wat voor type vrouwen zit hier ?
zondag 4 maart 2012 om 03:03
Omdat ik net ergens las dat ze verbaasd was dat er nog zoveel vrouwen reageerden op haar topic op dit tijdstip, kwam bij mij de vraag na voren.
Als ik zo het gemiddelde commentaar/goed advies van menig forumster hier lees dan vraag ik me wel eens af: wat voor een vrouw er achter de lettertjes zit ? Hebben jullie dat nu ook ? Persoonlijk ben ik geen type die snel na een meeting of zo zal gaan. Of dit nu gene is ? of angst? Als ik voor mijzelf eigenlijk eerlijk moet zijn dan is het eigenlijk een grote zus die ik in het echt niet heb en dus hier om raad vraag ? Ik lees hier vrouwen waar ik (of het nu allemaal schone schijn is wat er op gehouden wordt of niet?) echt wel tegenop kijk, en dus ook vrouwen waar ik graag om raad aan vraag.
Natuurlijk uitzonderingen ook daar gelaten hoor.
Hoe kijken jullie tegen de mensen aan? en wat is voor jullie de motivatie om een probleem hier voor te leggen?
Als ik zo het gemiddelde commentaar/goed advies van menig forumster hier lees dan vraag ik me wel eens af: wat voor een vrouw er achter de lettertjes zit ? Hebben jullie dat nu ook ? Persoonlijk ben ik geen type die snel na een meeting of zo zal gaan. Of dit nu gene is ? of angst? Als ik voor mijzelf eigenlijk eerlijk moet zijn dan is het eigenlijk een grote zus die ik in het echt niet heb en dus hier om raad vraag ? Ik lees hier vrouwen waar ik (of het nu allemaal schone schijn is wat er op gehouden wordt of niet?) echt wel tegenop kijk, en dus ook vrouwen waar ik graag om raad aan vraag.
Natuurlijk uitzonderingen ook daar gelaten hoor.
Hoe kijken jullie tegen de mensen aan? en wat is voor jullie de motivatie om een probleem hier voor te leggen?
zondag 4 maart 2012 om 03:10
Ik kwam hier in het begin voor advies, omdat ik nog wel eens met mezelf in de knoop zat.
Nu zit ik er vooral voor het vermaak, en om gezellig mee te kletsen. Af en toe heb ik nog een praktische vraag.
Ik ben vrij 'outgoing', en ga juist gemakkelijk naar van alles en nog wat.
En aangezien ik in het buitenland woon (ook de reden dat ik nu nog op ben, tijdsverschil) is het ook een leuke manier om met wat Nederlanders te kletsen.
Nu zit ik er vooral voor het vermaak, en om gezellig mee te kletsen. Af en toe heb ik nog een praktische vraag.
En aangezien ik in het buitenland woon (ook de reden dat ik nu nog op ben, tijdsverschil) is het ook een leuke manier om met wat Nederlanders te kletsen.
zondag 4 maart 2012 om 03:10
Ik denk dat hier iedereen heel verschillend is en dat is ook precies de reden waarom ik hier wel eens een topic open. Ik weet dat ik heel verschillende reacties zal krijgen en ik weet dat er dan ook kanten belicht zullen worden waar ik zelf niet aan heb gedacht. Ik kan niet zeggen dat ik mensen echt heel erg bewonder of juist minder vind. Iedereen heeft z'n sterke en zwakke punten en we zijn allemaal maar mensen.
zondag 4 maart 2012 om 03:17
quote:isabellajosephine schreef op 04 maart 2012 @ 03:10:
Ik kwam hier in het begin voor advies, omdat ik nog wel eens met mezelf in de knoop zat.
gaaf! rijst bij mij direct de vraag waar woon je en hoe kom je er terecht ? de liefde ?
En vermaak is mij ook niet onbekend hoor maar open je daar ook topics voor ?
En dat outgoing wat moet ik daar precies onder verstaan? mmm outgoing is geen typisch nederlands woord dus misschien geeft dat indirect ook het antwoord al op mijn eerste vraag ? hahahaha ik wacht geduldig(ongeduldig af)
gaaf! rijst bij mij direct de vraag waar woon je en hoe kom je er terecht ? de liefde ?
En vermaak is mij ook niet onbekend hoor maar open je daar ook topics voor ?
En dat outgoing wat moet ik daar precies onder verstaan? mmm outgoing is geen typisch nederlands woord dus misschien geeft dat indirect ook het antwoord al op mijn eerste vraag ? hahahaha ik wacht geduldig(ongeduldig af)
zondag 4 maart 2012 om 03:21
quote:hawkeye_jane schreef op 04 maart 2012 @ 03:15:
Ik zit hier omdat ik nieuwsgierig ben. In het begin las ik zowat alles. Ben een hoop wijzer geworden.
Topics openen doe ik niet, behalve kletstopics waar ik mee schrijf voor de gezelligheid.me2! hahaha nu selecteer ik al wel redelijk. En dan ben ik nog maar een beginner Vaak komen de onderwerpen toch op hetzelfde neer en zeker de antwoorden of ben ik nu heel erg hokjes denkend bezig ?
Ik zit hier omdat ik nieuwsgierig ben. In het begin las ik zowat alles. Ben een hoop wijzer geworden.
Topics openen doe ik niet, behalve kletstopics waar ik mee schrijf voor de gezelligheid.me2! hahaha nu selecteer ik al wel redelijk. En dan ben ik nog maar een beginner Vaak komen de onderwerpen toch op hetzelfde neer en zeker de antwoorden of ben ik nu heel erg hokjes denkend bezig ?
zondag 4 maart 2012 om 03:22
quote:dotje10 schreef op 04 maart 2012 @ 03:21:
[...]
me2! hahaha nu selecteer ik al wel redelijk. En dan ben ik nog maar een beginner Vaak komen de onderwerpen toch op hetzelfde neer en zeker de antwoorden of ben ik nu heel erg hokjes denkend bezig ? Na verloop van tijd kun je bepaalde soorten topics op voorhand voorspellen qua afloop.
[...]
me2! hahaha nu selecteer ik al wel redelijk. En dan ben ik nog maar een beginner Vaak komen de onderwerpen toch op hetzelfde neer en zeker de antwoorden of ben ik nu heel erg hokjes denkend bezig ? Na verloop van tijd kun je bepaalde soorten topics op voorhand voorspellen qua afloop.

zondag 4 maart 2012 om 03:23
Hoi Dotje.
Wat er achter de mensen zit... Ja.... dat vraag je je dan af he?!
Ik zelf ben iemand die ook niet maar meetings zou gaan.
Van een ander forum heb ik wel een vriendschap over gehouden.
Over het algemeen mogen mensen mij graag, of totaal niet...
En nee, dat ligt niet perse aan de andere mensen.
Ik ben iemand die niet helemaal te begrijpen is, houd er andere gedachten op na, en ben zo vergevingsgezind dat een ruzie van mijn kant nooit lang zou duren omdat ik mooie dingen in mensen wil zien.
Soms ben ik fel, soms ben ik langdradig, en soms ben ik kort...
Ik uit me soms heel goed, en soms belabberd, maar als je door zou vragen bijvoorbeeld, dan merk je dat ik wel altijd het beste voor heb met de mensen, ookal klinkt mijn advies heel anders dan dat van een ander.
Ik veroordeel niet snel, bepaalde dingen wel.. maar goed... ik blijf een mens.
Voor bepaalde van de dames of heren kan het dr op neer komen dat ik een gestoorde gedachtengang heb.. maar wel met dieperliggende gedachten, of ideeen die ik om eigen redenen niet snel zou uiten.
Ik zal hier komen voor kleine probleempjes, maar niet voor mijn echte.
En nee ik ben niet hypokriet, dat is voor ijn eigen veiligheid.. en uiteindelijk is dat ook het beste.
Een forum blijft een forum.
Ik wil best eerlijk zijn, maar kan dat niet in alles altijd zijn.. maar dit geld vast voor meerdere van de dames of heren.
En nee, ik heb niks te verbergen over mijzelf, want ik ben geen slecht mens, daar geloof ik heilig in.
In mijn leven heb ik langdurige vriendschappen, maar de meeste mensen die mij even vluchtig zouden spreken zouden mij maar een apart iemand vinden.
En dat ben ik ook wel... maar ik vind dat niet erg, want ik weet gewoon dat van binnen alles goed zit.
Zowel hier... als in real life.
Wat er achter de mensen zit... Ja.... dat vraag je je dan af he?!
Ik zelf ben iemand die ook niet maar meetings zou gaan.
Van een ander forum heb ik wel een vriendschap over gehouden.
Over het algemeen mogen mensen mij graag, of totaal niet...
En nee, dat ligt niet perse aan de andere mensen.
Ik ben iemand die niet helemaal te begrijpen is, houd er andere gedachten op na, en ben zo vergevingsgezind dat een ruzie van mijn kant nooit lang zou duren omdat ik mooie dingen in mensen wil zien.
Soms ben ik fel, soms ben ik langdradig, en soms ben ik kort...
Ik uit me soms heel goed, en soms belabberd, maar als je door zou vragen bijvoorbeeld, dan merk je dat ik wel altijd het beste voor heb met de mensen, ookal klinkt mijn advies heel anders dan dat van een ander.
Ik veroordeel niet snel, bepaalde dingen wel.. maar goed... ik blijf een mens.
Voor bepaalde van de dames of heren kan het dr op neer komen dat ik een gestoorde gedachtengang heb.. maar wel met dieperliggende gedachten, of ideeen die ik om eigen redenen niet snel zou uiten.
Ik zal hier komen voor kleine probleempjes, maar niet voor mijn echte.
En nee ik ben niet hypokriet, dat is voor ijn eigen veiligheid.. en uiteindelijk is dat ook het beste.
Een forum blijft een forum.
Ik wil best eerlijk zijn, maar kan dat niet in alles altijd zijn.. maar dit geld vast voor meerdere van de dames of heren.
En nee, ik heb niks te verbergen over mijzelf, want ik ben geen slecht mens, daar geloof ik heilig in.
In mijn leven heb ik langdurige vriendschappen, maar de meeste mensen die mij even vluchtig zouden spreken zouden mij maar een apart iemand vinden.
En dat ben ik ook wel... maar ik vind dat niet erg, want ik weet gewoon dat van binnen alles goed zit.
Zowel hier... als in real life.

zondag 4 maart 2012 om 03:30
Ik kan trouwens wel een "zwak" voor iemand hebben, die ik niet af zou vallen, of er voor op zou komen.
Iemand die misschien bij niemand welkom is, maar wel bij mij.
Vaak mag ik de persoon ook die door niemand leuk gevonden word omdat ik best ervan houd om mij te verdiepen in mensen.
Als ik eenmaal zoiets heb, dan zou ik dus nooit mijn rug toekeren tijdens een forum ruzie.
Deze ervaring heb ik van andere forums, je kunt wel om mensen geven die je niet kent.
Je bekommeren om mensen...
Ik ben vergevingsgezind en loyaal.
Maar goed.... ik ben niet perfect, mijn spelfouten zijn niet te overzien denk ik... volgens mij maak ik ze niet... maar de anderen denken daar vast anders over aangezien de meeste wel goed waren in nederlands en ik dus niet.
En ik kan behoorlijk LOMP, uit de hoek komen...
Ik kan ook erg hard lachen om bepaalde opmerkingen van anderen.
Maar door de dingen die ik mee heb gemaakt/maak, in mijn leven, denk ik zeer zeker anders, dan de meeste mensen.
Zo zijn we toch allemaal onzelf geworden?
Je hebt een mening niet voor niks...
Niet alles is wat het lijkt!
Leuk topic!
Bedankt.
Iemand die misschien bij niemand welkom is, maar wel bij mij.
Vaak mag ik de persoon ook die door niemand leuk gevonden word omdat ik best ervan houd om mij te verdiepen in mensen.
Als ik eenmaal zoiets heb, dan zou ik dus nooit mijn rug toekeren tijdens een forum ruzie.
Deze ervaring heb ik van andere forums, je kunt wel om mensen geven die je niet kent.
Je bekommeren om mensen...
Ik ben vergevingsgezind en loyaal.
Maar goed.... ik ben niet perfect, mijn spelfouten zijn niet te overzien denk ik... volgens mij maak ik ze niet... maar de anderen denken daar vast anders over aangezien de meeste wel goed waren in nederlands en ik dus niet.
En ik kan behoorlijk LOMP, uit de hoek komen...
Ik kan ook erg hard lachen om bepaalde opmerkingen van anderen.
Maar door de dingen die ik mee heb gemaakt/maak, in mijn leven, denk ik zeer zeker anders, dan de meeste mensen.
Zo zijn we toch allemaal onzelf geworden?
Je hebt een mening niet voor niks...
Niet alles is wat het lijkt!
Leuk topic!
Bedankt.

zondag 4 maart 2012 om 03:35
dolorus, kort samengevat je bent een mens! met ideeën en gevoelens waar af en toe iets aan kan worden getornd omdat of dat het mogelijk is! niks mis mee toch? maar dat had ik al gelezen hoor in de paar op of aanmerkingen die ik van jouw had gelezen Ik denk als ik jouw lees dat is een persoon die vanuit haar hart spreekt en geen rekening houd met waar of met wie ze op dat moment in gezelschap verkeerd, klopt dat ? en persoonlijk vind ik dit soort mensen heel erg leuk!
Ikzelf ben een mensen mens, met hier en daar een ongeduldige mening. En ik kijk persoonlijk heel erg op tegen mensen(vrouwen in dit geval) die het waar hebben gemaakt op carrière gebied en dan ook nog een gezin kunnen beheren(jaaa das ook een vak apart in mijn beleving )en vrouwen die heel erg zelfbewust zijn en voor zichzelf kunnen opkomen.
Zo hey das persoonlijk wat ik nu schrijf!
Ikzelf ben een mensen mens, met hier en daar een ongeduldige mening. En ik kijk persoonlijk heel erg op tegen mensen(vrouwen in dit geval) die het waar hebben gemaakt op carrière gebied en dan ook nog een gezin kunnen beheren(jaaa das ook een vak apart in mijn beleving )en vrouwen die heel erg zelfbewust zijn en voor zichzelf kunnen opkomen.
Zo hey das persoonlijk wat ik nu schrijf!
zondag 4 maart 2012 om 03:40
zondag 4 maart 2012 om 03:46
Persoonlijk (als we toch bezig zijn om onszelf te laten zien lol) denk ik dat mijn topic ook veel te persoonlijk is voor veel van de vaste schrijvers hier? ik denk dat heel veel mensen hier ook schrijven als goedbedoeld advies wat maatschappelijk geaccepteerd is ? en niet zozeer wat ze echt voelen of denken ? wat is jullie mening ?