Mama, ik heb beenauw!
maandag 13 februari 2012 om 11:14
Mijn zoon van bijna 3,5 'klaagt' sinds een paar weken over pijn in zijn beentjes.
Eerst was het als we een stuk(je) gelopen hadden, dus ging ik er vanuit dat hij moe was.
Sinds een paar dagen is hij aan het overgeven en diarree en klaagt hij weer over beenpijn.
Ik maak me hier zorgen om. Zal wrsch groeipijn zijn, maar toch.
Morgenmiddag een afspraak bij de huisarts.
Eerst was het als we een stuk(je) gelopen hadden, dus ging ik er vanuit dat hij moe was.
Sinds een paar dagen is hij aan het overgeven en diarree en klaagt hij weer over beenpijn.
Ik maak me hier zorgen om. Zal wrsch groeipijn zijn, maar toch.
Morgenmiddag een afspraak bij de huisarts.
Frankly my dear, I don"t give a damn
maandag 13 februari 2012 om 11:37
quote:Sunemom schreef op 13 februari 2012 @ 11:33:
Misschien gewoon spierpijn dat bij grieperigheid hoort. Er zijn veel kidnjes algeheel niet lekker momenteel.
Ik hoop dat het dat is.
Verkouden is hij al héél lang, moe ook, maar dat komt denk ik omdat hij geen middagslapje meer doet.
Wit/bleek is hij al van nature
Misschien gewoon spierpijn dat bij grieperigheid hoort. Er zijn veel kidnjes algeheel niet lekker momenteel.
Ik hoop dat het dat is.
Verkouden is hij al héél lang, moe ook, maar dat komt denk ik omdat hij geen middagslapje meer doet.
Wit/bleek is hij al van nature
maandag 13 februari 2012 om 11:38
quote:dddandelion schreef op 13 februari 2012 @ 11:35:
Vraag bij de huisarts voor de zekerheid of hij de heupen kan controleren. Bij mij in de familie komt er een heupafwijking voor die rond drie, vier jaar begint en dezelfde klachten geeft.
Bedankt voor de tip.
Welke afwijking is dat?
Vraag bij de huisarts voor de zekerheid of hij de heupen kan controleren. Bij mij in de familie komt er een heupafwijking voor die rond drie, vier jaar begint en dezelfde klachten geeft.
Bedankt voor de tip.
Welke afwijking is dat?
maandag 13 februari 2012 om 11:39
quote:dotje10 schreef op 13 februari 2012 @ 11:37:
he bah!
Goed dat je even na de HA gaat calvijn en sterkte met je zieke mannetje! is altijd zo zielig als ze ziek zijn
Dank je.
Het is wel een ziek mannetje met praatjes
Wilde absoluut gister geen groene pyjamabroek aan, maar een blauwe
he bah!
Goed dat je even na de HA gaat calvijn en sterkte met je zieke mannetje! is altijd zo zielig als ze ziek zijn
Dank je.
Het is wel een ziek mannetje met praatjes
Wilde absoluut gister geen groene pyjamabroek aan, maar een blauwe
maandag 13 februari 2012 om 11:50
Geen ervaring met dit specifieke probleem, maar wel met kinderen en 'pijn'. Het kan natuurlijk zijn dat je kind bijvoorbeeld schoenen heeft die niet prettig zitten. Maar het kan ook zijn dat je zoon door heeft dat jij je zorgen maakt over die pijn en daarvan 'gebruik' maakt.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
maandag 13 februari 2012 om 12:06
maandag 13 februari 2012 om 15:39
quote:dotje10 schreef op 13 februari 2012 @ 12:06:
[...]
en hoort diarree en overgeven ook bij die ziekte ?Bij mijn broer kwam het braken en de diarree en de buikpijn (hij liep letterlijk krom) inderdaad van dezelfde ziekte af. Men heeft weken gedokterd met van alles tegen de buikpijn etc. tot een arts de link legde tussen het pijn in zijn benen, het slechte lopen en de buikpijn etc.
[...]
en hoort diarree en overgeven ook bij die ziekte ?Bij mijn broer kwam het braken en de diarree en de buikpijn (hij liep letterlijk krom) inderdaad van dezelfde ziekte af. Men heeft weken gedokterd met van alles tegen de buikpijn etc. tot een arts de link legde tussen het pijn in zijn benen, het slechte lopen en de buikpijn etc.
maandag 13 februari 2012 om 20:24
quote:Lieveleen schreef op 13 februari 2012 @ 18:24:
Mijn dochter had het ook. Werd niet lang daarna ziek (griep). Misschien duidt het daar ook op bij jouw zoon?
Zou heel goed kunnen.
Vandaag de hele dag voor pampes gelegen op de bank en nu weer helemaal het mannetje.
Snap soms niets van dat kind
Mijn dochter had het ook. Werd niet lang daarna ziek (griep). Misschien duidt het daar ook op bij jouw zoon?
Zou heel goed kunnen.
Vandaag de hele dag voor pampes gelegen op de bank en nu weer helemaal het mannetje.
Snap soms niets van dat kind