Wie speelt er ook famarama?
dinsdag 24 januari 2012 om 23:33
quote:tindin schreef op 24 januari 2012 @ 23:29:
Spannend trouwens lucifer! Ik stuur je morgenochtend sowieso een jam want ik heb het recept gekocht en er staan nu pompoenen te groeien! Stel dat je een paar items tekort komt zou je kunnen overwegen om er wat bij te kopen met TG.Wat leuk Tindin, dus jij bent nu bezig om een hele voorraad pompoenjammetjes te maken???
Spannend trouwens lucifer! Ik stuur je morgenochtend sowieso een jam want ik heb het recept gekocht en er staan nu pompoenen te groeien! Stel dat je een paar items tekort komt zou je kunnen overwegen om er wat bij te kopen met TG.Wat leuk Tindin, dus jij bent nu bezig om een hele voorraad pompoenjammetjes te maken???
dinsdag 24 januari 2012 om 23:37
Ja, ik ben er aan verslaafd.
vooral omdat alles nu vol ligt met kleine veldjes. Dat gaat gewoon een stuk sneller, fijn voor het event (hoewel ik heb toch niet heb gehaald) maar ook fijn voor langdurende gewassen. Na komend event heb ik geen knechten meer en wordt het te arbeidsintensief. Maar tot die tijd neem ik het ervan!
vooral omdat alles nu vol ligt met kleine veldjes. Dat gaat gewoon een stuk sneller, fijn voor het event (hoewel ik heb toch niet heb gehaald) maar ook fijn voor langdurende gewassen. Na komend event heb ik geen knechten meer en wordt het te arbeidsintensief. Maar tot die tijd neem ik het ervan!
woensdag 25 januari 2012 om 08:40
woensdag 25 januari 2012 om 08:49
quote:joda schreef op 25 januari 2012 @ 08:40:
ik kan van beide armen de een-na-laatste volmaken. Maar ik ga het niet doen, ik red het namelijk niet om ook de laatste vol te maken. Jammer...........was er zoooooo dichtbij!
Op naar het volgend event..........ik heb in ieder geval al wat gewassen..........kleine voorsprong
Ik heb gisteravond toch ook nog de een na laatste vakjes ingeleverd. Kreeg ik in ieder geval 4 sterren voor!. Nog maar een paar en ik kan weer een vakje van de open plek vrijspelen. Ook handig voor het event!
@Bibianne, ik heb je jam gstuurd!
ik kan van beide armen de een-na-laatste volmaken. Maar ik ga het niet doen, ik red het namelijk niet om ook de laatste vol te maken. Jammer...........was er zoooooo dichtbij!
Op naar het volgend event..........ik heb in ieder geval al wat gewassen..........kleine voorsprong
Ik heb gisteravond toch ook nog de een na laatste vakjes ingeleverd. Kreeg ik in ieder geval 4 sterren voor!. Nog maar een paar en ik kan weer een vakje van de open plek vrijspelen. Ook handig voor het event!
@Bibianne, ik heb je jam gstuurd!
woensdag 25 januari 2012 om 09:38
woensdag 25 januari 2012 om 09:45
Ik kan ook nog bloemen en taartjes inleveren voor het 3e gedeelte van de arm. Maar is dat slim? Is het niet beter om alles te bewaren voor het volgende event? Krijgen we voor de taartjes en toeters die we over hebben BD? Of krijg je dat alleen maar als je het event gehaald hebt en dan nog t & t over hebt? Ik heb nl sterren nodig om Bahamarama vrij te spelen. Dus die 4 extra sterren kan ik eigenlijk goed gebruiken.
Ben heel benieuwd Lucifer. Maar volgens mij moet het lukken.
Ben heel benieuwd Lucifer. Maar volgens mij moet het lukken.
woensdag 25 januari 2012 om 10:28
Wat fijn voor je, heb je ook nog meegekregen dat dit eerste event doorgaat tot 4 uur vanmiddag, daarna begint gelijk event 2, waarbij er dan felicitatiekarten uit de oogst komen......
Poeh, 130 sterretjes lijkt nog ver weg, maar met het 2de event kunnen we ook weer sterretjes verdienen, dus meis......ga ervoor
Poeh, 130 sterretjes lijkt nog ver weg, maar met het 2de event kunnen we ook weer sterretjes verdienen, dus meis......ga ervoor
woensdag 25 januari 2012 om 14:25
Hey dames!!!
Het is gelukt.Mede dankzij de forummers van het BP forum en natuurlijk jullie is het me gelukt.
Ik heb net nog 12 taartjes bijgekocht, omdat er niets meer uit de grond kwam.
Ik ben zoooooo blij!!! Nu kan ik volop taarten gaan bakken!!!!
Voor jullie!!
Ps: Ik ga het tweede event niet doen. Ik moet nu even afkicken.
Verder heb ik met de gewonnen sterren de laatste openplek vrijgespeeld, daar staan nu mijn stallen, bomen en wat comfortakkers.
Ik heb zelfs vannacht nog geoogst (moest toch naar de WC)
Het is gelukt.Mede dankzij de forummers van het BP forum en natuurlijk jullie is het me gelukt.
Ik heb net nog 12 taartjes bijgekocht, omdat er niets meer uit de grond kwam.
Ik ben zoooooo blij!!! Nu kan ik volop taarten gaan bakken!!!!
Voor jullie!!
Ps: Ik ga het tweede event niet doen. Ik moet nu even afkicken.
Verder heb ik met de gewonnen sterren de laatste openplek vrijgespeeld, daar staan nu mijn stallen, bomen en wat comfortakkers.
Ik heb zelfs vannacht nog geoogst (moest toch naar de WC)