Afloop friends with benefits

28-02-2012 12:01 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als dank voor jullie reacties wil ik jullie nog vertellen over de afloop van mijn verhaal van een paar weken geleden.

Mensen, hoe heb ik zo ontzettend dom kunnen zijn. Ik ben gewoon misselijk van mezelf. Ik had me de afgelopen twee week zo voorgenomen om het niet te doen. Het voelde niet goed en hij heeft een vriendin. Ik voelde al een tijdje dat de spanning terugkwam. Gister ging ik zoals vanouds wat bij hem drinken, zijn vriendin was een nacht weg voor 't werk. Was ik maar niet heengegaan. Toen ik heen reed had ik al een vreemd gevoel. We zaten gezellig samen op de bank wat te drinken. Op den duur was het tv programma afgelopen en begonnen we oude herinneringen op te halen. Al snel kwam het op ons avontuur wat betreft seks. Niet dat we zoveel hebben meegemaakt, maar vooral gepraat en hij was mijn eerste. We konden het beiden niet vergeten en we erkenden dat er nog steeds spanning is tussen ons. Hij gaf aan mij te lief, leuk en aardig te vinden om mij zomaar te vergeten. Ik was stom verbaasd want ik dacht dat het voor hem niet meer speelde. Vooral nu hij samenwoont. Hij houdt echt heel veel van zijn vriendin. Alleen toen ik daar gister was was de spanning weer duidelijk aanwezig. Op den duur zei hij dat er op dat moment ook weer spanning tussen ons was. Wat doen we ermee zei hij? Ik wist het niet. Ik kon niet meer helder denken. Of ik het zou willen doen? Ik wist het niet. En van het een kwam het ander, stom dat ik die verleiding niet kon weerstaan. Maar na een tijdje merkte ik dat er iets heel anders ging dan anders. Zijn penis werd slap, hij ging nog een tijdje door met proberen mij te laten komen. Maar tevergeefs. Op den duur vroeg ik hem wat hij lekker vond, want ik zag dat het niet goed ging. En toen kwam het hoge woord eruit : hij voelde zich zo schuldig en dacht alleen maar aan zijn vriendin, waardoor zijn penis slap werd. Hoe heb ik dit ook kunnen doen?? Ik heb gezegd dat het alleen maar beter is. Wat wij deden was niet goed. En als het leuk was, dan was het vast niet bij een keer gebleven, en dat soort geintjes moeten we niet hebben!!! We hebben elkaar meerdere keren de hand gedrukt, dat dit nooit weer gaat gebeuren. Er staat te veel op het spel. Ik gun hem en zijn vriendin alle geluk van de wereld en ik wil hem niet kwijt als collega en vriend dat is mijn grootste angst. Onze vriendschap is mij zoveel meer waard dan seks, ik hoop echt dat we nog gewoon kunnen samenwerken. We hebben en zwak voor mekaar, maar daar gaat het bij blijven. We hebben elkaar een dikke knuffel gegeven en ik ben vertrokken. Het is goed zo. Maar ik baal als een stekker ik voel me schuldig, ben bang dat onze vriendschap naar de maan is en het gekke is dat ik er nog onzeker van wordt ook wat betreft seks. Hij dacht aan zijn vriendin, logisch!!!! Maar lag het dan ook aan mij?

Nogmaals bedankt voor jullie reacties van laatst!
Klopt Lupine, maar ik zou ermee in mijn achterhoofd blijven zitten als ik het wél al zeker weet.
quote:martin81 schreef op 28 februari 2012 @ 15:50:

Was het niet zo dat hij een slappe penis kreeg en toen maar, om zijn gezicht te redden, de draai eraan gaf van "ïk voel me schuldig tegenover mijn vriendin"?

Klinkt toch beter dan "ik ben een wannabe vreemdganger die hem niet omhoog krijgt".

denk ik ook.

Je denkt heus niet ineens aan je vriendin als je gaat steken.
Oh, boehoe, ze wilde met een ex neuken, stenig haar, de schandalige vrouw!

Hij is er zelf bij hoor. Zijn relatie, zijn verantwoordelijkheid.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Ik ga er dna wel vanuit dat het vriendinnetje geen vriendin van TO is, want een vriendschapsrelatie is ook een vertrouwensrelatie en dan kun je dat niet maken. (OMdat je het vertrouwen beschaamt.)
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Wat een rare reacties zitten er tussen!

TO: ik begrijp heel goed wat je bedoelt als je zegt dat er aantrekkingskracht is. Ik heb hetzelfde meegemaakt en ja, hij zat (en zit) ook in een relatie. Meerdere keren met elkaar naar bed geweest. Eerlijk gezegd, nog nooit zulke fijne seks gehad. Het was absoluut méér dan alleen seks. Uiteindelijk heb ik een punt erachter gezet, omdat het aan ons allebei vrat. Zijn situatie was erg ingewikkeld en hij kon dus niet voor mij gaan. (Geen smoes... Het kan echt niet.) Man, wat hebben wij de eerste maanden een verdriet gehad toen we elkaar niet meer zagen. Via een gemeenschappelijke vriend hoorde ik dat hij er erg slecht uitzag (afgevallen, kringen onder zijn ogen) maar dat werd allemaal op die moeilijke situatie gegooid (gelukkig). We hebben elkaar nu 7 maanden niet gezien, maar het denken aan de ander blijft... Met Valentijn heb ik een kaart van hem gekregen en dan wordt het in een klap weer heel moeilijk.

Misschien krijg jij dat ook? Zeker omdat jullie collega's zijn. Als jullie jullie tot elkaar aangetrokken blijven voelen en het word niet minder over een paar maanden, zou ik je adviseren om te kijken naar ander werk. Hoe moeilijk het ook is, leven met een onbereikbare liefde in je buurt is zo ontzettend moeilijk.

Sterkte ermee!
Als hij echt van je houdt is NIKS wat hem stopt!
"ik1983, 3 uur geleden

Wat een rare reacties zitten er tussen!

TO: ik begrijp heel goed wat je bedoelt als je zegt dat er aantrekkingskracht is. Ik heb hetzelfde meegemaakt en ja, hij zat (en zit) ook in een relatie. Meerdere keren met elkaar naar bed geweest. Eerlijk gezegd, nog nooit zulke fijne seks gehad. Het was absoluut méér dan alleen seks. Uiteindelijk heb ik een punt erachter gezet, omdat het aan ons allebei vrat. Zijn situatie was erg ingewikkeld en hij kon dus niet voor mij gaan. (Geen smoes... Het kan echt niet.) Man, wat hebben wij de eerste maanden een verdriet gehad toen we elkaar niet meer zagen. Via een gemeenschappelijke vriend hoorde ik dat hij er erg slecht uitzag (afgevallen, kringen onder zijn ogen) maar dat werd allemaal op die moeilijke situatie gegooid (gelukkig). We hebben elkaar nu 7 maanden niet gezien, maar het denken aan de ander blijft... Met Valentijn heb ik een kaart van hem gekregen en dan wordt het in een klap weer heel moeilijk.

Misschien krijg jij dat ook? Zeker omdat jullie collega's zijn. Als jullie jullie tot elkaar aangetrokken blijven voelen en het word niet minder over een paar maanden, zou ik je adviseren om te kijken naar ander werk. Hoe moeilijk het ook is, leven met een onbereikbare liefde in je buurt is zo ontzettend moeilijk.

Sterkte ermee!"

Nou nee hoor, als hij jou zoooo vreselijk leuk, lief en mooi vond en hij was enorm verliefd dan had hij voor je gekozen punt, klaar!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Ja, deze reacties had ik wel verwacht, maar het heeft te maken met ziekte en daarnaast met familie...

Als hij mij niet heel lief vond, was hij er ook niet kapot van geweest.

Maar ergens... denk ik ook; als hij mij net zo leuk vind als ik hem dan had hij inderdaad voor mij moeten kiezen óndanks de situatie en de familie....
Sex met een collega is zo bezwarend als je het zelf vindt of maakt. Volgens mij kunnen jullie daar wel mee omgaan. Jullie zijn het er tenslotte over eens dat het niets bestendigs tussen jullie kan zijn. De kans bestaat wel dat er eens een moment komt dat je weer een zwak voor elkaar voelt. Bijvoorbeeld omdat er negatieve zaken in zijn of jouw vaste relatie spelen. Maar ach, wat maakt het uit als je dan eens toegeeft aan die zwakte. Mensen zijn nou eenmaal niet monogaam.

Dat wil men je laten denken. Je kunt nou eenmaal prima sex hebben met meerdere partners zonder je bezwaard te voelen. Kijk naar de vele swingers en ruilers.

We laten ons teveel beklemmen door maatschappij en opvoeding.
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
"Ja, deze reacties had ik wel verwacht, maar het heeft te maken met ziekte en daarnaast met familie..."

Zo is er altijd wel een reden (lees smoes).
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
@ Ik1983En helpt het dat je hem niet meer ziet?

Wordt je er minder onzeker van en vreet het minder aan je?

Het laatste wat ik wil is prutsen in andermans relatie.

Ik heb er ook wel aan gedacht ontslag te nemen.

Maar de gedachte dat ik hem niet meer zal zien... vreselijk.

Er speelt inderdaad voor mij wel meer dan alleen aantrekkingskracht, voor hem niet.

Maar ik voel me vreselijk schuldig tegenover zijn vriendin.

En weet je wat het stomme is, ik vind het verschrikkelijk dat

zijn penis slap werd. Ik voel me dan lelijk vergeleken bij zijn vriendin en slecht in bed. Terwijl dat het laatste is waar ik aan zou moeten denken. Vooral zei heeft dit niet verdient, het mag nooit en dan ook nooit weer gebeuren.
jij hoeft je niet schuldig te voelen tegenover zijn vriendin.

Jij hebt niks met haar...
Het niet zien van hem helpt in zover dat niet iedere keer de gevoelens oplaaien. Langzaamaan merk ik dat met de tijd mijn hart ook weer een klein beetje open gaat voor andere mannen. Eerst wilde ik er niets van weten, maar onlangs heb ik zelfs gedate.

sterkte ermee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven