Centraal Moderatortopic

12-12-2011 11:51 5063 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kan je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
...... En dat geldt blijkbaar ook voor Kusunum

(van dat van de handen afkomen)
quote:ikwilterug schreef op 06 februari 2012 @ 20:46:

1) Iedereen is het er wel over eens dat de sfeer weg is hier toch?

2) Iedereen heeft in de gaten dat er een paar missen hier toch?

3) Iedereen wil toch graag dat de goede sfeer terug komt hier toch?

4) Iedereen kan rekenen hier toch?

Tel 1 en 2 dan es bij elkaar op en wat is de oplossing dan?

Juist.

Wanneer mogen we weer terug?Je bent welkom hoor!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
.
maar goed, het is geen irisforum, maar vivaforum en laten we daarom verstandig proberen te zijn en niet in de banval proberen te trappen

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
ik zit in Rosanna's groepje en dans enkel en alleen naar haar pijpen! (gaat dat dansen al een beetje roos?)
quote:iris1969 schreef op 06 februari 2012 @ 19:58:

[...]

Dat zijn ze ook niet. Ze hielden zich niet aan de regels, terwijl ze daartoe 3 kansen hadden. Die hebben ze verprutst en nu moeten ze op de blaren zitten.

Zo moeilijk is dat niet om te begrijpen, maar nee mensen gaan allemaal prachtige theorieën verzinnen over moedwillig wegwerken van de oude garde door de Mods enzo. Please .

Hoe lang loop jij ook al weer mee?
quote:Summerdance schreef op 06 februari 2012 @ 20:52:

[...]

Daar valt toch je bek van open... Niet echt eigenlijk....
quote:Maleficent schreef op 06 februari 2012 @ 20:52:

En toen was het stil.

Laat me raden...

Ze is slapen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik schrik niet eens van het bericht van kusunum.

En dat zegt genoeg denk ik.

Verder eens met BliksemseBende, Summerdance en Rosanna. En nog veel meer mensen, nou ja jullie snappen hem wel denk ik.

Ik zou ook graag de bannelingen weer terug willen. Onder hun oude nick.
quote:iris1969 schreef op 06 februari 2012 @ 20:32:

[...]

In het tweede blog van Jeroen sprak hij over kiftende kleuters en ik geef hem geen ongelijk .

Wat een vrouwengeneuzel is dit toch weer en dat om een paar forummers op een forum hahaha.We worden behandelt als kleuters, wil niet zeggen dat we ons gedragen als kleuters!
Optimist tot in de kist!
quote:duploo schreef op 06 februari 2012 @ 20:53:

Wie hoort nou bij welk groepje? En naar wiens pijpen dansen ze? En wat zijn ze met veel!Ik hou niet van groepjes!
quote:kusunum schreef op 06 februari 2012 @ 20:44:

[...]

Is dat vriendschap?

Ik heb ergens nog een mail liggen van iemand die daar toch heel anders over denkt. Vriendschap op een forum is staffen tot alle gemene vrouwen een permaban hebben. Zolang de gemene vrouwen nog geen permaban hebben dan bij jij niet genoeg vriendschap.

Van wie was die mail ook alweer?

Ik heb vandale.nl er eens op nageslagen:

het·ze de; v -s campagne om haat op te wekken

Zal ik 'm uitleggen of snapt iedereen de strekking?
Het groepje van de bijna huppelende hinde.
quote:scheelschaapje schreef op 06 februari 2012 @ 20:54:

ik zit in Rosanna's groepje en dans enkel en alleen naar haar pijpen! (gaat dat dansen al een beetje roos?) je doet het heel aardig
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Het groepje blijkt maar in een hoofd te bestaan. Feitelijk zijn het allemaal individuen met rechtvaardigheidsgevoel die niet blij zijn met de onwaarheden die er over ze verteld worden.
quote:waarbij schreef op 06 februari 2012 @ 20:57:

Weet je wat ik erg vind? Dat die zogenaamde rotwijven die iris weg wilde hebben dit steeds gezegd hebben, dat dit aan de hand was. Maar ze werden voor gek verklaard. Het was allemaal gelul en grootheidswaanzin. En wat blijkt..... Ze hadden het heel goed begrepen.
quote:Ikbenanoniem schreef op 06 februari 2012 @ 20:57:

Het groepje blijkt maar in een hoofd te bestaan. Feitelijk zijn het allemaal individuen met rechtvaardigheidsgevoel die niet blij zijn met de onwaarheden die er over ze verteld worden.
Ik gooi er maar een heel oud spreekwoord in

Al is de leugen nog zo snel

de waarheid achterhaalt hem wel.
quote:waarbij schreef op 06 februari 2012 @ 20:57:

Weet je wat ik erg vind? Dat die zogenaamde rotwijven die iris weg wilde hebben dit steeds gezegd hebben, dat dit aan de hand was. Maar ze werden voor gek verklaard. Het was allemaal gelul en grootheidswaanzin. En wat blijkt..... Ze hadden het heel goed begrepen.A-mèn!

Het groepje blijkt maar in een hoofd te bestaan. Feitelijk zijn het allemaal individuen met rechtvaardigheidsgevoel die niet blij zijn met de onwaarheden die er over ze verteld worden.Amen!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Er komen steeds meer 'rotwijven' achter hoe de vork werkelijk in de steel zit.
quote:waarbij schreef op 06 februari 2012 @ 20:55:

[...]

Niet echt eigenlijk....

Slangenkuil.

Zo dan, er komt een aap uit een mouw.

Het groepje blijkt maar in een hoofd te bestaan. Feitelijk zijn het allemaal individuen met rechtvaardigheidsgevoel die niet blij zijn met de onwaarheden die er over ze verteld worden.Juistem.
quote:rosanna08 schreef op 06 februari 2012 @ 20:56:

[...]

je doet het heel aardig nee ik bedoelde of jij alweer een beetje kan dansen
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven