Lijf & Lijn alle pijlers

Te dik

12-02-2012 15:19 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind mezelf te dik.

Ik durf alleen maar zwarte kleren aan zodat het dan wat minder opvalt. ik ben 14 jaar dus het kan misschien ook wel aan de tijd liggen, maar toch. Ze zeggen dat mannen op dikkere vrouwen vallen, is dat zo?

-xroos
Iedereen valt op andere types. De een houd van gespierd, de ander van slank, de volgende van mollig en weer een ander van stevig.

Maar via een berichtje is het moeilijk om te bepalen wat te dik is. Probeer je er dus ook niet zo druk over te maken en draag de kleding die jij mooi vind en waar je je goed in voelt!
Eerst vindt je dat je te grote schaamlippen hebt en nu vind je jezelf te dik. Je moet jezelf niet zo naar bedenen halen.
Je bent 14 jaar en maakt je druk om waar mannen op vallen? Misschien kan je je beter druk maken om je gezondheid als je echt te dik bent.
Hoeveel weeg je bij welke lengte? Het zou namelijk zomaar kunnen (dat hebben heel veel vrouwen) dat je denkt dat je te dik bent maar dat in werkelijkheid helemaal niet bent. De gemiddelde Nederlandse vrouw heeft maat 42 en mannen vinden dat prachtig: http://www.telegraaf.nl/v ... uw_heeft_maatje_42__.html
Luister eens naar het liedje: tell yourself van nathalie merchant.
Ga gewoon lekker gezond eten.
14 jaar, heeft last van vet haar, vind zich zelf te dik, ook al last van grote schaamlippen, en weet ook al alles van eczeem.

Joh.. Vervelende tijd die pubertijd als je 14 bent.
Kan het zijn dat je bekkens beginnen te kantelen? Dat hadik ook rond die leeftijd. In 1,5jaar ben ik uit 3spijkerbroeken gegroeid zonder dat ik echt zwaarder werd. Ik ging in sneltreinvaart van meisje naar Vrouw Met Heupen. And proud of it :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven