App Draw Something

04-03-2012 12:15 995 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi,

heb begrepen dat Draw Something het nieuwe Wordfeud is. Je tekent iets en je tegenstander moet raden wat je getekend hebt.

Spelen jullie dit ook en weet iemand of er ook een Nederlandse versie is? Vind het best een grappig spel maar zou het leuker vinden als je gewoon Nederlandse woorden zou krijgen.
Ik speel ook! Ontzettend leuk spel! Ik ben majo1979. Wil graag met jullie spelen.

Ik heb overigens al een aantal mensen gehad die niet tekenen, maar alleen het woord schrijven. Vind ik jammer. Hebben jullie dat ook?
gemini2011, 4 minuten geleden

Ok dat verklaart een hoop. Ik zat al in het Engels een woord voor rugzak te bedenken dat op Frog lijkt. Haha.

quote:Majo1979 schreef op 04 maart 2012 @ 13:56:

Ik speel ook! Ontzettend leuk spel! Ik ben majo1979. Wil graag met jullie spelen.

Ik heb overigens al een aantal mensen gehad die niet tekenen, maar alleen het woord schrijven. Vind ik jammer. Hebben jullie dat ook?

Nee. Heb tot nu toe 1 keer gesjoffeld met letters. Geloof met Tinkerdel. Had een cake getekend. - C / + dr.

Woord moest Drake zijn. Geen idee wat het betekent. En toen ik googlede zag ik alleen maar zwarte mannen. Dus toen maar zo gedaan. Geloof dat het niet geraden is overigens, hahaha.
Ik ga me denk ik even onder een anonieme naam aanmelden, ben nu erg herkenbaar.

Misschien kan ik dan ook met jullie DSsen.

Majo ik speel met 1 random persoon sinds een paar uur en die is heel serieus aan het tekenen gelukkig.
Ik heb net een woord van mijn tegenstander niet geraden. Hij had een kopje getekend met inhoud. Zijn woord was echter Coffin (doodskist).

Ik denk dat hij aan coffee of caffein dacht ofzo...
chrissiy: en toen snapte ik het nog niet, haha!. Ik dacht iets met een mes.

Hmm..mijn hele telefoon loopt nu zelfs vast door het spel.
Ik heb ook 1 keer het woord getekend, omdat ik geen enkel woord kon tekenen :-). Het woord was kwazzaa... Tsja.

Afgelopen week kreeg ik een tekening van de aarde, met een pijl naar de Noordpool. Het woord was Atlanta... Ja, dat raad ik niet, haha.
Jaaaa, Gemini!

Doen
M'n spel zit nog steeds vast. Ik gooi hem eraf rn down m opnieuw.
Bij mij loopt ie ook echt constant vast, voorsl bij bepaalde spelers?? Heeel irritant! Maar heb de betaalde versieen ga er niet nog eens voor betalen... Wel erg leuke app (al hij werkt!)
Ik ben nu ...
Besteksetjes, chrissiy: het spel blijft laden als ik op jullie namen tik. Tinkelden kon ik wel openen. Moet nu weg voor een afspraak, maar kijk weer eens of ie het doet als ik vanavond thuis ben.

Tot straks!
Ik heb jullie ook uitgenodigd en ben al volop aan het spelen.

Mijn naam eindigt op 80
Aaaah... dan heb ik net met jou gespeeld Grappig.
Bij sommige spelers loopt ie steeds vast
Wel lastig raden hoor in het engels.
Chrissyi, kan ik nou zo goed tekenen of kun jij zo goed raden :-)
Ik heb een uitnodiging van Crissiy en Tinkeldel.

Dat zag ik met een berichtje, maar als ik inlog in DS zie ik niks...

Ik ga het nog een paar keer proberen.
Gebruiken jullie gewoon je handen om te tekenen of hebben jullie zo'n schrijfpen? Sommige tekeningen die ik zie zijn heel fijn, dat krijg ik met mijn dikke vingers niet voor elkaar, haha!
Ik ben de beste.
Met mijn vingers.
Missy, wat heb je in vredesnaam getekend. Ik zie een hand en bloed. En dan letters waar ik niets mee kan maken.
gemini2011, 26 seconden geleden

Ik heb een uitnodiging van Crissiy en Tinkeldel.

Dat zag ik met een berichtje, maar als ik inlog in DS zie ik niks...

Ik ga het nog een paar keer proberen.

Heb ik ook met een paar, snap er niks van!
Nail. Het was nail. Gosj.
Chrissiy: die laatste is geweldig, maar ik heb geen idee! haha!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven