Forummer van de maand

20-02-2012 15:00 3276 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van de tijd dat ik hier alleen meelas, weet ik dat er ooit een verkiezing is van "forummer van de maand".

Zou het niet aardig zijn om zoiets te herintroduceren? Het kan ook een variant zijn, zoals een soort sterrensysteem of ranking per poster. Of een team van een of twee of drie forum-aanvoerders. Of een poster van het jaar.

Los van hoe het precies wordt uitgewerkt (via zelfnominering, via nominering door anderen, door het aantal posts, etc.), zie ik de volgende voordelen:

1. Het geeft een incentive voor posters om goede, inhoudelijke bijdragen te plaatsen (in plaats van anderen af te zeiken of off-topic te gaan).

2. Nieuwe posters weten meteen wie een beetje de gerespecteerde/belangrijke posters zijn. Als een meisje bijvoorbeeld met een probleem zit en twee reacties krijgt (een van een viva-autoriteit en iemand met minder gezag), dan weet je beter hoe je die adviezen moet wegen/beoordelen dan wanneer je blijft zitten met een 1-1 gelijkspel.
Maar goed dat is mijn nederige voorspelling natuurlijk he.. ik ben maar MBOer dus ik kan het mis hebben.

Laat je het ons weten hoe de stand is?
Zeg nerd, ik heb een ava voor je gevonden!!! http://cdn.buzznet.com/as ... arge-msg-126161861903.jpg

Dan heb je kleur, past bij het weer.
Over welke kandidatuur heeft hij het over? Hele forum vertegenwoordigen? Waar in Godsnaam? Megalomaancity?
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:mrsstanleywalker schreef op 25 februari 2012 @ 13:04:

Over welke kandidatuur heeft hij het over? Hele forum vertegenwoordigen? Waar in Godsnaam? Megalomaancity?Forummer van de eeuw en al zijn topics worden dan sticky's.
Martin, ik wil helemaal geen vrienden met je zijn
Yeah honey, drink er nog maar een, want hier word je geen wijs uit...
Ah de stand is al -2.
http://mizzouwire.missour ... custom/0a_nerd_opener.jpg
quote:martin81 schreef op 25 februari 2012 @ 12:46:

Als er mensen zijn die mijn kandidatuur zouden willen ondersteunen, dan moeten ze even een vriendschapsverzoek plus berichtje naar me sturen.

\

(Ik ben bereid mijn toon en koers een beetje te matigen als ik het hele forum zou moeten vertegenwoordigen).

Ten eerste: je hád toch helemaal geen toon (vond je)?

Ten tweede: een béétje wetenschapper/onderzoeker had allang ontdekt dat die vriendschapsfunctie op dit forum niet werkt.

Ten derde: had je werkelijk gedacht dat er mensen waren (maar ik kan me vergissen natuurlijk) die jouw kandidatuur zouden ondersteunen? En waarom een berichtje sturen, wat heeft dat als doel?

Ten vierde: oh, wacht, dit is jouw vorm van humor en sarcasme! Dan vind ik het inderdaad wel lachen!
quote:nerd_ schreef op 25 februari 2012 @ 12:42:

Ik las hier ergens dat Martin een vrouw is.

Ze zeggen zoveel, maar eh... als jij dát was, ben jij dan Martin?

Ik kan alleen niet voor jou doorgaan, want ik ben niet dik.

*lampje*....ga de hele dag macaroni eten.

Hoop dat ik dan vanavond jou kan zijn.Nee, met de zin 'dat was ik' bedoelde ik 'dat luchtje' wat Miss Acy rook'. Ik ben gewoon Molly, altijd geweest, zal ook niet anders worden.
quote:scamp schreef op 25 februari 2012 @ 13:06:

[...]

Forummer van de eeuw en al zijn topics worden dan sticky's.Forummer van het jaar.
En, is je Sterretje van de maand/ van het jaar al uitverkoren?
Op de een of andere manier blijf ik Martin81 met remsporen in onderbroek associëren. Gatverdamme!!!
Test
quote:martin81 schreef op 25 februari 2012 @ 13:14:

[...]

Forummer van het jaar.Sheldon
Forummer van het jaar is de plaatjesplakker.

Maak je dus geen illusies.

Wat is er toch met je Martin?

Ik heb ooit in groepstherapie gezeten.

daar was 1 jongen en daar ergerden we ons allemaal aan.

Een beetje zoals jij hier op dit forum

Ik vond het wel interessant want hoe kreeg hij dat toch voor elkaar....
Hij lijkt wel een beetje op Matthoooo...
Martin post hier toch pas twee maanden. En dan toch al denken dat ie forummer van het jaar is? Het jaar is ook net begonnen, zeg. Kom in december nog maar eens terug met die verkiezing.

En sticky topic...
Xal, je bedoelt dat wereldvreemde en pretentieuze?
Inderdaad en zijn waarheid als dé waarheid zien, terwijl het voor elke willekeurige buitenstaander zo klaar als een klontje is dat het om waandenkbeeld gaat.
Martin, ik denk dat je postvak vol zit met vriendenverzoeken. Ik kan je niet bereiken.
Missverrektekoekwaus! Ik zie nu voor het eerst je ava!!!
En zijn de stemmen al geteld?
Doubt kills more dreams than failure ever will
Marrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrtin!!!!!!

Zijn 81 pagina´s genoeg om de balans op te maken?
Martin wil zijn nick laten veranderen.

Misschien kunnen we dan een zoektocht gaan doen. Al zal het makkelijk vinden zijn denk ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven