Belastingaangifte 2011

dinsdag 14 februari 2012 om 12:48
Hoezo, best laat? Je weet toch dat je aangifte moet doen? Je kunt er nu al mee beginnen hoor! En ook als je geen brief krijgt weet je dat 1 april de deadline is. Ik houd daarom alle jaaropgaven, jaaroverzichten van bank, hypotheek etc. etc. meteen apart als ik ze binnen krijg, zodat ik alles bij de hand heb als ik aangifte ga doen. En als je gebruik maakt van de vooringevulde aangifte dan kun je er toch pas 1 maart mee beginnen, eerder kun je die gegevens niet laten inlezen, dus die brieven zijn ruim op tijd.
dinsdag 14 februari 2012 om 13:01
quote:Dodododo schreef op 14 februari 2012 @ 12:37:
Dacht dat het 'verplicht' was aangezien we geld terug krijgen elke maand ivm de hypotheek. Verder krijg ik nooit iets terug..
Lijkt me best laat deze week pas de brief als je het voor 1 april moet regelen.
Dat klopt, er wordt uitgerekend hoeveel je terug zou moeten krijgen als je situatie onveranderd blijft, en dat krijg je in maandelijkse brokken uitgekeerd. Mocht je stoppen met die maandelijkse uitbetaling krijg je in ene het twaalfvoudige uitgekeerd ergens is juni .
De mensen die dus veel geld terugkrijgen hebben gewoon geen (of een heel klein) voorschotje per maand.
Dacht dat het 'verplicht' was aangezien we geld terug krijgen elke maand ivm de hypotheek. Verder krijg ik nooit iets terug..
Lijkt me best laat deze week pas de brief als je het voor 1 april moet regelen.
Dat klopt, er wordt uitgerekend hoeveel je terug zou moeten krijgen als je situatie onveranderd blijft, en dat krijg je in maandelijkse brokken uitgekeerd. Mocht je stoppen met die maandelijkse uitbetaling krijg je in ene het twaalfvoudige uitgekeerd ergens is juni .
De mensen die dus veel geld terugkrijgen hebben gewoon geen (of een heel klein) voorschotje per maand.
dinsdag 14 februari 2012 om 13:36
dinsdag 14 februari 2012 om 13:38
dinsdag 14 februari 2012 om 13:45