ik ken die vrienden niet ,en zijn gsm staat uit.

de tussen liggende dagen is hij lief enz,maar mijn vertrouwen is steeds verder te zoeken ,wetende dat hij over een paar dagen toch weer weg is .

Hij zoekt een reden om weg te blijven. Waarom denk je? Heeft hij

er iemand bij? Heeft hij twee vaste relaties naast elkaar? Ik bedoel waarom stuurt iemand er hoe dan ook op aan dat hij vind dat hij weg kan blijven? Bij vrienden? Elke keer? My ass.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Verwijderd

de tussen liggende dagen is hij lief enz,maar mijn vertrouwen is steeds verder te zoeken ,wetende dat hij over een paar dagen toch weer weg is .

In de tussenliggende dagen is hij lief? Waaaaaat? Dit is toch niet normaal, dit pik je toch niet? Je geeft overigens nog geen antwoord op de vraag of jullie kinderen hebben?

Je wilt toch minstens weten waar hij dan is? Ik zou heel, heel, heel goed nadenken of je nog bij deze man wil blijven.

Persoonlijk denk ik dat hij een ander heeft. Hij zoekt expres ruzie om een mooi excuus te hebben om bij haar te zijn. Tevens komt het straks dan goed uit dat jullie veel ruzie hebben:dat is dan zijn excuus c.q. reden om bij je weg te gaan.

Laat je niet langer ringeloren en treedt op! Dit is echt niet normaal!
En jij pikt dit?! meedere keren nog wel? meid haal je kop eens uit het zand je laat jezelf toch zo niet behandelen? persoonlijk wijzen alle neonkleurige pijlen er bij mij op dat hij een ander heeft (ruzie uitlokken weggaan en poeslief de volgende dagen *lees schuldgevoel of bang zijn met bepaalde punten geconfornteerd worden) dus voor mij komt het zo over; ik maak ruzie LOK het net zolang ui tot zij hapt en ik op hoge poten weg kan gaan doe mijn eigen ding en probeer vervolgens zo lief mogelijk te doen zodat ze nit in de gaten heeft wat ik echt was geaan doen en probeer zo de confrontatie uit de weg te gaan....

de dag dat mijn vent denkt mij zo als een stuk stront te behandelen is de dag dat zijn spullen via het raam naar buiten ziet verdwijnen, er een te koop bord in de tuin staat en hij een advocaat in de arm mag nemen....
Misschien hebben jullie het in die tussenliggende dagen prima OMDAT jullie dan niet (wezenlijk) communiceren?

Hoe belangrijk vind jij goede communicatie in je relatie?
quote:irene35 schreef op 22 januari 2012 @ 11:53:

hoevaak al? vaak ik ben de tel kwijt.

meestal 2 nachten,praten gaat niet want hij word dan erg boos en dat is dan gelijk een reden om weer te gaan .

als er een reden van hem uit komt is dat meestal,ik had drank op dan ben ik mezelf niet ,mijn reactie daar op is dan ,als je weet dat je er niet tegen kunt moet je ook niet drinken .

waarom ik dit pik..in de tussenliggende dagen is hij de ideale man voor mij,maar die dagen worden nu steeds meer overschaduwt door zijn nachten weg .Ben je bang voor hem?
En als je hem op een rustig moment vraagt waar hij nou eigenlijk steeds zit? Hij moet toch bereikbaar zijn? Stel je voor dat er iets ernstigs gebeurt en hij komt dagen later doodleuk zingend binnen ...
Kun je hem de volgende keer niet eens achterna gaan?
Te vermoeiend!!!
quote:hopperdepopper schreef op 22 januari 2012 @ 11:56:

[...]

Ben je bang voor hem?

Goede vraag,

Wat maakt dat jij bij deze man blijft?
Heb je trouwens enig idee waar hij naartoe gaat? En gebeurt dit ook als hij moet werken?
De ideale man? Een man waarmee je niet op een normale manier kunt communiceren, die boos wordt en die de benen neemt zodra het hem te heet onder de voeten wordt? Wat is daar zo ideaal aan? Ja, als je hem met rust laat, geen vragen stelt en hem zijn goddelijke gang laat gaan, is er niks aan de hand.

Zodra jij echter aangeeft waar jouw grenzen liggen, als je dat überhaupt nog doet, neemt hij weer de benen.

Hij is niet de ideale man, jij bent de ideale vrouw voor hem, want keer op keer laat je hem er weer in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven