Daten maar geen seks?

20-02-2012 20:26 94 berichten
Alle reacties Link kopieren
()
Is hij geen homo?
Maagd kan. Hoe is zijn relatie met zijn moeder?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Er is toch echt maar één manier om erachter te komen. Je zou hem kunnen vragen naar zijn opvoeding, eventueel religie..en dan toch maar gewoon vragen denk ik.

Succes.
Ik vrees dat hij homo of religieus gehandicapt is.
Er zijn echt mannen die daar mee willen wachten tot de relatie goed is (geloof me)

Heeft niets met homo en/of maagd zijn te maken.

Vraag het hem eens. Via whatsapp bvb, en hou het een beetje luchtig. Dan komt er misschien wel uit van zijn kant wat er is
Internagelaktisch
He is just not that into you (letterlijk)
Ik denk dat praten toch de enige oplossing is. Wanneer jullie samen in bed liggen en er gebeurt weer niets dan kan je toch vragen wat er is? Dit lost zichzelf blijkbaar niet vanzelf op dus je zal toch een aanzet moeten geven tot een gesprek.
Ik zou het juist bespreken als je niet in bed ligt. Gewoon tussen de koffie en de strijk een gesprekje over opvoeding en cultuur. En dan verder vragen.
quote:maaique schreef op 20 februari 2012 @ 20:35:

Er zijn echt mannen die daar mee willen wachten tot de relatie goed is (geloof me)

Heeft niets met homo en/of maagd zijn te maken.

Vraag het hem eens. Via whatsapp bvb, en hou het een beetje luchtig. Dan komt er misschien wel uit van zijn kant wat er is Je hebt helemaal gelijk. Ik gruwde alleen toen zijn moeder er bij werd gehaald. Schoonmoeders en seks......
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Wellicht vindt hij je wel leuk, maar mist hij de passie of wellicht hapert zijn apparaat wel eens (of heel vaak) en schaamt hij zich daarvoor. Dat laatste heb ik ooit wel eens met een vriendje gehad (en dat bleef ook altijd iets lastigs).
quote:Fame schreef op 20 februari 2012 @ 20:38:

[...]

Je hebt helemaal gelijk. Ik gruwde alleen toen zijn moeder er bij werd gehaald. Schoonmoeders en seks......Ja daar struikelde mijn ogen ook even over .
Er zullen best mannen zijn die daar liever mee wachten, maar op het moment dat je in de beginfase van je relatie zit en dus verliefd bent, en je wel samen in bed ligt maar hij helemaal geen aanstalten maakt en jou met gemak afwijst, dan vind ik dat wel raar.
is idd hele vreemde opmerking, dat hij zijn moeder erbij haalt.

je moet hem gewoon vragen waarom hij geen sex met je wil.
wij slapen nooit.
Misschien is hij wel heel klein geschapen en wacht hij totdat je zo verliefd bent dat je genoegen neemt met pinkie.
Het eerste wat in me opkomt is ook religieus, maar zou dat niet al ter sprake zijn gekomen dan intussen?

- hij is maagd

- hij is zeer onzeker

- hij heeft een slechte ervaring gehad

- hij heeft een soa

- hij heeft een micropenis

Kun je hem niet wat uitdagen via sms/WhatsApp? Iets als:

jij: ik heb zoveel zin om je weer te zien!

hij: ik ook om jou te zien, schatje

jij: kan niet wachten tot ik weer naast je lig, dan krijg je heel veel kusjes!

hij: dat klinkt leuk

jij: wat zou je willen dat ik nog meer zou doen.....? ;)
die micropenis ben je zo achter.

of wordt hij compleet niet opgewonden TO?
wij slapen nooit.
Zou ik niet doen. Dan kun je het beter op de man afvragen, want hij weet ook best dat dit een aparte situatie en dat zei hierover nadenkt.
gewoon met je billen tegen hem aandraaien in bed.

daar zijn normale mannen niet tegen bestand.
wij slapen nooit.
Misschien komt hij in twee stoten klaar en is hij bang dat je afknapt.

De keren dat mannen bij mij 'liever nog even daarmee wilden wachten' was om die reden, of omdat ze zelf vonden dat hij te klein was.
Of..... hij komt heel moeilijk klaar, en denkt dat de dame in kwestie zich daardoor gekwetst voelt?
Stout als dat betekent dat ''het'' langer duurt, zullen niet veel vrouwen klagen
of...hij houdt gewoon niet van sex.
wij slapen nooit.
quote:pompsnol schreef op 20 februari 2012 @ 21:02:

Stout als dat betekent dat ''het'' langer duurt, zullen niet veel vrouwen klagen Moet je mijn nieuwe vriendinnetje maar eens vragen dan, die denkt daar heel anders over!
Ja inderdaad! Een frigide man!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven