Vlekken op nieuwe telefoon

23-01-2012 16:44 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goeiemiddag,

4 Weken geleden de telefoon HTC rhyme gekocht maar helaas zitten er nu al vlekken op de achterkant van mijn mobiel. (Heb hem altijd netjes in zijn hoesje bewaard.) Het zijn gelukkig geen hele grote vlekken maar ik erger mij er kapot aan.

Sterker nog, je telefoon is één hele grote vage vlek geworden!
Komen die vlekken niet juist van het hoesje?
quote:_origami_ schreef op 23 januari 2012 @ 16:46:

Komen die vlekken niet juist van het hoesje?Kan dat afgeven?
Ik zie geen vlekken.

Of bedoel je dat wat op het witte gedeelte zit?
Ik zie niks schokkends. Heb je nu het hoesje erom?
quote:huiskamerkat schreef op 23 januari 2012 @ 16:48:

[...]

Kan dat afgeven?

Daar lijkt het wel op. De vlekken zitten op de randen, precies op de plekken waar het meeste contact is met het hoesje. Als de binnenkant van je hoesje dezelfde kleur heeft als de vlekken is de oorzaak van je probleem in ieder geval bekend. Het verwijderen van de vlekken gaat waarschijnlijk gewoon met een doekje met wat sop anders even proberen met makeup remover ofzo.

Mocht het idd aan het hoesje liggen, zou ik de fabrikant aanschrijven.
quote:_origami_ schreef op 23 januari 2012 @ 16:54:

[...]

Daar lijkt het wel op. De vlekken zitten op de randen, precies op de plekken waar het meeste contact is met het hoesje. Als de binnenkant van je hoesje dezelfde kleur heeft als de vlekken is de oorzaak van je probleem in ieder geval bekend. Het verwijderen van de vlekken gaat waarschijnlijk gewoon met een doekje met wat sop anders even proberen met makeup remover ofzo.

Mocht het idd aan het hoesje liggen, zou ik de fabrikant aanschrijven.Dank je wel, dat ga ik doen
quote:Moonlight82 schreef op 23 januari 2012 @ 16:50:

Ik zie geen vlekken.

Of bedoel je dat wat op het witte gedeelte zit?Ja, die grijzige vlekken op het witte gedeelte. Op de foto zie je het minder goed dan in het echt.
Ben nu wel benieuwd of de binnenkant van het hoesje dezelfde kleur heeft als de vlekken.

(Ik kan de foto overigens goed zien en de vlekken ook, hooguit niet lekker scherp gesteld, maar echt geen dramatische foto hoor!)
quote:_origami_ schreef op 23 januari 2012 @ 17:00:

Ben nu wel benieuwd of de binnenkant van het hoesje dezelfde kleur heeft als de vlekken.

(Ik kan de foto overigens goed zien en de vlekken ook, hooguit niet lekker scherp gesteld, maar echt geen dramatische foto hoor!)Ik had een mooi hoesje van valenta gekocht. Binnenkant is zwart. Niet bij stil gestaan dat het af kon geven..
En omdat er vlekken opzitten doet hij het niet meer?
verba volant, scripta manent.
quote:MarianneDavids schreef op 23 januari 2012 @ 17:21:

En omdat er vlekken opzitten doet hij het niet meer? Jij wilt toch ook geen vlekken op je nieuwe broek?
quote:huiskamerkat schreef op 23 januari 2012 @ 17:27:

[...]

Jij wilt toch ook geen vlekken op je nieuwe broek?Een broek is wel iets anders dan een telefoon die in een hoesje in je tas of zak zit, wie let er nou in hemelsnaam op een vlek of kras op een telefoontje?
quote:MarianneDavids schreef op 23 januari 2012 @ 17:33:

[...]

Een broek is wel iets anders dan een telefoon die in een hoesje in je tas of zak zit, wie let er nou in hemelsnaam op een vlek of kras op een telefoontje?Het ziet er beide onverzorgt uit. Voor mij maakt het wel uit mevrouw als dat voor u niet zo is, prima.
Wel jammer als een ding dat je net nieuw gekocht hebt, en los zo'n 400,- kost, gelijk gevlekt raakt. Die eerste deuk in je auto, Marianne, deed zeker ook stiekem geen zeer want ach wie let er nou op een deukje in een auto?

@huiskamerkat, off topic maar hoe bevalt jou die Rhyme? Is ie snel en goed?
Ik snap het wel hoor. Ik baal ook als een stekker als ik een klein vlekje oid op m'n 4 weken oude telefoon heb.
quote:Tia.Dalma schreef op 23 januari 2012 @ 17:39:

Wel jammer als een ding dat je net nieuw gekocht hebt, en los zo'n 400,- kost, gelijk gevlekt raakt. Die eerste deuk in je auto, Marianne, deed zeker ook stiekem geen zeer want ach wie let er nou op een deukje in een auto?

@huiskamerkat, off topic maar hoe bevalt jou die Rhyme? Is ie snel en goed?Ach, een auto is ook een gebruiksvoorwerp, er zat inderdaad al meteen een deuk in, twee zelfs, omdat iemand een beetje hard door steenslag reed, jammer dan en ik heb zeker geen derdehands Fiatje maar als je van zulke futiliteiten wakker ligt heb je echt een probleem. Die telefoon doet het toch nog? Mijn auto rijdt ook nog steeds en die is toch al weer twee jaar oud, er is alweer een deuk bijgekomen omdat iemand in onze parkeergarage een beetje onvoorzichtig is geweest met zijn deur. Soit.
quote:Tia.Dalma schreef op 23 januari 2012 @ 17:39:

@huiskamerkat, off topic maar hoe bevalt jou die Rhyme? Is ie snel en goed?

Ik vind hem erg snel en ik kan er lekker mee multi tasken

Ook erg fijn: android heeft veel gratis apps en ik kan er boeken op lezen
Van welk materiaal is de achterkant gemaakt?
Nou ik snap je wel hoor, ik baal er ook ontzettend van dat mn iphone is gevallen er een klein butsje vanaf is..

Het is een gebruiksvoorwerp ja, dat wil alleen niet zeggen dat het maar stuk moet.
Internagelaktisch
quote:wildflower schreef op 24 januari 2012 @ 08:58:

Van welk materiaal is de achterkant gemaakt?Ik denk plastic..
Ik gebruik bij alle soorten vlekken op dat soort zaken billendoekjes van de kinderen.
quote:Visje28 schreef op 26 januari 2012 @ 15:32:

Ik gebruik bij alle soorten vlekken op dat soort zaken billendoekjes van de kinderen.Ik zal het eens proberen
Al een oplossing gevonden om het schoon te krijgen? Ik heb nu ook sinds 2 weken een Rhyme, en daar beginnnen aan de randjes ook van die lelijke vlekjes te komen.. Nou had ik al wel gehoord dat dan kon gebeuren, en om die reden had ik er een ander hoesje bij gekocht, omdat ik bang was dat het juist kon komen van het hoesje wat erbij zat. En ik heb ook zo'n hoesje van Valenta, dus misschien dat het toch wel daar aan ligt dan :(

Anyway, tips om het schoon te krijgen zou ik errug blij van worden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven