Jubelei!! #25
woensdag 7 december 2011 om 16:11
Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09
86 cm / 12,5kg
22/9 CBS: 23/09/11 4970 gr en 53 cm, helemaal gezond IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0995 cm / 14,4 kgJ: 30/12/108990 gr 76 cm, Leonor
M: 17/09/09
79cm / 9,68kg
C: 09/07/2011 Some stats??Charlotte S: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg
30/03/12 02/02 vkMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg M: 27/10/114196 gram 52 cm JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg
M: 10/01/1253 cm 3635HuskyI: 16/11/0992cm / 12,85kg
R: 03/05/118200 gram 68 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg
FanaticM: 26/11/0986,5 cm / 13 kg
RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr
BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr
02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 80cm / 11,5 kiloRainbowS: 08/07/10 87cm / 11,7 kg
MomoA: 10/07/10 81cm / 10,5 kg
KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr
21/06/12 1/2/2012 20 wk echoSpecu K: 28/01/11 11650 gram 78 cm Poll
Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
maandag 30 januari 2012 om 21:07
Nou, mijn avondmaal bestond uit een broodje kaas.. Wel binnen kunnen houden, dus dat is positief! Voel me verder nog niet veel beter, enorme zweetaanvallen, en dan weer superkoud, krampen en hoofdpijn, bah!
F. eet haar brood nu wel weer goed, en haar avondeten ook, als ze het enigszins te pruimen vindt.. Gisteren pasta met ei en doperwtjes, heeft ze haar hele bord leeggegeten, echt een hele bak. Maar als ze het niet lekker vindt, eet ze ook helemaal niets en wordt het een grote kleipartij.. Fruit is hier ook favoriet: mandarijntje (IJntje!!) en Banaan (Naan!!) gaan er in als zoete koek!
F. eet haar brood nu wel weer goed, en haar avondeten ook, als ze het enigszins te pruimen vindt.. Gisteren pasta met ei en doperwtjes, heeft ze haar hele bord leeggegeten, echt een hele bak. Maar als ze het niet lekker vindt, eet ze ook helemaal niets en wordt het een grote kleipartij.. Fruit is hier ook favoriet: mandarijntje (IJntje!!) en Banaan (Naan!!) gaan er in als zoete koek!
maandag 30 januari 2012 om 21:11
J1 vindt t ook zo lekker om brood in zn soep te soppen. Maar brood vindt hij sowieso lekker. Warm eten alles behalve aardappels en groente wil er wel in. Maar vanavond weer alleen vlees opgegeten, en vla na. Groente wordt standaard aan de kant geschoven, terwijl de groente in de soep/past of wat dan ook gewoon met smaak naar binnen wordt gewerkt. J1 is ook gek op fruit.
J2 eet (gelukkig) nog alles. Wil nu wel zelf eten, maar eet dan zo een bord vol op.
Ik vind die combi maten van de hm echt heel irritant.
Fan, ik vind de 98/104 vd hm vrij groot vallen. J1 heeft van alle shirts al maat 98. Maar 98/104 is echt nog veel te groot, zowel bij de mouwen als in de lengte vt shirt
J2 eet (gelukkig) nog alles. Wil nu wel zelf eten, maar eet dan zo een bord vol op.
Ik vind die combi maten van de hm echt heel irritant.
Fan, ik vind de 98/104 vd hm vrij groot vallen. J1 heeft van alle shirts al maat 98. Maar 98/104 is echt nog veel te groot, zowel bij de mouwen als in de lengte vt shirt
maandag 30 januari 2012 om 21:12
Het avondeten gaat hier de ene keer beter als de andere keer. Ik maak me er niet meer druk om, en geef ook niets anders. Wel altijd een toet, dat hoort bij de maaltijd.
En om 19.15 nog thee met melk, een volle fles altijd.
Pff kath, vervelend zeg, ziek zijn! Rustig aan en laat je lekker verzorgen. Bijna de 20 weken echo, spannend.
En om 19.15 nog thee met melk, een volle fles altijd.
Pff kath, vervelend zeg, ziek zijn! Rustig aan en laat je lekker verzorgen. Bijna de 20 weken echo, spannend.
maandag 30 januari 2012 om 21:50
Weet niet meer wie het vroeg... maar ik geef geen bv meer.
Ik kolfde al niet voldoende om hem elke voeding bv te geven, maar afgelopen week is (ik denk door alle spanning en stress) de productie veel minder geworden, en kreeg het ook niet meer op gang, ondanks dat ik het wel geprobeerd heb.
Dus met pijn in het hart heb ik moeten besluiten te stoppen..
Geeft me enerzijds een hoop rust, want dat elke 3 uur kolven is slopend, maar anderzijds vind ik het echt heel jammer...
Maar het zij zo...
Vind het trouwens wel moeilijk wat ik M nu moet aantrekken voor de nacht, tenminste nu het zo koud wordt de komende nachten....
Hij draagt nu een romper met lange mouw, een badstoffen shirtje en badstoffen broekje, badstoffen sokjes, ligt onder een laken met daarbij een dubbelgevouwen deken, 2 kruikjes en daarboven op nog een fleecedekentje. Straks na de laatste voeding doe ik hem nog een mutsje op...
Heb het idee dat hij veeeeel te veel aanheeft/overheeft...
Het koelt erg af op zijn kamer, het is er nu zo'n 16 graden nog, en vanacht zal het er nog wat kouder worden. In het zkh was het natuurlijk veel warmer op de kamer, en daar lag hij ook in bed met een kruik, een bovenlakentje, 2 dekentjes, en flanellen doek over de deken en dan zijn kleertjes nog aan. En dan zat zijn temp 's morgens tussen 36,5 en 37,0...
Zal zo eens even in zijn nekje voelen...
Ik kolfde al niet voldoende om hem elke voeding bv te geven, maar afgelopen week is (ik denk door alle spanning en stress) de productie veel minder geworden, en kreeg het ook niet meer op gang, ondanks dat ik het wel geprobeerd heb.
Dus met pijn in het hart heb ik moeten besluiten te stoppen..
Geeft me enerzijds een hoop rust, want dat elke 3 uur kolven is slopend, maar anderzijds vind ik het echt heel jammer...
Maar het zij zo...
Vind het trouwens wel moeilijk wat ik M nu moet aantrekken voor de nacht, tenminste nu het zo koud wordt de komende nachten....
Hij draagt nu een romper met lange mouw, een badstoffen shirtje en badstoffen broekje, badstoffen sokjes, ligt onder een laken met daarbij een dubbelgevouwen deken, 2 kruikjes en daarboven op nog een fleecedekentje. Straks na de laatste voeding doe ik hem nog een mutsje op...
Heb het idee dat hij veeeeel te veel aanheeft/overheeft...
Het koelt erg af op zijn kamer, het is er nu zo'n 16 graden nog, en vanacht zal het er nog wat kouder worden. In het zkh was het natuurlijk veel warmer op de kamer, en daar lag hij ook in bed met een kruik, een bovenlakentje, 2 dekentjes, en flanellen doek over de deken en dan zijn kleertjes nog aan. En dan zat zijn temp 's morgens tussen 36,5 en 37,0...
Zal zo eens even in zijn nekje voelen...
maandag 30 januari 2012 om 21:52
Gaat die hoge wreef nog een keer weg en zo ja, wanneer? N. heeft het ook. Ik had superleuke winterlaarsjes (staat zo leuk met een rokje en maillot of legging) maar daar kreeg ik haar voet niet in, terwijl de lengtemaat wel goed is. Nu maar weer half hoge schoenen gekocht die een stuk minder leuk zijn maar makkelijker aangaan.
Oh leuk, skateschoenen. Vriend draagt ze nog altijd (zijn de enige schoenen die hij aan wil). Dat vind ik ook wel stoer voor een meisje.
Kath, vervelend dat je zo beroerd bent.
M. kijkt niet alleen meer gehypnotiseerd naar haar mobiel maar probeerde vandaag een speeltje te pakken!
Leo, geen idee. HAP bellen om na te vragen?
Oh leuk, skateschoenen. Vriend draagt ze nog altijd (zijn de enige schoenen die hij aan wil). Dat vind ik ook wel stoer voor een meisje.
Kath, vervelend dat je zo beroerd bent.
M. kijkt niet alleen meer gehypnotiseerd naar haar mobiel maar probeerde vandaag een speeltje te pakken!
Leo, geen idee. HAP bellen om na te vragen?
maandag 30 januari 2012 om 21:56
Leo, heb ook geen idee... Is hij verkouden?? Anders misschien flink groene slijm????
Man is trouwens vandaag voor het eerst weer gaan werken, heeft meteen nachtdienst, dus sta er tot morgenvroeg alleen voor,,. Ben benieuwd hoe het vanacht gaat! En natuurlijk overdag, want dan slaapt man natuurlijk...
Morgen gaat T naar het kdv, dus kan ik even een rustig dagje met M houden.
Man is trouwens vandaag voor het eerst weer gaan werken, heeft meteen nachtdienst, dus sta er tot morgenvroeg alleen voor,,. Ben benieuwd hoe het vanacht gaat! En natuurlijk overdag, want dan slaapt man natuurlijk...
Morgen gaat T naar het kdv, dus kan ik even een rustig dagje met M houden.
maandag 30 januari 2012 om 21:56
maandag 30 januari 2012 om 22:05
Murron: heb alleen maar een dun slaapzakje zónder mouwen in een klein maatje (50/56 ook van de h.ema).. Die ligt op zolder, dus daar kan ik nu niet bij...
Ik wist ook niet dat zulke kleintjes al in een slaapzak mogen! Als dit niet voldoende blijkt, maar eens proberen.
Ja, ik moet T zelf wegbrengen.... maar ik hoef M er niet bij meenemen. Man is thuis (ligt wel op bed na het werken), maar die maak ik even wakker dan (wou hij zelf, want hij vind het niet nodig dat ik in de ijzige kou, M ook meeneem). Hij let even op M, en ik breng T even gauw weg (ben in totaal een kleine 20 minuten weg)..
Char: S dus ook altijd zo dik aangekleed in bed.. Nou, ik merk het wel, of M het nodig is met die dikke kleding en dekens, of dat het morgen iets minder mag... Hij slaapt nu rustig, dus ik geloof dat het wel goed is.
Ik wist ook niet dat zulke kleintjes al in een slaapzak mogen! Als dit niet voldoende blijkt, maar eens proberen.
Ja, ik moet T zelf wegbrengen.... maar ik hoef M er niet bij meenemen. Man is thuis (ligt wel op bed na het werken), maar die maak ik even wakker dan (wou hij zelf, want hij vind het niet nodig dat ik in de ijzige kou, M ook meeneem). Hij let even op M, en ik breng T even gauw weg (ben in totaal een kleine 20 minuten weg)..
Char: S dus ook altijd zo dik aangekleed in bed.. Nou, ik merk het wel, of M het nodig is met die dikke kleding en dekens, of dat het morgen iets minder mag... Hij slaapt nu rustig, dus ik geloof dat het wel goed is.
maandag 30 januari 2012 om 22:09
Truste char!
Ik moet nog een poosje wachten voor ik kan slapen, totdat M zijn voeding heeft gehad... En die zal ergens tussen 22.30 en 23.30 vallen....
Oh en ter vergelijking met wat M aanheeft met slapen.. T slaapt ook met 'veel' aan en over... Een mouwloze romper, een badstoffen pyama (shirt en broek), sokken, een mouwloze zomerslaapzak en een dekbed. En ze ligt er heerlijk ingerold en slaapt prima.. Zij heeft het ook niet te warm (ondanks dat ze het altijd heel snel warm heeft)
Ik moet nog een poosje wachten voor ik kan slapen, totdat M zijn voeding heeft gehad... En die zal ergens tussen 22.30 en 23.30 vallen....
Oh en ter vergelijking met wat M aanheeft met slapen.. T slaapt ook met 'veel' aan en over... Een mouwloze romper, een badstoffen pyama (shirt en broek), sokken, een mouwloze zomerslaapzak en een dekbed. En ze ligt er heerlijk ingerold en slaapt prima.. Zij heeft het ook niet te warm (ondanks dat ze het altijd heel snel warm heeft)
maandag 30 januari 2012 om 22:15