Jubelei!! #25

07-12-2011 16:11 2631 berichten
Alle reacties Link kopieren

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 4970 gr en 53 cm, helemaal gezond IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0995 cm / 14,4 kgJ: 30/12/108990 gr 76 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Some stats??Charlotte S: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

30/03/12 02/02 vkMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg M: 27/10/114196 gram 52 cm JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

M: 10/01/1253 cm 3635HuskyI: 16/11/0992cm / 12,85kg

R: 03/05/118200 gram 68 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0986,5 cm / 13 kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 80cm / 11,5 kiloRainbowS: 08/07/10 87cm / 11,7 kg

MomoA: 10/07/10 81cm / 10,5 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 1/2/2012 20 wk echoSpecu K: 28/01/11 11650 gram 78 cm Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
hier ook h nog met sokken in bed, ze is een koukleum en anders heeft ze koude voetjes
Lieve M, fijn dat je weer thuis bent!

Deb, ik zou gewoon morgen even in zijn nekje voelen of hij warm genoeg is. S slaapt onder een dubbelgeslagen dekentje en een lakente, en heeft een romper met lange mouwen aan en een pyama. Op haar kamer is het meestal ook 16 of 17 graden. Als ze wakker word heeft ze vaak koude handjes, verder is ze wel lekker warm.

Maar M is natuurlijk wat kleiner, kan hij zijn temperatuur wel goed vasthouden?

Ik zou ook niet weten wat het is Leo, maar wat char schrijft lijkt me wel logisch..

Verder weet ik nu al niet meer wat ik gelezen heb..

o ja, vanavond bloemkool, gebakken aardappelen en vlees gegeten.

D is een paar dagen aan de diarree geweest, zo sneu! Hij was er helemaal zielig van.. Dus een paar dagen een luier om gehad, en 1 avond heeft hij in bed gepoept net voordat hij in slaap gevallen is denk ik. Kwamen we pas midden in de nacht achter, dus nu hele zere billen, arm ventje.

En hebben de eczeem kindjes nu ook weer zo'n last? D zit er sinds gister weer helemaal onder (lijkt een beetje weers afhankelijk te zijn)
En groenig is idd galsappen
Ik denk er trouwens over mijn spiraal er weer uit te laten halen, ik ben gewoon nog steeds niet tevreden erover, heb altijd rond mijn eisprong en rond mijn "menstruatie buikpijn, herkennen andere mirena gebruikers dat?
Duvel: hier ook eczeemplekjes die er ineens weer zijn!

M kan zijn temp wel redelijk vasthouden..

ach arme D toch, vervelend is dat he! Draagt hij verder trouwens helemaal geen luier meer??

M heeft ook dagen lang diarree gehad van die abkuur (8 tot 10 poepluiers per dag)... Billen vuurrood, kapot en tot overmaat van ramp bleek het een schimmelinfectie te zijn... Dus zalf voor gekregen.

Nu gelukkig geen diarree meer, en nog wel zalf smeren, maar oh wat zien zijn billetjes er al weer goed uit nu!!

Murron: ja, ze wil zelf haar sokken aanhouden, als ze het eens vergeet (doordat ze op blote voeten liep in huis ofzo) dan roept ze ons terug omdat ze nog sokken aanwil

GW: oh, dus H al meteen in de slaapzak..Die jij laat zien, ken ik niet trouwens... Nou ik houd het hier even in de gaten, anders morgen maar even een slaapzakje bij halen...

Ga nu even alles zover klaar maken, en dan maar wachten op M, en na zijn fles zelf ook naar bed..

Truste!
quote:germanwings schreef op 30 januari 2012 @ 22:18:

En groenig is idd galsappenToch vind ik het raar, want hij heeft vanavond worteltjes gegeten, en daarvoor en daarna bv, dus een lege maag had hij absoluut niet.
EBP.. Bah, kan niet meer slapen van de darm- en maagkrampen.. Net maar weer even naar de wc geweest en nu wat eten, want volgens mij heb ik er ook last van dat ik zo'n lege maag heb.. Nou, hoop toch echt dat t vandaag weer de goede kant op gaat.. Zie t ook niet zo zitten om morgen in deze staat de 20w echo te doen.. (ga t wel doen hoor..)

Justdeb, wat jammer van de bv.. Maar kan me voorstellen dat dat niet meer vol te houden was..

Murron, ik vrees dat die hoge wreef niet meer weggaat.. Jij of man daar ook last van? Wat goed dat M. al speeltjes wil pakken!

Hmm, Leo, arme C. Geen idee wat het kan zijn.. Idd gal of slijm, zou ik zeggen.. Is hij pas nog verkouden geweest? Beterschap in ieder geval!

Nou, ga maar ff op de bank proberen verder te tukken..
Goedemorgen!

Hier was het 23.00, 2.00 en 5.30 voor M, en om 6.45 riep T dat ze wakker was en naar de kindjes wil

Dus erg weinig slaap gehad. Ben met verschonen en voeden in totaal bijna 3 kwartier kwijt per keer. En na de voeding van 2.00 (2.45 weer in bed) ging M ook niet meer meteen slapen.. Om 3.30 pas, en om 4.30 begon ie alweer te pruttelen voor de volgende voeding... Veel te vroeg dus. Gelukkig heel goed kunnen redden tot 5.30... Daarna weer niet kunnen slapen... Deze keer had ie het blijkbaar toch wat koud, want toen ik beide kruiken weer gevuld had, sliep ie in no-time.

Aangezien M een beste hongerlapje is, zit ik erover te denken om toch maar forte-voeding aan te schaffen. Op deze manier krijgt hij veel te veel (hij krijgt al meer als wat hij mag hebben op deze leeftijd, dit is in overleg gegaan met de kinderartsen)..

Maar hij begint zich steeds weer eerder te melden, en ik wil niet nog verder ophogen met de voeding. Heb liever dat hij gewoon lekker z'n buikje vol heeft, en dan tevreden is...

Kath: heb je nog even kunnen slapen???
Best aardige nacht, toch, justdeb?

Kath, klinkt bij jou beroerder! Ik vanmorgen ook opgestaan met buikpijn. echt niets aan...
Deb, hoe is het vannacht gegaan?

Kun je de verwarming niet een klein stukje open zetten bij M op de kamer?

J2 sliep vorig jaar nog bij ons op de kamer, daar werd het +- 15 graden s nachts. Ik deed hem een romper met lange mouwen aan, met daarover heen zn kleertjes, sokjes aan, lakentje met dekentje en daarover heen een dubbelgevouwen fleecdeken. Kruiken gebruikte ik alleen om het bedje voor te verwarmen, mutsje had hij in het zh al niet meer op.

J1 wil echt geen sokken aan in bed. Hij heeft een romper zonder mouwen aan met een pyama erover. In bed een winter dekbed. Nu het zo koud is, heb ik de verwarming op de kamer een beetje open. Thermostaat op 1, dan blijft het rond de 15 graden (anders wordt het er s nachts erg koud)

J2 heeft een romper zonder mouwen aan, met een pyama erover, sokjes aan en een winterslaapzak met lange mouwen.

Duvel, hier hebben de kindjes ook weer last van eczeem.

Kath, hopelijk knap je snel op!

Hier kort nachtje gehad. J2 was eerst steeds wakker, omdat hij zo verkouden is. Heb een ui naast zijn bed gezet en toen is hij gelukkig gaan slapen. Vervolgens werd J1 om 6 uur al wakker.
deb, mss koelt het bedje te veel af tijdens de voeding? Dat als M er weer in gelegd wordt, hij te veel moeite moet doen om het bed warm te krijgen en daardoor niet slaatpt?

Wij hadden de kruiken er niet in liggen als J2 in bed lag, maar wel tijdens de voedingen om het bedje warm te houden
S nacht moeten rekken is toch geen optie? Heb je nog steeds geen pre voeding in nl ? Daar mag je onbeperkt van geven

ik zou er in ieder geval gewoon meteen die fles geven s nachts

maar goed ik heb makkelijk praten met een meisje die toch nooit haar flessen leeg dronk

hier werd er vanochtend om een extra boterham gevraagd, wow dat had ik nog niet gehad
wat een koude huizen hebben jullie! mét verwarming open nog maar 15 graden? Hier komt A's kamer echt niet beneden de 21.
21 graad zonder verwarming ? Waar woon jij moom toch een van de abc eilanden ?
wel op een eiland ja. Maar een nieuwbouwhuis.
Wij hebben ook een relatief nieuw huis maar zonder verwarming is het helaas geen 20 graad

En over burocratie gesproken hadden brief gehad dat we geld terug krijgen van de kinderopvang hier, loopt allemaal via de stad hier. Moest even bellen om het over te laten maken

bel ik omdat ik dacht nog rekeningnr ofzo door te moeten geven, hoefde niet, hebben ze allemaal al/nog

maar waarom ik dan moet bellen en het niet gewoon overgemaakt kan worden ?
Misschien moet je bellen om je te identificeren of zo? Inderdaad een beetje raar....
GW, hier hetzelfde met de belastingdienst. Aangevraagd met Digid, maar die is niet veilig genoeg meer, dus moet je nog een keer bevestigen dat je echt je toeslag terug wilt..

Wow Justdeb, wat een prutnacht voor jou.. Gelukkig vandaag een rustig dagje met M.

Hier een klein beetje progressie.. Wel veel pijnlijke krampen, maar koorts is minder en voel me net iets meer mens.. Ga zo even proberen te slapen, want dat is niet meer gelukt vanmorgen.

Hier ook een superkoud huis.. Verlang weer naar een goed geisoleerd nieuwbouwhuis (al zijn die temperaturen bij jou wel heel heftig Moom, hoef je nooit de verwarming aan..) Denk dat t hier wel afkoelt tot 12/13 graden..
GW, in principe is 's nachts rekken ook niet de bedoeling bij mij... maar M huilde niet om eten ofzo, hij lag alleen wat te pruttelen in zijn bedje... Pas toen hij wat harder begon te mopperen ben ik eruit gegaan, want hij hoeft natuurlijk niet alles aan mekaar te huilen, dat vind k zielig...

Normaal gesproken zou ik ook gewoon die fles wel geven, maar M krijgt al veel meer dan wat hij zou moeten hebben op deze leeftijd...

En aangezien hij er steeds minder tijd tussen laat zitten (2,5 uur nog maar, soms eens krap aan 3 uur), kan hij natuurlijk niet elke 2,5 uur die hoeveelheid gaan krijgen.

Zal zo eens even naar het adviespunt van het cb bellen, of we met forte voeding mogen starten.

Misschien dat er dan weer wat meer tijd tussen komt...

Zo, verder een relaxed ochtendje gehad, T weggebracht, daarna was M wakker, dus hem even lekker gebadderd en gevoed. Nog even gauw naar de bakker geweest en wat boodschapjes gedaan, en verder komen we de deur ook niet meer uit met deze ijzige kou! brrrrrrrr....
Niks niet identificieren en nogmaals rekeningnr geven was ook niet nodig

hier nog steeds geen aanvraagformulier kot 2012 en volgens mij kan je het nog maar 1 maand terugwerkend krijgen
Fan: post gekregen. Dank je wel!
Bah, voel me best beroerd. Lig ook in mijn bed. Zat op kantoor alleen maar te stressen of ik moest kotsen ja / nee.
quote:Kath76 schreef op 31 januari 2012 @ 12:55:

Hier ook een superkoud huis.. Verlang weer naar een goed geisoleerd nieuwbouwhuis (al zijn die temperaturen bij jou wel heel heftig Moom, hoef je nooit de verwarming aan..) Denk dat t hier wel afkoelt tot 12/13 graden..Beneden draait de cv wel, anders is het <18 graden (ervaring). Op A's kamer staat kachel niet open.
Oh zo, ja met cv is het hier boven ook best ok

gaat geloof ik weer wat rond ofzo, veel zieken
Voelt hetzelfde (al is het (nog) minder heftig) als in november. Echt bah.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven