Wie is wat aan het haken?
zondag 18 september 2011 om 20:37
woensdag 22 februari 2012 om 21:51
Ik ben behoorlijk ver met de ripple, vandaar dat ik al zit te loeren op een nieuw project
Ik vind hem erg mooi, maar ik had de maten verkeer ingeschat (dacht dat hij minder breed zou worden door het golven, maar vo hard golft 'ie niet) dus ik ben niet helemaal tevreden met de afmetingen. De breedte is daarom nu de lengte geworden, maar dan nog... Toen ik er achter kwam was ik echt al te ver om hem helemaal uit te halen!
Ook vind ik de kleuren wel mooi die ik heb gekozen, maar ik ben toch meer van de hele heldere, vrolijke kleuren merk ik nu.
Kortom, hij komt heus wel af maar hij heeft het net niet helemaal. Het is een beetje een X-factor missende ripple.
Ik vind hem erg mooi, maar ik had de maten verkeer ingeschat (dacht dat hij minder breed zou worden door het golven, maar vo hard golft 'ie niet) dus ik ben niet helemaal tevreden met de afmetingen. De breedte is daarom nu de lengte geworden, maar dan nog... Toen ik er achter kwam was ik echt al te ver om hem helemaal uit te halen!
Ook vind ik de kleuren wel mooi die ik heb gekozen, maar ik ben toch meer van de hele heldere, vrolijke kleuren merk ik nu.
Kortom, hij komt heus wel af maar hij heeft het net niet helemaal. Het is een beetje een X-factor missende ripple.
donderdag 23 februari 2012 om 08:07
quote:elsaapje schreef op 22 februari 2012 @ 19:58:
Hallo iedereen, ik heb net de liefde voor het haken ontdekt.
Heeft er iemand een leuk patroon om een bull terriër te haken aub? Zoals je op mijn foto ziet, heb ik een hele lieve bull thuis.
bedankt alvast. Elshttp://www.etsy.com/listi ... andmade&ga_facet=handmade
Ik heb dit patroon maar het is een slecht geschreven patroon vind ik. Het lijf klopt van geen kanten. Maargoed dat zou je zelf aan kunnen passen. Het is wel in het Engels.
Hallo iedereen, ik heb net de liefde voor het haken ontdekt.
Heeft er iemand een leuk patroon om een bull terriër te haken aub? Zoals je op mijn foto ziet, heb ik een hele lieve bull thuis.
bedankt alvast. Elshttp://www.etsy.com/listi ... andmade&ga_facet=handmade
Ik heb dit patroon maar het is een slecht geschreven patroon vind ik. Het lijf klopt van geen kanten. Maargoed dat zou je zelf aan kunnen passen. Het is wel in het Engels.
donderdag 23 februari 2012 om 08:25
Bedankt voor de complimentjes allemaal. Het patroon viel inderdaad mee. Dat biedt perspectief voor andere patronen.
Melice, ik schrijf nog niet mee op fok. Heb ooit een account aangemaakt maar die doet het niet. Ik vind die giraffe zo verschrikkelijk leuk.
Peetje, mooie dingen heb je gehaakt.
Pinks, leuke site van Sarah London. Wat ik niet snap is dat zij geld vraagt voor een patroon van een granny square. Alsof zij dat patroon heeft bedacht.
Ik heb het aapjesboek besteld
Melice, ik schrijf nog niet mee op fok. Heb ooit een account aangemaakt maar die doet het niet. Ik vind die giraffe zo verschrikkelijk leuk.
Peetje, mooie dingen heb je gehaakt.
Pinks, leuke site van Sarah London. Wat ik niet snap is dat zij geld vraagt voor een patroon van een granny square. Alsof zij dat patroon heeft bedacht.
Ik heb het aapjesboek besteld
donderdag 23 februari 2012 om 08:26
[quote]kaatje_85 schreef op 23 februari 2012 @ 08:07:
[...]
http://www.etsy.com/listi ... andmade&ga_facet=handmade
Ik heb dit patroon maar het is een slecht geschreven patroon vind ik. Het lijf klopt van geen kanten. Maargoed dat zou je zelf aan kunnen passen. Het is wel in het Engels.[/quote
De link doet het niet
[...]
http://www.etsy.com/listi ... andmade&ga_facet=handmade
Ik heb dit patroon maar het is een slecht geschreven patroon vind ik. Het lijf klopt van geen kanten. Maargoed dat zou je zelf aan kunnen passen. Het is wel in het Engels.[/quote
De link doet het niet
donderdag 23 februari 2012 om 12:48
De magicloop is gelukt! Werkt een stuk mooier dan met die ketting van lossen. Dank voor de tip!
Nu ben ik bezig met een granny stripe voor mijn zusje die binnenkort jarig is. Hij is alleen wel heel breed geworden. 2,40 ipv 2 meter wat ik graag wilde. Maar dat mag de pret niet drukken, ik haak vrolijk door.
Die moosjes zijn super leuk trouwens!
Nu ben ik bezig met een granny stripe voor mijn zusje die binnenkort jarig is. Hij is alleen wel heel breed geworden. 2,40 ipv 2 meter wat ik graag wilde. Maar dat mag de pret niet drukken, ik haak vrolijk door.
Die moosjes zijn super leuk trouwens!
donderdag 23 februari 2012 om 13:33
Peetje, Ik zit nu op 20 weken. En de verweking gaat alleen maar erger worden ben ik bang .
Maylea, ik ben benieuwd naar het aapjesboek. Hij ziet er wel grappig uit . Ik moet nog steeds kijken voor die met die koe op de voorkant. Gisteren geen tijd voor gehad.
Ik ga vandaag maar weer verder met het konijn.
Maylea, ik ben benieuwd naar het aapjesboek. Hij ziet er wel grappig uit . Ik moet nog steeds kijken voor die met die koe op de voorkant. Gisteren geen tijd voor gehad.
Ik ga vandaag maar weer verder met het konijn.
vrijdag 24 februari 2012 om 13:37
Ik heb vandaag een bleh-dag en omdat ik zo zielig ben heb ik lekker twee boekjes van CK besteld. De ene met de koe en die met de twee egeltjes. Mijn moeder bleek het "roze" boek te hebben, dus die kan ik gewoon lenen (lees:achterover drukken ).
Met een beetje geluk heb ik ze morgen al!
Maylea, heb je het aapjesboek al? Ik vond het een beetje jammer dat bol.com er geen plaatjes van heeft staan (en ik was te lui om verder te zoeken )
Met een beetje geluk heb ik ze morgen al!
Maylea, heb je het aapjesboek al? Ik vond het een beetje jammer dat bol.com er geen plaatjes van heeft staan (en ik was te lui om verder te zoeken )
vrijdag 24 februari 2012 om 13:47
Tummetje, als je googelt, dan kun je via de site van de Hema wel een plaatje te zien krijgen. Probeerde 'm hier te plakken, maar dat lukt niet om de een of andere reden... Ik zal wel iets niet goed doen... weet alleen niet wat.
peetjep wijzigde dit bericht op 24-02-2012 18:15
Reden: Plaatje plakken lukt niet... :-(
Reden: Plaatje plakken lukt niet... :-(
% gewijzigd
vrijdag 24 februari 2012 om 20:12
Ik kocht ook altijd bij de Wibra en de Zeeman. Ik heb laatst ook iets gekocht bij de Action.
Ik was altijd tevreden, behalve over de keus in kleuren.
Maar ik heb n.a.v. dit topic een aantal bollen Populair besteld bij LTC Leiden en Hobbygigant.nl en dat beviel me erg goed. De wol is mooier, zachter en je kan bijna elke kleur kopen.
Ik was altijd tevreden, behalve over de keus in kleuren.
Maar ik heb n.a.v. dit topic een aantal bollen Populair besteld bij LTC Leiden en Hobbygigant.nl en dat beviel me erg goed. De wol is mooier, zachter en je kan bijna elke kleur kopen.
anoniem_124453 wijzigde dit bericht op 24-02-2012 20:30
Reden: Verkeerde naam
Reden: Verkeerde naam
% gewijzigd
vrijdag 24 februari 2012 om 20:30
Peetje, dank je wel voor het zoeken. De voorkant was ik inderdaad ook al tegen gekomen, maar ik ben vooral benieuwd naar de aapjes die erin staan.
Ik dacht van de week mijn slag te slaan bij de Wibra, is hij gewoon WEG, grrrrrrr!!!
Saeva, ik ga mijn volgende lading ook bestellen bij ltc. Welk garen heb jij besteld? En kwamen de kleuren een beetje overeen?
Femke, het patroon komt bij Etsy.com vandaan. Voor zo ver ik heb gezien is hij er alleen in de aapjes variant.
Ik ga vanavond een GS deken afhechten, die ik zo'n twee jaar geleden in elkaar heb gezet
Ik dacht van de week mijn slag te slaan bij de Wibra, is hij gewoon WEG, grrrrrrr!!!
Saeva, ik ga mijn volgende lading ook bestellen bij ltc. Welk garen heb jij besteld? En kwamen de kleuren een beetje overeen?
Femke, het patroon komt bij Etsy.com vandaan. Voor zo ver ik heb gezien is hij er alleen in de aapjes variant.
Ik ga vanavond een GS deken afhechten, die ik zo'n twee jaar geleden in elkaar heb gezet
vrijdag 24 februari 2012 om 20:36
Tum, Ik denk dat dat zo ongeveer alle aapjes zijn die op de site van Christel staan, bij de patronen... Maar ik neem aan dat je die ook al wel gezien hebt...?
Ik mag van mezelf eigenlijk geen wol/katoen of wat dan ook meer bij kopen tot m'n mand leeg is... vrees alleen dat dat niet gaat lukken... misschien morgen ook maar eens even bij de Wibra gaan kijken...
Nu eerst weer even verder met Hobbes... Nog iets minder dan 1 armpje te gaan, dan z'n staart nog, buikstuk en in elkaar zetten... dit weekend moet 'ie haast wel af komen!
Ik mag van mezelf eigenlijk geen wol/katoen of wat dan ook meer bij kopen tot m'n mand leeg is... vrees alleen dat dat niet gaat lukken... misschien morgen ook maar eens even bij de Wibra gaan kijken...
Nu eerst weer even verder met Hobbes... Nog iets minder dan 1 armpje te gaan, dan z'n staart nog, buikstuk en in elkaar zetten... dit weekend moet 'ie haast wel af komen!
vrijdag 24 februari 2012 om 20:45
vrijdag 24 februari 2012 om 21:18
quote:Tumtummetje schreef op 24 februari 2012 @ 20:30:
Ik heb alle kleuren blauw, geel en paars van Populair gekocht. De kleuren zijn geweldig.
Volgende keer neem ik alle groene kleuren. Maar moet eerst de projecten afmaken waar ik mee bezig ben.
Ik heb alle kleuren blauw, geel en paars van Populair gekocht. De kleuren zijn geweldig.
Volgende keer neem ik alle groene kleuren. Maar moet eerst de projecten afmaken waar ik mee bezig ben.
zaterdag 25 februari 2012 om 12:26
quote:Tumtummetje schreef op 24 februari 2012 @ 13:37:
Luilak
Er staan 14 aapjes in het boek. 1 basisaap en dan de andere apen. Op haar site staan er 7 ofzo. Ik vind het een erg leuk boekje.
Luilak
Er staan 14 aapjes in het boek. 1 basisaap en dan de andere apen. Op haar site staan er 7 ofzo. Ik vind het een erg leuk boekje.
zaterdag 25 februari 2012 om 12:46
quote:maylea schreef op 25 februari 2012 @ 12:26:
[...]
Luilak
Sorry, ik ben erg lui de laatste paar dagen
Ik heb wel eindelijk mijn konijn af. Wat een Patroon. En hij zag er nog wel zo simpel uit!
[IMG]http://i132.photobucket.com/albums/q34/ ... cab262.jpg[/IMG]
En een foto van mijn allereerste grote haakwerk (en nee de draadjes heb ik nog steeds niet weggewerkt )
[IMG]http://i132.photobucket.com/albums/q34/ ... 3e7615.jpg[/IMG]
Overigens zijn de kleuren veel meer retro dan op de foto te zien is
[...]
Luilak
Ik heb wel eindelijk mijn konijn af. Wat een Patroon. En hij zag er nog wel zo simpel uit!
En een foto van mijn allereerste grote haakwerk (en nee de draadjes heb ik nog steeds niet weggewerkt )
Overigens zijn de kleuren veel meer retro dan op de foto te zien is
zaterdag 25 februari 2012 om 12:56
quote:Tumtummetje schreef op 25 februari 2012 @ 12:46:
[...]
Overigens zijn de kleuren veel meer retro dan op de foto te zien isLinkjes doen het niet
[...]
Overigens zijn de kleuren veel meer retro dan op de foto te zien isLinkjes doen het niet