Mode & Beauty alle pijlers

droge winterhuid :-(

02-02-2012 14:09 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Help, mijn huid is ineens mega-droog! Ik heb eigenlijk een normale huid, maar nu trekt ie behoorlijk, en het ergste, haast van de ene op de andere dag heb ik behoorlijke rimpels rond mijn ogen

Het komt door de kou toch he? Ik hoop dat t ook weer over gaat.... (al heb ik nooit gehoord van rimpeld die weer weg gaan...)

Nog iemand met dit 'probleem'? En een gouden tip? Ik ben al extra gaan drinken, ik heb een goede creme voor onder de ogen en momenteel gebruik ik zelfs mijn nachtcreme als dagcreme, maar het help niet echt...
Schaf een goede hydraterende dagcreme aan. Met deze temperaturen heeft je huid een andere verzorging nodig.
Atrix Intensive, kalmeert je huid goed.

Bij Ah, en drogist te koop, ik vind het een fijne creme en smeer er kloofjes mee weg.
Een goede, vette creme gebruiken. Vochtinbrengende cremes zorgen ervoor dat de oppervlaktehuid als het ware bevriest. Een fijne handcreme die tegen kloofjes helpt, zoals sunstars zegt helpt nog het best eigenlijk.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Ik meng een paar druppels jojoba olie door mijn dagcreme werkt geweldig.

Voor ik ga slapen , smeer ik ook jojoba op mijn gezicht!
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
de sportcreme van Mylene werkt bij mij het allerbeste !!
Ik heb een lichte hydraterende creme van vichy. (dag, nacht en oogcreme in 1)De doe ik 's ochtens op, in laten trekken en dan later mijn foudation er over.
Als je een hele droge huid hebt kun je ook een crème proberen met ureum erin. Die heb je van bijvoorbeeld van het merk Eucerin. Je hebt er crèmes van maar bijvoorbeeld ook shampoo voor als je een hele droge, jeukende hoofdhuid hebt. Dit is de volledige productlijn: http://www.eucerin.com/nl ... ge-en-schilferige-huid/1/

Ureum is een afvalproduct van je lichaam dat met je urine je lijf verlaat. Een tekort daarvan veroorzaakt een droge huid. Ureum houdt namelijk vocht vast in je huid.
Voor mijn lichaam gebruik ik nu regelmatig bio-oil, maar dan van de action. Is 2,20 en werkt perfect! Verder doe ik nu overdag gewoon nachtcreme op, is ook vetter.
quote:leentjedb schreef op 02 februari 2012 @ 15:02:

Als je een hele droge huid hebt kun je ook een crème proberen met ureum erin. Die heb je van bijvoorbeeld van het merk Eucerin. Je hebt er crèmes van maar bijvoorbeeld ook shampoo voor als je een hele droge, jeukende hoofdhuid hebt. Dit is de volledige productlijn: http://www.eucerin.com/nl ... ge-en-schilferige-huid/1/

Ureum is een afvalproduct van je lichaam dat met je urine je lijf verlaat. Een tekort daarvan veroorzaakt een droge huid. Ureum houdt namelijk vocht vast in je huid.Dat heb ik voor mijn benen. Echt fantastisch.
Nutrix van Lancome of 8 hour cream van Elisabeth Arden

zijn ideale wintercremes.

ik weet trouwens pcies wat je doormaakt, mijn huid is

vrij gevoelig en dit soort dagen zijn echt een drama....
argan olie een heel klein beetje op je huid voor het naar buiten gaan.
..popcorn?
goed invetten.

Je kunt een basiscreme nemen.

La Roche Posay tolariane voor de droge huid heeft mij destijds geholpen. Of anders gewoon lanettecreme van de apotheek. Kost nog minder. En als je huid weer vat minder droog is vallen die lijnen ook weer minder op.
Hemp face protector van de bodyshop. Superproduct met deze temperaturen net als alle hempproducten trouwens. Succes!
Ik heb ook nu een droge en tekkerige huid, maar ik ga snel glimmen, zeker als ik een vette creme gebruik. Ik gebruik nu vóór m'n dagcreme beauty fluid van olaz, even laten intrekken en dan m'n dagcreme. M'n huid blijft daarvan wel lekker zacht, maar gaat niet glimmen.
Ik smeer mijn gezicht en hals sávonds in met bio-oil en daarna mijn nachtcreme,ik doe dit al jaren en heb nooit meer last van een trekkerig gevoel op mijn gezicht.

Ook zijn mijn pigmentvlekjes veel minder geworden en ziet mijn huid er beter uit,ik zweer erbij en veel van mijn vriendinnen zijn het sindsdien ook gaan gebruiken met allemaal een goed resultaat.
cocosolie smeren op je gezicht
Ik ben nog maar net begonnen de nieuwe Estee Lauder revitalizing creme te gebruiken, maar bij mij lijkt hij te werken. Mijn huid voelt niet meer trekkerig en gespannen aan, zelfs niet met deze temperaturen...
anoniem_125296 wijzigde dit bericht op 03-02-2012 11:38
Reden: typfouten
% gewijzigd
Lemony flutter van Lush. Wel even goed opwarmen want het is erg dik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven