Redmond
maandag 20 februari 2012 om 15:42
Over een tijd mag ik met een vriendin mee naar Redmond (stad bij Seattle). Zij moet voor haar werk naar Nintendo en mag dus iemand meenemen. En ik ben de gelukkige! Zij is daar natuurlijk aan het werk en dus zal ik me een kleine week alleen moeten vermaken. Heeft iemand tips? Wat is leuk om te doen in de stad zelf? Ik las al dat je er enorm goed kunt shoppen. Iemand ervaring?
Fortis et liber
maandag 20 februari 2012 om 16:45
Ik woon er op zo'n drie uur rijden vandaan, maar ik ben er nog nooit geweest. Mooie omgeving, genoeg te doen zal ik zeggen. Het shoppen in Amerika vind ik eigenlijk niet zo heel veel, ik doe liever mijn slag in Nederland:). Je kunt een dagje Seattle doen, en misschien nog een keertje Vancouver in Canada bezoeken. Je hoeft je echt niet te vervelen..
maandag 20 februari 2012 om 17:08
maandag 20 februari 2012 om 17:56
quote:thaisweetchili schreef op 20 februari 2012 @ 17:04:
@Armand, wat viel er precies tegen?
Je betaalt om getuige te mogen zijn van één grote Boeing reclame-show. Vervolgens is de voornaamste happening dat de hele tour vooral in het kader van het tevreden stellen van de Security staat om vervolgens vanaf 20m hoogte de productiehal in te mogen kijken, waarna je zo snel mogelijk de giftshop ingebonjourd word.
Waste of time and money.
@Armand, wat viel er precies tegen?
Je betaalt om getuige te mogen zijn van één grote Boeing reclame-show. Vervolgens is de voornaamste happening dat de hele tour vooral in het kader van het tevreden stellen van de Security staat om vervolgens vanaf 20m hoogte de productiehal in te mogen kijken, waarna je zo snel mogelijk de giftshop ingebonjourd word.
Waste of time and money.