Full House deel 4

28-06-2011 15:57 2550 berichten
Alle reacties Link kopieren
naam0 mnd3 mnd6 mnd9 mnd11 mnd14 mnd21 mndMr. J.

7-4-'10399510,7 kg.

78 cmAatje

16-6-'1034655685 gr

61,9 cm6575 gr.

65,9 cm8320 gr.

71,8 cm9455 gr.

75,6 cmLmeisje

10-7-'1039006530 gr

60 cm8080 gr.

61 cm9260 gr.

70 cmOotje

15-7-'1020004975 gr

54 cm5950

60 cm7100 gr.

64 cmJongste

2-9-'1036505420 gr

60,5 cm6950 cm

66,58035 gr.

70 cmRmeisje

28-10-'1036005470 gr

59 cm6965 gr.

64 cmBengeltje

25-2-'1145157410 gr.

63,5 cmUmini

2-3-'1129805450 gr

60 cm7690 gr

68,5 cm8580

73,5

Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling

Link naar het derde deel -> Full House

Link naar het vierde deel -> Full House deel 2

Link naar het vijfde deel -> Full House deel 3
Ah echt zonde Tieger. En lekker irritant die opmerking van man Tss bijdehand.

Ooh dames ik heb morgen een afspraak met een meisje/vrouw voor oppas aan huis.

En nu moet ik bijna huilen. Het is dat ik zo naar school moet en niet met dikke ogen op het plein wil lopen

Ik tuttemerut. Maarja weet je, ik ben voor de kinderen gestopt met werken. Om ze zekerheid, rust en continuiteit te bieden. En natuurlijk zodat ik er bovenop kan zitten zodat ze geen kauwgom, cola en onbeperkt lollies krijgen

Nee flauw, dat laatste. Maar nu ga ik het dus uit handen geven, slik. En wil ik wel echt zo graag werken? Waarom eigenlijk? Het is nou niet dat je wat overhoudt van het onderwijssalaris.

Zucht. Ja ik wil het wel. Het is maar voor 4 maanden. Heb niet voor niets een studie gevolgd. Bla bla bla dat soort dingen.

Slik, maakt me onzeker. En daarnaast zit ik nu wel allerlei dingen te regelen, maar heb ik nog helemaal niet gezegd dat ik 3 dagen ipv 4 wil. Ojeeeeeee!!!

;'-(

slappe hap ben ik. Maar dit is echt nieuw voor me hoor. Viool, jij herkent dit wel he???
Oja en er komen heeeeel veel vakanties aan deze periode, ook lekker. Toch? En een 6 weken doorbetaalde zomervakantie, taadaaa! Dan smaakt die prosecco straks in Italie nóg beter
Oh help, en nu heb ik al 2 reacties!!!
Amalia ik snap je dubbele gevoel, maar toch zeg ik doen. Juist omdat het maar voor 4 mnd is. Valt het tegen, vind je de combi met thuis en zorg voor 3 kinderen niet geslaqgd dan ben je volgend schooljaar weer gewoon thuis. Maar dan weet je het wel. Als je nu afhaakt ga je toch weer twijfelen. En als het wel bevalt kun je verder zoeken naar iets vasts. En zo dichtbij huis beginnen is toch ideaal? Geen reistijd, dus na je werk ben je zo weer thuis. En met oppas aan huis is het voor de kinderen ook zo rustig mogelijk.

Peptalk

Maar ik meen het wel hoor, ik zou het echt doen als ik jou was. Als ze 2,5 dgn goed vinden
ik weet het Sardegna, en hoe suf zou het zijn als ik solliciteer en dan afhaakt??? Ik moet nog 11 jaar op die school rondlopen en zou me ook doodschamen dan...

Nee dit ga ik doen hoor! Maar ik vind het wel heel erg echt nu... slik.
Goed zo

Weet niet meer wie het vroeg trouwens (rw dacht ik) maar ik ben gewoon weer aan het werk hoor. Levert nog wel hoofdpijn op, maar dat krijg ik ook van een uurtje op de ijsbaan met de kinderen.

Ik heb ook geen rustig-aan-werk. Het is vol gas of niks zeg maar. En vol gas is nog een beetje lastig op het moment

Daarom doe ik mijn avondspreekuren nog niet deze week, begin ik na het weekend weer mee.
Viool herkent dit

Ik weet ook dat het bij mij niet gaat werken... Pad rond deze leeftijd van de jongens. Maar ja dan liggen de kansen / zaken soms anders hè.

Maar werk en zeker die periode - banen kunnen heel leuk zijn en je kan er aan proeven ...

Misschien bevalt het je super !

Ootje en slapen is weer drama. Ze roept meteen nee en krijsen... Het ging zo goed voordat ze die kiezen en koorts kreeg.

Iemand die dit herkent ??

Man of ik zwicht en neemt haar in bed en zeker snachts ik ben die nachten zo zat

Ik weet ik moet gaan investeren. Overdag en snachts er voor gaan. Maar dat gaat me nu niet zo goed af. Maar het kan wel vruchten gaan afwerpen.

Wat ik wel zat ben, is dat ik al 3 weken film wil kijken met man, maar het lukt niet, elke avond is er iets, of zijn we moe. Waar slaat dit op ??
Ja eens met Sardegns! Zo mooi krijg je de kans niet gauw !
Amalia is het tot de zomer , dus maart - juni zeg maar ??
Tot 1 okt ongeveer

Ooh die nachten.... Nee dat kan niet hoor. Drinkt ze nog in de nacht?

Die 11stedentocht móet wel doorgaan, er is zoveel heisa over. Toch? Afblazen kan bijna niet meer.

Zondag gok ik
Hm vooral het slapen. Misschien dat haar bed nu op andere kamer staat en geen camping bed meer, een " konijnenbed" maar zodra ik begin over het konijnenbed is het al NEE en denk dat ik t knopje weer moet vinden, had een heel ritueel met haar met zwaaien en liggen maar ze gaat nu meteen staan nee roepen en bruuuulen

Tot 1 oktober , ah te overzien !
It giet nie on.

Zo nu weer normaal nieuws
Meiden niet bijgelezen, ziek, duik bedje in. Zal morgen ff nieuw topic openen! Geef maar vast aan wat er in moet!
Uma beterschap!

Oh killing viool, steeds maar weer die slechte nachten van ootje
Beterschap Uma!!
Gister film gekeken met man, eindelijk ! Een kostuumfilm ( young queen Victoria )

Man houd van zulke films en was gezellig, laatst keek ik stukje pulp fiction en daar kan hij dus niet tegen en werd boos dat ik het leuk vond ha ha ha het à team dat is leuk !!! Ach :-)

We hebben gelukkig wat overeenstemming bereikt over een aantal zaken maar nu moet ik ook vol houden, bijv dat hij de admini gaat doen want het is niets fijn met kinderen om je heen en dan ook nog admini van mijn zaak en de verslagen.

De moeder van mijn jeugsdvriendin en kind aan huis vriendin ligt heel kritiek op de ic, vind het vreselijk, haar moeder is ook beetje familie, snap je? Zo'n lief mens dat altijd warmte en begrip geeft en soms denk ik dat ze dat niet eens weet / wist maar wat erg voor m'n vriendin en familie.

Echt vreselijk.
Pffff ik voel aan alles dat ik naar m'n vriendin toe wil maar aan de andere kant er is allemaal familie en misschien stoor ik hun familie gevoel, niet dat ik dat negatief bedoel maar het zijn ook mensen die heel respectvol en met de gepaste afstand hulp etc naar anderen waren, gewoon niet afstandelijk maar ook niet te inmengend ofzo. En ik kon haar net niet meer te pakken krijgen.
Viool gaan! Als dat zo voelt moet je het doen. Je hoeft toch niet heel lang te blijven? Je kan dit maar 1x doen en dat is nu.

Soll gesprek met oppas gister was leuk. Ik zie het wel zitten. Helaas is oudste het er niet mee eens dat ik wil gaan werken

Zaterdag nog een gesprek met wat oudere vrouw, 57. Klonk heel aardig. Lastig allemaal vooral als oudste dwars gaat doen. Hij kan het niet overzien wat het inhoudt
Waar is hij bang voor dan? Hij zal je op school nog zien, hij kan thuis nog spelen, en het is tot de herfstvakantie. Misschien is hij bang dat je ze alleen laat, is dat principe van oppassen nog onbekend voor hem? Je (schoon) ouders pasten natuurlijk wel regelmatig op, maar dat is wel anders.

Viool, eens met Amalia. Kijk of je je vriendin nog te pakken kan krijgen, en ga. Desnoods zie je haar maar een paar minuten.
Amalia nee echt zo'n leeftijd waarop ze het niet willen, ze voelen wel aan dat het dan " anders" is, was bij mijn kinderen ook. Oeeeehhh ze voelen het feilloos aan leuke test

Ik heb m'n vriendin nog niet gesproken en ik maak me zorgen dus ga haar toch maar bellen

Had er graag willen zijn vanmiddag, stom ook dat ik dan niet ga, maar toch, je maakt afwegingen

Vandaag discussie met dviool. Ben benieuwd wat voor ouders jullie worden. Brengen jullie ze naar de middelbare (10 min fietsen ) en hoe vaak ?

Ik heb nog geen rijbewijs maar kan ook nog geen toezegging doen dus heb niets beloofd maar sommige worden steeds gebracht.

Het is normaal zeg maar. Vroeger was dat ondenkbaar ik zag me al aankomen.

Oh fijn mviool heeft zo mee kijk avond / inloop avond en m'n ex heeft hem maar wil niet gaan, mvioOl was er wel laat mee maar toch.

Dan denk ik, twintig avonden staan op mijn naam en geen op de jouwe en je ziet toch z'n teleurgestelde gezicht ?! Toon eens die interesse.

Verder nog iets raars maar even geen zin om t hier te schrijven, schrijf wel op hyves
Aaah wat ontzettend sneu voor M dat papa niet WIL gaan
Story of his life

Zwemles ging niet door , wat bleek mviool was vier maanden niet geweest ( was hij 4) ik dacht dat ze gewoon gingen

Hockey kon niet want hij wilde niet naar de wedstrijden, proeflessen verslapen ..

Maar hij wil ook gewoon z'n vader zien en wordt boos als ik hierover begin

Afzwemmen, diploma niet betaald, ieder kreeg hem, hij niet. Geef mij dan even seintje ?!

Dat ik betaal.

Hyves .. Viel m'n batterij uit tweede keer...

Tssssss
Gelukkig de moeder van m'n vriendin ligt wat stabieler op de IC en er is nog wel hoop, ze was nog zo goed qua conditie ( is wel ernstig ziek en chemo ) maar doet me goed, dit te horen, een pittige vrouw dus best kans dat ze herstelt. Ze had acute suiker, shock etc

Ben opgelucht voor m'n vriendin en blij dat ik net ( eindelijk ) haar stem gehoord heb want ik voelde me zo naar dat ze in deze situatie zit maar ze klonk gewoon zoals ik haar ken
Zoooo kom net van de ijsbaan, cool zeg

ff nieuw topic openen, plaats dit schema er eerst wel even in, kan lter altijd nog veranderen.

Kom morgen ff buurten, dan ben ik vrij. Nu eerst wijntje drinken en bijkomen van dat harde werken
Deel 5!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven