Count your blessings nu toch eens (kom bij de BEO!)

10-05-2010 20:40 2410 berichten
In een ieder van ons huist een BEO.

Wees niet bang haar te ontdekken.

Bevrijd de BEO in jezelf en word lid!

Tientjesleden (42 euro per jaar), sympha's, ook van harte welkom!

De cursussen zijn in volle gang maar er zijn overal nog enkele plaatsen beschikbaar.

'Tuinieren in de vagina', 'doe meer met je bladblazer' en 'graancirkels maaien met de handmaaier', zijn dit jaar helaas helemaal volgeboekt maar bij veel animo is er een mogelijkheid tot een extra cursus in de zomervakantie.

BEO's verenigt u!

Alle reacties Link kopieren
O.
Dat honingritueel gaat om innerlijke schoonheid, ik ben er stukken vriendelijker van geworden.

Welkom Bij

Pinda?

Zie je, El?
Wie komen er vandaag helpen die pindakettingen op te hangen? Jullie kunnen gewoon komen hoor, ik heb al hout gehakt.

Aambij, welkom! Ik vond jullie ook wel wat BEO-achtigs hebben laatst maar aan een fusie had ik nog niet gedacht. Wij zitten met het COC in een gebouw he, dus het is vol. Maar misschien kunnen we een en ander aan vloeistoffen uitwisselen? Jullie pastinakenwijn en wij honing?

Let maar niet op Elynn, die menstrueert nog steeds niet synchroon met de rest van de BEO's en verdomd als het niet waar is, je mérkt het gewoon!
quote:Elynn schreef op 04 februari 2012 @ 00:01:

Ehm, we zijn wel dé BEO, hoor. Het is een beetje als vragen of de Verenigde Naties zich willen aansluiten bij de Waddenvereniging. Of Microsoft bij de plaatselijke bakker.Hierin moet ik Elynn dan wel weer gelijk geven. Het is natuurlijk wel een David/Goliath extravaganza, verhoudingsgewijs.
Wel jammer dat het graancirkelen niet door kan gaan door de sneeuw. En sneeuwcirkels zijn het nou net niet.....

Ik stel voor dat we in plaats daarvan een workshop iglo's bouwen aanbieden voor asielzoekers.

In de winter van '63 hebben we daarmee zo'n lol gehad met Manuel, weten jullie nog wel?

Even wat meer specifiek: vooral jij en Yette hadden veel lol met Manuel. De rest van ons heeft vooral wakker gelegen vanwege jullie drang om Manuel de hele nacht in van alles gelijk te geven.

Ik zou met terugwerkende kracht wel eens willen weten wat hij allemaal voor stellige meningen had die jullie doorlopend met 'ja' beaamden.
wegens privacyredenen kan ik daar helaas niet op in gaan (bovendien verstond ik geen spaans)
Ah, je riep om een verfrissend drankje toen je 'si, si!' riep.
Jee, '63?! Dat weet ik echt niet meer hoor!

Bovendien heten ze allemaal Manuel.
Ik ben er klaar voor, waar blijven jullie?

Ehm, Yette, waar sta je ergens met de koek-en-zopietent? Ik ben net voorbij Bartlehiem en had een poos geen bereik met m'n BeoPhone. Welke kant moet ik op?

Aambij, ik zie dat ik gisteravond erg onaardig ben geweest. Bij Microsoft doen ze natuurlijk helemaal niet aan graancirkels maaien en de Verenigde Naties hebben dan weer niks met broekrokken, voor zover ik weet. Mijn oprechte excuses. Denk dat het aan de absint lag. Of, zoals Leo zei, aan m'n menstruatie die maar niet synchroon wil lopen. Wees welkom hier.
Wat onhandig. Ik sta op de Goingarijpsterpoelen, dat wordt klunen.
O, geen punt hoor, Yette. Ik kluun het eerste stuk even en schaats dan via de Snitser Mar gewoon naar je toe. Hou je een flinke worst voor me warm?

Leo, zoals je ziet, gaat het 'm vanmiddag niet worden met het ophangen van de pindasnoeren. Morgen kan ik wel, mits ik - ijs en wederdienende - geen bevroren ledematen heb. Toevallig vernam ik dat je wat pinda's opzij had gelegd en een ketting voor jezelf had gemaakt. Zou je 'm even kunnen demonteren en de pinda's terug kunnen geven? Ze zijn voor de vogels, die arme beesten.

Ik hou wat worst voor je vast Elynn. Kan jij zo terug rijden? Ik heb tijdens het maken van de zopie iets teveel voorgeproefd.
Ja hoor, komt goed. Heb de vaart er stevig in en zit al halverwege inmiddels. Ben zelfs nog even bij m'n ouders aangewipt.

Kunnen de jongens van de Blauhúster Dakkapel je niet even helpen? Die weten bij festiviteiten het hoofd wel koel te houden.

De Blauwige Dakkapel leukt vandaag het 'Uit de Kast, op Tafel Ermee Festival' van het COC op. Geen idee wat ze er doen. Het is een besloten bijeenkomst.
Ik ben een glow-in-the-dark BEO geworden. Volgens het ziekenhuis gaat het gelukkig vanzelf weer over.

Elynn, ik heb je van het ijs laten halen hoor, t werd donker.
Oh fraai, jij haalt Elynn van het ijs en ik vertrouw erop dat zij wel terugrijdt. Probeer me nu al uren warm te houden met een pan zopie terwil ik aan de Goingarijpsterpoelen sta vast te vriezen. Nah, dan ga ik wel lopen.
Leuk, Spoek, glow-in-the-dark. De jongens van de COC zoeken nog sfeerverlichting voor hun darkroom, misschien kun je vanavond even bij ze komen zitten.

En tjonge, tjonge, zo schaats je zwierig over de Zwette, zo word je volledig ontheemd wakker bij Froukje en Sietze in Feanwâlden. Openbaar vervoer hebben ze hier nog nooit van gehoord helaas. Yette, houd je het nog even vol met de zopie? Ik smeer me zo van top tot teen met vaseline in, trek m'n borstrok aan, bind de ijzers weer onder en kom zo snel mogelijk naar je toe. Hang on, vrouw!
Trek je borstbroekrok aan Elynn! Die ik voor je genaaid heb van mijn oude oliejas!

Hang on allebei, ik wacht hier, in de snoozlehoek, met mijn anti-stressdeken en een fles zopie. Bidden maar voor een goede afloop.
Die heb ik aan, Leo. Goed ding, lekker warm. Bedankt nog. Heb alleen de pijpen eraf gehaald, want met mijn cup AA had ik er geen vulling voor, waardoor ze steeds los voor m'n platte borstkas zwabberden. En dat is voor de schaatsaerodynamica niet zo handig.

Met de snoozlehoek op m'n netvlies ga ik het zeker redden. Neem nog een slok Weduwe Joustra en ga zo de ijsvloer weer op.

Al enig teken van leven van Yette?
Ah, ik heb weer internet!

Ik werd vannacht na uren dwalen binnengehaald door twee mannen. Erg aardig, verweerde koppen, jaar of zeventig, klompen, blauwe overalls, stro op hun hoofd. Ik verstond ze gisteren beter dan vanochtend. Geen idee hoe ze heten, ze lijken op Hielke en Sietse, dus zo noem ik ze maar.

Toen de zopie vanmorgen was uitgewerk, heb ik op een kaart aan kunnen wijzen waar ik heen moet. Bij gebrek aan logisch vervoer, brengen ze me nu met de mobiele sauna terug!

Nadeel is wel dat we om de zoveel minuten moeten pauzeren om af te koelen, dus het kan even duren.
Eh, Yette. Ik sta nu op de Goingarijpsterpoelen en zie alleen een lege zopiepan. Waar ben je met Hielke en Sietse heen gereden?
Yette?

Eh, Yette....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven