Jubelei!! #25

07-12-2011 16:11 2631 berichten
Alle reacties Link kopieren

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 4970 gr en 53 cm, helemaal gezond IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0995 cm / 14,4 kgJ: 30/12/108990 gr 76 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Some stats??Charlotte S: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

30/03/12 02/02 vkMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg M: 27/10/114196 gram 52 cm JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

M: 10/01/1253 cm 3635HuskyI: 16/11/0992cm / 12,85kg

R: 03/05/118200 gram 68 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0986,5 cm / 13 kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 80cm / 11,5 kiloRainbowS: 08/07/10 87cm / 11,7 kg

MomoA: 10/07/10 81cm / 10,5 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 1/2/2012 20 wk echoSpecu K: 28/01/11 11650 gram 78 cm Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
Ebp

becky wij hebben nog nooit naast h geslape

n, (behalve toen ze bij ons op de kamer nog lag)

ze hoest er toch niet minder door?
Goedemorgen

wij hebben ook nog nooit naast 1 vd kinderen geslapen.
Goedemorgen, ook hier nooit bij S gaan liggen. Alleen met rs virus heeft ze een week bij ons op kamer gelegen, maar toen kwam ze net uit zh.
hier ook nooit bij a geslapen
Ze is na 3 uur huilen bij ons in bed beland.
Oef, vandaag wel je vrije dag becky ?
Das wel erg lang Becky. Snap best dat je op den duur haar in bed neemt zodat ze stil is. Hier hebben we helaas zo'n slim kind die volgende keer ook zou blijven huilen tot ze bij ons in bed kwam... Hoop dat n dat niet heeft...
He allemaal!

Oef Becks, dat klinkt als een beroerde nacht.. Hoe is t nu met N? Wij hebben ook nog nooit naast F. geslapen. Zij wel naast ons.. Op zich vind ik het nog wel een aardige tussenoplossing, maar ik vind het zelf teveel gedoe.. Voordat ik daar een matras heb..

Duuv, er is een verschil tussen "zomaar" een dagje vrij krijgen, en echt even op jezelf passen omdat t anders niet goed gaat hè..? Werkgevers hebben dat liever dan dat je je een dag (of later misschien nog wel langer) ziek meldt.. Ik zou gewoon bespreekbaar maken hoe het met je gaat..

Justdeb, lastig! Kan me voorstellen dat dat dodelijk vermoeiend is.. Zou het niet kunnen komen doordat ie zijn mama een tijdje heeft moeten missen..? Maar goed, die Forte voeding kan geen kwaad toch? Zou ik gewoon proberen.. Sterkte, ik hoop dat t werkt!

Murron, succes op je 1e werkdag!! Lijkt me ook zeker wel een logistieke uitdaging met 2 kinderen.. Maar goed, een half uurtje eerder opstaan doet wonderen denk ik, en dat zal steeds soepeler verlopen hoop ik..

Grappig, die verschillen in zindelijkheid.. Knap hoor van D.! En ik dacht dat T. ook al aardig op weg was, maar dat zet zich niet altijd zo voort blijkbaar.. F. heeft nog nooit gehuild om een poepluier, het boeit haar helemaal niets.. Dus of die nou snel zindelijk wordt..? Overigens heb ik begrepen dat de luiers die we tegenwoordig gebruiken veel te comfortabel zijn. Dat die kinderen vroeger met zo'n katoenen luier het vreselijk vonden als er gepoept of geplast werd. Misschien een idee om die weer te introduceren..?

Gut, F. loopt hier toch gezellig om me heen te dartelen en te brabbelen de hele tijd, leuk hoor!

Met mij gaat het ook beter. Nog wel zo slap als een vaatdoek, maar vanmorgen zonder al teveel moeite een boterham naar binnen gewerkt, en ik werd niet meteen afgestraft door maagkrampen, dus dat geeft de burger moed!
Ja vrije dag vandaag, vent niet.

Het gaat N. er niet om bij ons in bed te slapen. Normaal boeit dat haar helemaal niet dus dit is een incidentele oplossing.
Kath, hoe laat moet je voor je echo?
Kath: succes vandaag bij de echo! Hoelaat moet je??

Becky: Ach die N toch, zo aan het hoesten!

Wij hebben ook nog nooit bij T op de kamer geslapen.

Duuv: denk wel een beetje om jezelf he, je moet jezelf niet voorbij lopen. Als het echt niet meer wil, dan maar even een dagje ziekmelden toch?

Murron: En?? Is het allemaal gelukt vanmorgen?? Alles en iedereen op tijd op de goede bestemming gekomen??

Hier was het gisteravond 22.30, en vanacht weer 2.00 en 5.30, en daarna 8.30.. Dus ondanks de forte voeding toch 'maar' 3,5 uur er tussen gelaten.. Op zich natuurlijk al een vooruitgang.. Hij lijkt wel tevredener als de fles op is, en is tussen de voedingen door is hij iets rustiger.. Dat is voor hemzelf ook wel zo fijn.. En die tijden... ach er komt vanzelf meer tijd tussen, maar het is wel even vermoeiend..

Zo, dit is de eerste morgen dat ik beide kids thuis heb, en alleen ben (naja, alleen, man ligt te slapen na nachtdienst).. Ik sta bijna versteld van mezelf, maar ook van de kids.. We zijn alle 3 gewassen en gekleed, M heeft zijn fles gehad, T en ik hebben ontbijt gehad.. T heeft nu wat te drinken en een rijstwafel, M ligt lekker in de kinderwagen te slapen, en ik zit even met een kop thee achter de laptop..

Nu scheelt het dat we nergens heen hoeven, en dus alles op eigen tempo konden doen... Hoe zou dat gaan als we ergens op een bepaalde tijd moeten zijn?? Dat lijkt me echt stressen...
Justdeb, wat had je verwacht, dat M al door zou slapen? Ik vind het best netjes hoor. En tuurlijk is het zwaar(der), met nog 1 kind en er alleen voor staan.

verder gaat het hier weer, buikpijn weer dragelijk, dus ben weer op kantoor. mijn foto's zijn zojuist verzonden, dus kan ik vanaf morgen gaan plakken. helemaal zin in!
Echo is om 16 u.

Knap hoor, Justdeb, dat de ochtend zo lekker verliep! Kan me voorstellen dat dat goed voelt!

Moom, gelukkig alweer wat beter, fijn! Was al bang dat ik je digitaal had aangestoken..
Becky, over in bed nemen zou ik echt niet moeilijk doen dat wil ze als ze 18 is echt niet meer

mijn slaap is me veel te heilig voor dat soort principes
A ligt ook wel eens bij ons, voornamelijk als hij te vroeg in de ochtend wakker wordt.

Ja kath, vriendin van me begon maandag ook al over buikpijn en missiemossie. Van 2 kanten digitaal besmet dus. Fijn dat het bij jou ook beter gaat!
Becks, als M. ook zo lang zou huilen zou ik haar ook gewoon in bed nemen. Moet niet altijd een probleem zijn hoor.

Murron, eerste werkdag alweer !! ben benieuwd hoe het ging.

Poll, fijn dat je wat van je hebt laten horen. 8 miskramen, vreselijk. Ik ga zo hard duimen dat je nu een plakkert hebt totdat mijn duimen er van bloeden... Goed dat je er boven op zit met extra controles etc. En belgie is idd net wat meer out of the box dan hier in nederland.
He fan zag dat je ook weer op het tweede kind topic voorbij komen
Heftig hoor Becks.. Ik ben inderdaad ook wel vrij makkelijk met in bed nemen, D heeft ook al aardig wat nachten tussen ons in geslapen. Als ik daardoor een paar uurtjes slaap extra kan pakken, prima!

Ben een beetje zenuwachtig, zo meteen naar de oogarts. Heb trouwens een foto op hyves gezet, daar kun je de pupillen redelijk goed op zien. Kom vanavond wel even vertellen hoe het afgelopen is. Mijn vader is jarig, dus daar gaan we straks nog even heen.

Spannend kath? Wou je ook alweer weten wat het word?
Hahaha ja GW, ik jou ook hahahahaha.

De beslissing is ook nog niet genomen, gaan elke keer heen en weer... maar ik blijf het financiele aspect toch ook wel heel belangrijk vinden..
Moom: oh nee, begrijp me niet verkeerd, ik had zéker niet verwacht dat hij door zou slapen hoor, dat gaat nog wel een tijdje duren...

Maar aangezien hij eerst thuis, en ook in het ziekenhuis 's nachts elke keer 4 a 5 uur tussen zijn voedingen had zitten, had ik dat nu ook een beetje gehoopt .. Maar dat komt vanzelf wel weer... Eerst maar even terug naar 1 voeding per nacht, dat zou k al heel fijn vinden... En tegen de tijd dat ik weer aan het werk moet, zou het fijn zijn als hij doorslaapt.. maar als dat niet zo is, dan overleven we dat ook wel weer hoor

Duuv: succes bij de oogarts straks!! Zal zo even op hyves kijken naar de foto.
I. heeft nog nooit tussen ons in geslapen, heb het wel geprobeerd hoor, maar is zij dan de enige die dan haar vader en moeder aan de haren gaat trekken, er bovenop wil klimmen, in bed wil gaan springen... en dat soort dingen? Ze gaat echt niet stil liggen bij ons in bed...

Ga dadelijk met beide meisjes naar de kinderarts. Man laat zich van kantoor naar het ziekenhuis brengen met z'n gipspoot, hij wilde mee aangezien I. echt niet goed in haar vel zit.
Ik zou het ook best fijn vinden als R. weer eens zou gaan doorslapen, ze sliep verdorie met 6 wk door op volledige bv. Pas sinds het flesweigeren-verhaal slaapt ze niet meer door. Ze krijgt nu volledig fles, maar drinkt per keer echt maximaal 130 cc, meer krijg ik er gewoon niet in. En dan laat ze er makkelijk 5 uur tussen. Eerder proberen heeft ook geen zin, want dan duwt ze de fles gewoon weg en gaan die kaken stijf op elkaar. Geen wonder dus die 's nachts ook gewoon voor een fles komt. Maar toch best jammer

Kath succes bij de echo straks!

En Duuv succes bij de oogarts!
Duvel, succes bij de oogarts

kath, succes en plezier bij de echo

Husk, J1 gaat ook echt niet tussen ons in slapen, die trekt ook aan mn haren, klimt boven op je, knijpt in je neus

Ben benieuwd wat de ka zegt, succes
Husk, vraagje over belastingaangifte.

Bij loon; welk loon moet ik invullen:

- loon loonheffingen

of

- loon zorgverzekeringswet

Bij vent stond er maar 1x loon genoemd, bij mij 2x en bedragen verschillen net iets (en het scheelt 600 euro in de teruggave)
Maya: volgens mij loon loonheffingen, maar weet niet zeker. Mijn vader helpt ons altijd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven