ANTM serie 15!
maandag 21 november 2011 om 20:03
America’s Next Top Model staat garant voor hysterische modellen die regelmatig hun nagels naar elkaar uitslaan. Hoewel ze vaak als engeltjes op de foto staan, is het gedrag van de beauties af en toe duivels te noemen. In het alweer vijftiende seizoen dat maandag start, is dat niet anders. Meteen in de eerste aflevering is het weer raak. Zo is er een model dat een ander model verwijt dat ze niet genoeg inzet toont. Ook wordt een van de meiden bestempeld als ‘racist’. De gezelligheid is wederom ver te zoeken, maar de competitie is dan ook bikkelhard.
Nou dat belooft weer genoeg! Wie trasht weer mee?
Elke maandag om 20.30 uur op RTL 5
Nou dat belooft weer genoeg! Wie trasht weer mee?
Elke maandag om 20.30 uur op RTL 5
maandag 23 januari 2012 om 20:42
uh, mogen die meiden niet pas drinken op hun 21ste? Daar zijn die amerikanen toch zo streng op? Ook al gelden er in europa andere normen, die meiden zijn echt nog niet allemaal 21.
Wel tof deze uitzending, kort geleden liep ik nog over de bruggetjes van venetie met mijn gezin. Incl rialto en de vaporetti's
Wel tof deze uitzending, kort geleden liep ik nog over de bruggetjes van venetie met mijn gezin. Incl rialto en de vaporetti's
maandag 23 januari 2012 om 20:44
Miss redhead zat vorige week ook al te zemelen dat ze zo'n moeite heeft met mannen. Goed, ok, toen kwam er een trauma naar boven, maar toch, als je nou model wil worden wéét je dat zulke opdrachten ook voorkomen, zeker in zo'n wedstrijd. Dus blijf ik toch bij mijn opmerking van vorige week: suck it up and do it, it's a job! Ben benieuwd of ze daar nog commentaar over krijgt, door medekandidaten of de jury.
maandag 23 januari 2012 om 20:57
maandag 23 januari 2012 om 20:57
quote:c_estelle schreef op 23 januari 2012 @ 20:55:
[...]
Hadden ze in de 17e eeuw al absint?http://nl.wikipedia.org/wiki/Absint
Ach, dronken word je ook wel van iets anders toch?
[...]
Hadden ze in de 17e eeuw al absint?http://nl.wikipedia.org/wiki/Absint
Ach, dronken word je ook wel van iets anders toch?