Full House deel 4
dinsdag 28 juni 2011 om 15:57
naam0 mnd3 mnd6 mnd9 mnd11 mnd14 mnd21 mndMr. J.
7-4-'10399510,7 kg.
78 cmAatje
16-6-'1034655685 gr
61,9 cm6575 gr.
65,9 cm8320 gr.
71,8 cm9455 gr.
75,6 cmLmeisje
10-7-'1039006530 gr
60 cm8080 gr.
61 cm9260 gr.
70 cmOotje
15-7-'1020004975 gr
54 cm5950
60 cm7100 gr.
64 cmJongste
2-9-'1036505420 gr
60,5 cm6950 cm
66,58035 gr.
70 cmRmeisje
28-10-'1036005470 gr
59 cm6965 gr.
64 cmBengeltje
25-2-'1145157410 gr.
63,5 cmUmini
2-3-'1129805450 gr
60 cm7690 gr
68,5 cm8580
73,5
Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010
Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
Link naar het derde deel -> Full House
Link naar het vierde deel -> Full House deel 2
Link naar het vijfde deel -> Full House deel 3
7-4-'10399510,7 kg.
78 cmAatje
16-6-'1034655685 gr
61,9 cm6575 gr.
65,9 cm8320 gr.
71,8 cm9455 gr.
75,6 cmLmeisje
10-7-'1039006530 gr
60 cm8080 gr.
61 cm9260 gr.
70 cmOotje
15-7-'1020004975 gr
54 cm5950
60 cm7100 gr.
64 cmJongste
2-9-'1036505420 gr
60,5 cm6950 cm
66,58035 gr.
70 cmRmeisje
28-10-'1036005470 gr
59 cm6965 gr.
64 cmBengeltje
25-2-'1145157410 gr.
63,5 cmUmini
2-3-'1129805450 gr
60 cm7690 gr
68,5 cm8580
73,5
Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010
Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
Link naar het derde deel -> Full House
Link naar het vierde deel -> Full House deel 2
Link naar het vijfde deel -> Full House deel 3
maandag 30 januari 2012 om 20:54
Even zwaaien! Het gaat hier wel aardig, nog moe, heb vooral wat problemen met inslapen Verder lekker aan het aanrommelen thuis Af en toe even naar buiten, maar dat is toch nog wel vermoeiend.
Praktisch vraagje: wat zouden jullie doen als een klasgenootje op dezelfde dag het feestje geeft, en deels dezelfde kinderen uitnodigt? We zitten hier met een dilemma
Sardegna, balen van het verlies, kunnen ze een volgende wedstrijd kampioen worden? Of was dit de enige/laatste mogelijkheid?
Hoe gaat het met jouw hersenschudding?
Amalia, leuk, invallen! Had je niet al eens eerder gesproken op school?
Uma, fijn dat het feestje zo geslaagd was! Wat hebben jullie allemaal gedaan? En leuk dat het zo geslaagd was dat er meteen een meisje wilde komen spelen.
Ah de oppas...
Praktisch vraagje: wat zouden jullie doen als een klasgenootje op dezelfde dag het feestje geeft, en deels dezelfde kinderen uitnodigt? We zitten hier met een dilemma
Sardegna, balen van het verlies, kunnen ze een volgende wedstrijd kampioen worden? Of was dit de enige/laatste mogelijkheid?
Hoe gaat het met jouw hersenschudding?
Amalia, leuk, invallen! Had je niet al eens eerder gesproken op school?
Uma, fijn dat het feestje zo geslaagd was! Wat hebben jullie allemaal gedaan? En leuk dat het zo geslaagd was dat er meteen een meisje wilde komen spelen.
Ah de oppas...
maandag 30 januari 2012 om 21:21
Tieger heb je nog veel pijn of valt dat mee? Vervelend dat je zo moe blijft, heb je wel genoeg hulp?
Hier is dat ook wel eens gebeurd met een feestje 2 op dezelfde dag, (zoon was voor allebei uitgenodigd) uiteindelijk hebben ze 1 feestje toen verzet naar een andere zaterdag.
Sardegna hoe is het met jou?
Viool foto van het leuke hoekje!
Uma leuk dat het kinderfeestje zo goed gegaan is!
Amalia gefeliciteerd met je oudste! Komt er ook nog een kinderfeestje?
Lekker gewerkt vandaag het blijft chaotisch maar zo gaat de dag wel lekker snel Heftige dingen maak je soms mee viool! Dat is weer het nadeel van dit vak hoor. Kun je het wel goed naast je neerleggen?
Ik had vorige wk nog iemand met een afscheidsbrief... was even schrikken maar ik voel me dan ook wel sterk door alle ervaring die ik ondertussen in dit werk heb het is ook goed afgelopen gelukkig.
We hebben besloten dat dochter tot de voorjaarsvakantie halve dagen naar school gaat. Daarna zien we wel weer verder.
Als we haar om 12 uur ophalen is ze ook echt al moe, wit en huilerig. Vorige wk mee begonnen en het weekend is ook heel goed gegaan. Wel veel piepen nog en aanvaringen met oudste maar geen dramatische hysterische buien meer dus dat is al heel fijn! Ze geeft zelf ook echt aan dat ze dan moe is, en toen ze nog hele dagen ging zei ze mama na het brood eten moesten we weeer heel lang werken en toen was ik al zo moe. Ach zielig he mijn moppie
Hier is dat ook wel eens gebeurd met een feestje 2 op dezelfde dag, (zoon was voor allebei uitgenodigd) uiteindelijk hebben ze 1 feestje toen verzet naar een andere zaterdag.
Sardegna hoe is het met jou?
Viool foto van het leuke hoekje!
Uma leuk dat het kinderfeestje zo goed gegaan is!
Amalia gefeliciteerd met je oudste! Komt er ook nog een kinderfeestje?
Lekker gewerkt vandaag het blijft chaotisch maar zo gaat de dag wel lekker snel Heftige dingen maak je soms mee viool! Dat is weer het nadeel van dit vak hoor. Kun je het wel goed naast je neerleggen?
Ik had vorige wk nog iemand met een afscheidsbrief... was even schrikken maar ik voel me dan ook wel sterk door alle ervaring die ik ondertussen in dit werk heb het is ook goed afgelopen gelukkig.
We hebben besloten dat dochter tot de voorjaarsvakantie halve dagen naar school gaat. Daarna zien we wel weer verder.
Als we haar om 12 uur ophalen is ze ook echt al moe, wit en huilerig. Vorige wk mee begonnen en het weekend is ook heel goed gegaan. Wel veel piepen nog en aanvaringen met oudste maar geen dramatische hysterische buien meer dus dat is al heel fijn! Ze geeft zelf ook echt aan dat ze dan moe is, en toen ze nog hele dagen ging zei ze mama na het brood eten moesten we weeer heel lang werken en toen was ik al zo moe. Ach zielig he mijn moppie
maandag 30 januari 2012 om 21:45
School kan veel prikkels geven en het hoofd belasten. Deze twee dingen zijn dan meet op de opbouw gericht. Zou je antro arts niet kunnen overleggen met de fysio ? Wij doen dit soort behandelingen wel bij kinderen ( alhoewel ze erg moeilijk stilliggen met de plak was op de rug )
Of wie weet hebben ze tips voor thuis
Of wie weet hebben ze tips voor thuis
dinsdag 31 januari 2012 om 13:11
Haai uma! Pittig kan dat zijn idd als je een paar dagen AM bent. Leuk, met de boot naar de wadden, goed idee. De eerste speelafspraakjes voor umaxi misschien bij jullie thuis plannen. En ik ging ook wel eens mee op de thee als ze echt nog niet durfden in het begin.
Amalia oudste was gister jarig toch? Gefeliciteerd. Is hij nu 6?
Rw goed toch, dochter lekker s middags thuis houden. Rustig wennen hoor.
Tieger sterkte daar met het herstel.
Amalia oudste was gister jarig toch? Gefeliciteerd. Is hij nu 6?
Rw goed toch, dochter lekker s middags thuis houden. Rustig wennen hoor.
Tieger sterkte daar met het herstel.
dinsdag 31 januari 2012 om 13:14
Probleem heeft zich al opgelost, kennelijk heeft het andere jongetje toch andere kinderen. Of een andere dag. Anyway, man had de moeder gesproken en er was geconcludeerd dat er geen probleem meer was.
Lief: middelste was net thuis om te eten, mocht kiezen of ze naar school wilde of thuisblijven en dan even slapen (vanmorgen al erg moe). Ze wilde wel thuisblijven, maar niet slapen. En inmiddels ligt ze al tien minuten naast me te ronken
trouwens voor iedereen die m kan gebruiken. Had wat dingen op hyves gelezen...
Lief: middelste was net thuis om te eten, mocht kiezen of ze naar school wilde of thuisblijven en dan even slapen (vanmorgen al erg moe). Ze wilde wel thuisblijven, maar niet slapen. En inmiddels ligt ze al tien minuten naast me te ronken
trouwens voor iedereen die m kan gebruiken. Had wat dingen op hyves gelezen...
woensdag 1 februari 2012 om 09:41
Dat regelt zich vast wel Amalia, wachtlijsten zijn vast minder geworden. En het is bij oudste en middelste op school toch? Dat scheelt ook weer, heb je misschien de mogelijkheid om de eerste periode ze na school bij jou op te vangen, als je dat zou willen.
En voor Aatje, iedereen wil vast zo'n lief schattig meisje opvangen Wachtlijsten zijn misschien al iets minder geworden in de omgeving?
Probleem van eht feestje is toch niet helemaal opgelost. Ik kreeg gisteren een mailtje van een moeder dat kind ook uitgenodigd was door het andere jongetje, en dat die uitnodiging al weken geleden was gekomen. Eerst dacht ze dat dat feestje in de vakantie zou zijn, maar het is dus de vrijdag ervoor. Nou ja, begrijpelijk dat ze ervoor kiest om toch naar het andere feestje te gaan (want eerder), maar wel jammer. Hopelijk niet bij alle kinderen
Vind het enerzijds wel sneu voor oudste, maar om nu ineens alles weer om te gooien, zit ik ook niet zo op te wachten
Herstel hier gaat goed, ben deze week nog thuis, en dan volgende week weer aan de slag.
En voor Aatje, iedereen wil vast zo'n lief schattig meisje opvangen Wachtlijsten zijn misschien al iets minder geworden in de omgeving?
Probleem van eht feestje is toch niet helemaal opgelost. Ik kreeg gisteren een mailtje van een moeder dat kind ook uitgenodigd was door het andere jongetje, en dat die uitnodiging al weken geleden was gekomen. Eerst dacht ze dat dat feestje in de vakantie zou zijn, maar het is dus de vrijdag ervoor. Nou ja, begrijpelijk dat ze ervoor kiest om toch naar het andere feestje te gaan (want eerder), maar wel jammer. Hopelijk niet bij alle kinderen
Vind het enerzijds wel sneu voor oudste, maar om nu ineens alles weer om te gooien, zit ik ook niet zo op te wachten
Herstel hier gaat goed, ben deze week nog thuis, en dan volgende week weer aan de slag.
woensdag 1 februari 2012 om 12:06
Irritant Tieger van dat feestje
Ik wil graag oppas aan huis trouwens, geen kdv oid. Ben juist gestopt met werken zodat de kinderen niet naar een opvang moeten.
Waarmee ik absoluut geen discussie wil losmaken hoor, want ieder z'n ding. En Aatje zou het geweldig vinden . Maar dat gehaast om te halen en brengen binnen de gepaste tijden
Lekker iemand in huis die eventueel kookt (niet dat mijn jongens iets lusten maargoed...) en die niet op 5 of 10 minuten later kijkt.
Straks feestje oudste, gezellig. Hoop dat de kaasboerderij verwarming heeft
Ik wil graag oppas aan huis trouwens, geen kdv oid. Ben juist gestopt met werken zodat de kinderen niet naar een opvang moeten.
Waarmee ik absoluut geen discussie wil losmaken hoor, want ieder z'n ding. En Aatje zou het geweldig vinden . Maar dat gehaast om te halen en brengen binnen de gepaste tijden
Lekker iemand in huis die eventueel kookt (niet dat mijn jongens iets lusten maargoed...) en die niet op 5 of 10 minuten later kijkt.
Straks feestje oudste, gezellig. Hoop dat de kaasboerderij verwarming heeft
woensdag 1 februari 2012 om 12:49
En een gastouder Amalia? Die zijn vaak ook iets flexibeler qua tijden, scheelt ook weer met haasten. Of eventueel iets regelen met buren o.id., tegen vergoeding oppassen? Buurmeisje? Om hoeveel dagen zou het gaan?
Net even snel op school geweest, er zou kijkochtend zijn, maar ik heb iets gemist, waardoor bleek dat het er niet zou zijn. Prima, gauw weer naar huis Middelste had ook nog niets liggen, die had haar plakwerk mee. Straks maar even ophangen
Meteen ook nog een uitnodiging voor een vriendje van de bso aan oudste meegegeven. Meteen de moeder van het vriendje dat naar het andere feestje gaat gesproken, die vond het wel vervelend geloof ik. Vader van ander vriendje dat dubbel uitgenodigd was kwam er ook bij staan, en dat vriendje komt gezellig wel Dus de leukste kinderen komen al
Ik zoek nu alleen nog iets leuks om te knutselen, vorig jaar heb ik ze borden laten beschilderen met porseleinverf en die afgebakken, zit nog een beetje te dubben wat we nu kunnen doen. En verder nog spelletjes
Viool, hoest bij jou?
En wat een leuke vakantieplannen allemaal! Hier zijn we er nog niet uit, ik wilde wel naar Denemarken, man niet Hij kan er niks leuks vinden om te doen en te bekijken Hij wil liever naar Frankrijk, maar dat is ook een beetje groot Nu dus maar weer rondkijken voor Frankrijk, gaan we over een paar jaar wel naar Denemarken
Net even snel op school geweest, er zou kijkochtend zijn, maar ik heb iets gemist, waardoor bleek dat het er niet zou zijn. Prima, gauw weer naar huis Middelste had ook nog niets liggen, die had haar plakwerk mee. Straks maar even ophangen
Meteen ook nog een uitnodiging voor een vriendje van de bso aan oudste meegegeven. Meteen de moeder van het vriendje dat naar het andere feestje gaat gesproken, die vond het wel vervelend geloof ik. Vader van ander vriendje dat dubbel uitgenodigd was kwam er ook bij staan, en dat vriendje komt gezellig wel Dus de leukste kinderen komen al
Ik zoek nu alleen nog iets leuks om te knutselen, vorig jaar heb ik ze borden laten beschilderen met porseleinverf en die afgebakken, zit nog een beetje te dubben wat we nu kunnen doen. En verder nog spelletjes
Viool, hoest bij jou?
En wat een leuke vakantieplannen allemaal! Hier zijn we er nog niet uit, ik wilde wel naar Denemarken, man niet Hij kan er niks leuks vinden om te doen en te bekijken Hij wil liever naar Frankrijk, maar dat is ook een beetje groot Nu dus maar weer rondkijken voor Frankrijk, gaan we over een paar jaar wel naar Denemarken
woensdag 1 februari 2012 om 12:52
Oh, en ik heb vanmorgen ook nog weer een sollicitatie de deur uitgedaan! Hele leuke, hier in de omgeving. Is alleen wel wisselende diensten, geen idee hoe we dat thuis in gaan vullen. Heb ook geen idee hoe die organisatie dat doet, of er een mogelijkheid tot standaard een dag thuis is.
Nu maar even gauw wat eten, en dan nog even aan het knutselen.
Nu maar even gauw wat eten, en dan nog even aan het knutselen.
woensdag 1 februari 2012 om 13:49
Spannend tieger die sollicitatie! Ik ga vast duimen. Waarom zijn het wisseldiensten?
Amalia lastig die opvang zouden je ouders niet wat voor je kunnen doen of heb je dat liever niet?
Wel leuk dat je op gesprek mag!
tieger heb je een thema of niet voor het feestje? Misschien iets knutselen in thema? Of kleien met zelfhardende klei, maskers versieren (bijna carnaval)
Veel plezier met het feestje vanmidadg amalia!
mmm cakejes in de oven ruikt zo lekker
Met dochter gaat het echt veel beter ik ben zo blij, dat je het weer in de hand hebt zeg maar. Gisteren een keer een driftbui maar toen heb ik haar bij me genomen en geknuffeld en toen was het redelijk snel in de kiem gesmoord.
Amalia lastig die opvang zouden je ouders niet wat voor je kunnen doen of heb je dat liever niet?
Wel leuk dat je op gesprek mag!
tieger heb je een thema of niet voor het feestje? Misschien iets knutselen in thema? Of kleien met zelfhardende klei, maskers versieren (bijna carnaval)
Veel plezier met het feestje vanmidadg amalia!
mmm cakejes in de oven ruikt zo lekker
Met dochter gaat het echt veel beter ik ben zo blij, dat je het weer in de hand hebt zeg maar. Gisteren een keer een driftbui maar toen heb ik haar bij me genomen en geknuffeld en toen was het redelijk snel in de kiem gesmoord.
woensdag 1 februari 2012 om 14:24
RS, het gaat om een telefoonfunctie bij een telefoonlijn die 24 uur bemensd is. Dus vandaar wisselende diensten. Ach, het kan ook voordelen geven (minder opvang nodig misschien).
FIjn dat het beter gaat met dochter, hier nog veel vermoeidheid. Bij oudste ook, terwijl hij nu vroeger naar bed gaat. Middelste kruipt er nu bij ons nog regelmatig bij, die heeft kennelijk een iets vertrouwdere omgeving nodig. Of ze had het koud vannacht, dat kan ook.
FIjn dat het beter gaat met dochter, hier nog veel vermoeidheid. Bij oudste ook, terwijl hij nu vroeger naar bed gaat. Middelste kruipt er nu bij ons nog regelmatig bij, die heeft kennelijk een iets vertrouwdere omgeving nodig. Of ze had het koud vannacht, dat kan ook.
woensdag 1 februari 2012 om 17:37
donderdag 2 februari 2012 om 10:27
Leuk, kaasboerderij. Is oudste wat beter vandaag? Hier zijn ze ook alledrie moe af en toe hoor, echte midwinterdip qua energie. Ze hebben gewoon meer zonlicht en buitenlucht nodig. Wat dat betreft zou dit winterweer nog wel eens goed kunnen zijn.
Leuk rw, schaatsen. De jongens hebben samen een paar easygliders en een paar ijshockeyschaatsen (zijn beiden in maat verstelbaar, ze schelen maar 2 maten). Ze willen altijd allebei de ijshockeyers aan, niet handig. En van vriend moeten ze juist oefenen op de easys (soort voorlopers voor noren), want die wil over een paar jaar lange tochten met ze kunnen schaatsen
Het was hier trouwens -13 vanmorgen!
Viool ben benieuwd hoe het met je is, en gister je ZH bezoek en met cviool
Tieger wanneer is/was jouw oudste jarig? Ook 6? Leuk hoor, al die kinderfeestjes. Maar ook druk
Rikst hoe is het bij jou, te doen met die kou alles op de fiets halen, brengen enz. Ook voor middelste en R?
Amalia leuk, sollicitatiegesprek! Geen stress, opvang lukt vast wel. t Is ook maar een paar mnd toch? Moet te doen zijn.
Leuk rw, schaatsen. De jongens hebben samen een paar easygliders en een paar ijshockeyschaatsen (zijn beiden in maat verstelbaar, ze schelen maar 2 maten). Ze willen altijd allebei de ijshockeyers aan, niet handig. En van vriend moeten ze juist oefenen op de easys (soort voorlopers voor noren), want die wil over een paar jaar lange tochten met ze kunnen schaatsen
Het was hier trouwens -13 vanmorgen!
Viool ben benieuwd hoe het met je is, en gister je ZH bezoek en met cviool
Tieger wanneer is/was jouw oudste jarig? Ook 6? Leuk hoor, al die kinderfeestjes. Maar ook druk
Rikst hoe is het bij jou, te doen met die kou alles op de fiets halen, brengen enz. Ook voor middelste en R?
Amalia leuk, sollicitatiegesprek! Geen stress, opvang lukt vast wel. t Is ook maar een paar mnd toch? Moet te doen zijn.
donderdag 2 februari 2012 om 11:27
Ha, hier ben ik. Leuk joh ik ga vandaag langs voor permanente make up, eerst boven een lijntje denk ik en dan over paar weken onder.
Ik hoop dat het mooi wordt want ik wil boven echt wel een duidelijk lijntje. Ik maak me altijd op met Kohl of eye liner en houd daar erg van en het valt ook niet op omdat ik donker ben zie ik er niet eens erg opgemaakt door uit. Maar dit lijkt me super want de laatste tijd loop ik weleens vaker met een gauw - gauw make up, net niet netjes, echt storend en onverzorgd hoor, zoiets moet wel netjes zitten niet alsof ootje me opgemaakt heeft
Amalia wat leuk dat je gaat solliciteren!
Is er geen aanbod gastgezinnen vlakbij ? Dan zit het toch op de route naar huis.
Mijn aankomende gastgezin zit ongeveer 10 minuten fietsen van huis. Niet op de route naar mijn werk maar als man brengt en ik haal, zou dat goed te doen moeten zijn.
Gister ging goed hoor, was wel lang onder de pannen daar pfffff. Had nog stukje op Hyves gezet.
Man is vandaag thuis en smiddags heeft hij Ootje als ik die afspraak heb.
Van het weekend ben ik AM maar dan is er ook een dans feest. Oppas regelen dus
Sardegna jouw kinderen op schaatsen met je sportieve man ja dat is een mooi oud Holland plaatje. Waarom hou ik nou niet van schaatsen? Welk stuk mis ik ?? Ik kan best tegen dit weer want rijd nog steeds geen auto en fiets en loop alles. Maar ik kan ook niet schaatsen hè dat is niet leuk. Ik houd wel van sleetje trekken.... Dat kan ik wel
Ik hoop dat het mooi wordt want ik wil boven echt wel een duidelijk lijntje. Ik maak me altijd op met Kohl of eye liner en houd daar erg van en het valt ook niet op omdat ik donker ben zie ik er niet eens erg opgemaakt door uit. Maar dit lijkt me super want de laatste tijd loop ik weleens vaker met een gauw - gauw make up, net niet netjes, echt storend en onverzorgd hoor, zoiets moet wel netjes zitten niet alsof ootje me opgemaakt heeft
Amalia wat leuk dat je gaat solliciteren!
Is er geen aanbod gastgezinnen vlakbij ? Dan zit het toch op de route naar huis.
Mijn aankomende gastgezin zit ongeveer 10 minuten fietsen van huis. Niet op de route naar mijn werk maar als man brengt en ik haal, zou dat goed te doen moeten zijn.
Gister ging goed hoor, was wel lang onder de pannen daar pfffff. Had nog stukje op Hyves gezet.
Man is vandaag thuis en smiddags heeft hij Ootje als ik die afspraak heb.
Van het weekend ben ik AM maar dan is er ook een dans feest. Oppas regelen dus
Sardegna jouw kinderen op schaatsen met je sportieve man ja dat is een mooi oud Holland plaatje. Waarom hou ik nou niet van schaatsen? Welk stuk mis ik ?? Ik kan best tegen dit weer want rijd nog steeds geen auto en fiets en loop alles. Maar ik kan ook niet schaatsen hè dat is niet leuk. Ik houd wel van sleetje trekken.... Dat kan ik wel
donderdag 2 februari 2012 om 11:56
Bekentenis : het is nog nooit zo rommelig geweest als sinds beneden af is. Of het nou komt dat alles nog niet op z'n plek is of ik ben ingezakt als een pudding maar het valt ook niet op want het is zo gezellig hier qua sfeer ... Oh - oh
Dit is niet leuk voor Amalua maar de vloerverwarming is echt niet te evenaren goed. Gods gift to woman! Warme voeten, continu 20 graden maar voelt als warmer. Rest huis gewoon 16 ofzo behalve mviool die heeft een te warme kamer nu van 21-22 graden
Echt een aanrader !
Na vijf koude winters kan ik echt m'n geluk niet op. Een warm huis !!!!
Dit is niet leuk voor Amalua maar de vloerverwarming is echt niet te evenaren goed. Gods gift to woman! Warme voeten, continu 20 graden maar voelt als warmer. Rest huis gewoon 16 ofzo behalve mviool die heeft een te warme kamer nu van 21-22 graden
Echt een aanrader !
Na vijf koude winters kan ik echt m'n geluk niet op. Een warm huis !!!!