Ik wil grotere borsten.
woensdag 29 februari 2012 om 17:12
woensdag 29 februari 2012 om 17:12
Ik heb grote borsten en een goedgevulde hersenpan, en ik vind het heerlijk om gebruik te maken van de situatie in mn shirt. We zijn allemaal zo krampachtig over trots op je lichaam zijn. Ik heb nou eenmaal rammend mooie tieten. Wie zegt dat de vriendin van Jaap er als een hoer bijloopt? Niemand. Je zou wel gek zijn om je borsten niet mooi te tonen. Je kamt je mooie lange haar toch ook? Maakt je grote ogen toch ook sprekender met mascara? En goede kontzakken op je spijkerbroek? En hakken voor je benen?
woensdag 29 februari 2012 om 17:13
quote:jaap70 schreef op 29 februari 2012 @ 17:08:
@beeliev: ik ben totaal niet in jouw cupmaat geinteresseerd en ook niet in een foto. Ik heb ook nergens om gevraagd, dus ik weet niet waar je het over hebt.Je bent niet geïnteresseerd, maar je vraagt wel aan mij of ik kleine tietjes heb. Wil je het nou weten of niet? Want als je het niet wilt weten, moet je het ook niet vragen.
@beeliev: ik ben totaal niet in jouw cupmaat geinteresseerd en ook niet in een foto. Ik heb ook nergens om gevraagd, dus ik weet niet waar je het over hebt.Je bent niet geïnteresseerd, maar je vraagt wel aan mij of ik kleine tietjes heb. Wil je het nou weten of niet? Want als je het niet wilt weten, moet je het ook niet vragen.
woensdag 29 februari 2012 om 17:14
quote:sophiev schreef op 29 februari 2012 @ 17:12:
Ik heb grote borsten en een goedgevulde hersenpan, en ik vind het heerlijk om gebruik te maken van de situatie in mn shirt. We zijn allemaal zo krampachtig over trots op je lichaam zijn. Ik heb nou eenmaal rammend mooie tieten. Wie zegt dat de vriendin van Jaap er als een hoer bijloopt? Niemand. Je zou wel gek zijn om je borsten niet mooi te tonen. Je kamt je mooie lange haar toch ook? Maakt je grote ogen toch ook sprekender met mascara? En goede kontzakken op je spijkerbroek? En hakken voor je benen?
Dit is helemaal niet wat ik bedoelde.
Ik ben ook trots op mijn borsten, maar ik gebruik ze nooit om dingen voor elkaar te krijgen. Dat heb ik nog nooit nodig gehad. Maar ja, dat zal dan wel arrogant zijn of zo, vermoed ik.....
Dit is helemaal niet wat ik bedoelde.
Ik ben ook trots op mijn borsten, maar ik gebruik ze nooit om dingen voor elkaar te krijgen. Dat heb ik nog nooit nodig gehad. Maar ja, dat zal dan wel arrogant zijn of zo, vermoed ik.....
woensdag 29 februari 2012 om 17:30
Maar ik blijf het grappig vinden dat als je ook maar iets van commentaar op uiterlijke zaken hebt (of het gebruik daarvan dus), je direct als gefrustreerd bestempeld wordt. Dan hoor je: " dan heb je zeker zelf geen...." "jij hebt zeker....." Vul maar in.
Ik zie het regelmatig gebeuren hier en vind het altijd een beetje dommig. Alsof je geen andere mening kúnt hebben.
Ik zie het regelmatig gebeuren hier en vind het altijd een beetje dommig. Alsof je geen andere mening kúnt hebben.
woensdag 29 februari 2012 om 19:47
donderdag 1 maart 2012 om 10:01
Er zijn ook mannen die er raar op reageren. Laatst raakte ik in de kroeg in gesprek met een man. Ineens zei hij: " Ik vind dat je nogal met je borsten te koop loopt." Ik: " Pardon?" Ik was namelijk absoluut niet bloot gekleed. Hij: " Ja, je hebt nogal grote borsten en je staat rechtop, dus je loopt ermee te koop." Toen ging een vriend van mij zich ermee bemoeien: "Ze loopt me haar borsten te koop? Ach man, je hebt nog niet eens genoeg geld om ze te huren."
donderdag 1 maart 2012 om 10:11
Ik begrijp eigenlijk alleen van vrouwen zónder borsten (AA of minder) dat ze overwegen om ze te vergroten. Het ziet er eigenlijk altijd onnatuurlijk uit. Bovendien is er niets mis met kleine, prompte borsten. Ik had in mijn tienertijd cup A, naakt niets mis mee, in kleding soms wat minder mooi. Lang leve de push-up BH. Ik heb nog nooit een jongen/man ontmoet die een probleem had met mijn cupmaat, in tegendeel. Nu heb ik een B-cup, wat voor mij helemaal ideaal is. Handjevol, en mooi overeind. Ik hoop dat TO van haar lichaam en haar borsten leert houden, daar wordt je ook nog eens mooier van!
donderdag 1 maart 2012 om 10:25
Prachtig om te zien hoe mannen vs vrouwen hier reageren!
Ik ben dan misschien net een man, maar wat is er mis met grote borsten? Ik vind ze prachtig! Heb ze zelf helaas niet (75B) maar ben nu 2 maanden zwanger en oleeeee daar zijn ze weer!
En ook ik maak er nu gebruik van hoor, zolang ik verder nog niet groei.....
Ik vind het ZO mooi! Heb nu al een grotere cupmaat en mijn shirtjes zitten gewoon mooier.
Maar goed TO in jouw geval lijkt me een borstvergroting niet echt nodig hoor. Je bent superslank en hebt al een goedgevulde C. Dat is toch ideaal? Of heb je zelf een goede reden waarom je het wilt?
Ik ben dan misschien net een man, maar wat is er mis met grote borsten? Ik vind ze prachtig! Heb ze zelf helaas niet (75B) maar ben nu 2 maanden zwanger en oleeeee daar zijn ze weer!
En ook ik maak er nu gebruik van hoor, zolang ik verder nog niet groei.....
Ik vind het ZO mooi! Heb nu al een grotere cupmaat en mijn shirtjes zitten gewoon mooier.
Maar goed TO in jouw geval lijkt me een borstvergroting niet echt nodig hoor. Je bent superslank en hebt al een goedgevulde C. Dat is toch ideaal? Of heb je zelf een goede reden waarom je het wilt?
donderdag 1 maart 2012 om 11:22
donderdag 1 maart 2012 om 12:17
quote:sophiev schreef op 29 februari 2012 @ 17:12:
Ik heb een gevulde voorgevel en mijn hersenpan is ook niet achter gebleven. Toch pak ik mijn dames goed in, geen inkijk, geen decolleté die te diep gaat. Voelt op de een of andere manier goedkoop. En dat heb ik niet met hoge hakken (tenzij het plateau palen zijn met een te kort rokje) of met mooi lang haar.
Ik kan niet goed uitleggen waarom ik boops showen goedkoop en ordi vind, maar ik ben er gewoon erg op gebrand om het daar te bedekken.
Ik heb een gevulde voorgevel en mijn hersenpan is ook niet achter gebleven. Toch pak ik mijn dames goed in, geen inkijk, geen decolleté die te diep gaat. Voelt op de een of andere manier goedkoop. En dat heb ik niet met hoge hakken (tenzij het plateau palen zijn met een te kort rokje) of met mooi lang haar.
Ik kan niet goed uitleggen waarom ik boops showen goedkoop en ordi vind, maar ik ben er gewoon erg op gebrand om het daar te bedekken.