Entertainment alle pijlers

The Ultimate Dance Battle

04-03-2012 17:29 3450 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond vanaf 20:00 Ik kan niet wachten om Dan eh ik bedoel natuurlijk de dansers te aanschouwen vanavond
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Welke stijl doet de Chinese dame?
quote:Summerdance schreef op 04 maart 2012 @ 20:23:

[...]

Nee sorry

Dat jij dat kan, mobiel forummen en tv kijken

Ik heb dan echt mijn laptop nodigNou eigenlijk niet maar ik heb net de app geinstalleerd want ik moet nu elke keer mijn stoel draaien als ik tv wil kijken(ik heb geen laptop) en dat is niet zo handig. Daarom wil ik mobiel forummen maar als ik dus een smiley wil plaatsen krijg ik die stomme melding.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik vind de jury stom
Ik vind hier dingen van.
quote:Summerdance schreef op 04 maart 2012 @ 20:26:

[...]

Ik sluit aan ik kamp Rinusmeneer!*Hi5't Sum*
quote:Sabeltandcavia schreef op 04 maart 2012 @ 20:27:

In vind de jury stomBehalve Rinusmeneer toch zeker?
quote:Summerdance schreef op 04 maart 2012 @ 20:25:

Stiek!!!!

Wat zie jij er raar uit ineens???

Why?Raar?! Dat is mijn nummer 1 van dit moment. Sawyer uit Lost Gerard is even met vakantie, en hij liet dit voor mij achter. Jum!
quote:charlottew88 schreef op 04 maart 2012 @ 20:26:

[...]

Nou eigenlijk niet maar ik heb net de app geinstalleerd want ik moet nu elke keer mijn stoel draaien als ik tv wil kijken(ik heb geen laptop) en dat is niet zo handig. Daarom wil ik mobiel forummen maar als ik dus een smiley wil plaatsen krijg ik die stomme melding.Jij doet gewoon de Voice meets Dansbeffel!
Moeilijke muziek zeg!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Wie is Rinusmeneer ook alweer?
als ik mobiel forum dan doe ik dat zonder app. Gewoon www.m.viva.nl ofzo en dan gaat het prima.
heb niets met dat hiphop
quote:elastiekje schreef op 04 maart 2012 @ 20:27:

[...]

Raar?! Dat is mijn nummer 1 van dit moment. Sawyer uit Lost Gerard is even met vakantie, en hij liet dit voor mij achter. Jum!Raar dus!
quote:Liezze schreef op 04 maart 2012 @ 20:24:

[...]

Heb ik in het begin ook vaak last van gehad. Geen idee waar het precies aan ligt. Ik logde altijd ff opnieuw uit en in. Verder vooral blijven vloeken op het mobiele forum want god oh god wat een ellende!
quote:charlottew88 schreef op 04 maart 2012 @ 20:26:

[...]

Nou eigenlijk niet maar ik heb net de app geinstalleerd want ik moet nu elke keer mijn stoel draaien als ik tv wil kijken(ik heb geen laptop) en dat is niet zo handig. Daarom wil ik mobiel forummen maar als ik dus een smiley wil plaatsen krijg ik die stomme melding.Ik zit ook hele tijd mijn stoel te draaien, maar dat is meer omdat vriend uitgeteld na een kater de hele bank in beslag neemt
Oh deze danser heeft ook die rare oorbelgevallen
Wendy speelt het wel goed hé, dat Jaako-typetje!
Ik vind hier dingen van.
Isabel is ook een beetje eng, vind deze coaches leuk!
quote:Pippin schreef op 04 maart 2012 @ 20:27:

[...]

Jij doet gewoon de Voice meets Dansbeffel!Jaaaah
Pff Lieke.. kan die niet met pensioen? 'Hij zit on hond'. Nee, HOLD, met een LL lieke.
quote:Sabeltandcavia schreef op 04 maart 2012 @ 20:29:

quote:Pippin schreef op 04 maart 2012 @ 20:28:

als ik mobiel forum dan doe ik dat zonder app. Gewoon www.m.viva.nl ofzo en dan gaat het prima.Ja dat deed ik eerst ook maar dan weet ik niet hoe ik moet quoten.
quote:Sabeltandcavia schreef op 04 maart 2012 @ 20:29:

quote:Pippin schreef op 04 maart 2012 @ 20:27:

[...]

Jij doet gewoon de Voice meets Dansbeffel!
Ik vind SYTYCD leuker dan TUDB eerlijk gezegd...
Je kan ook gewoon een broek aantrekken als je audities doet. Of gaat het om de Ultimate Dans Pussy?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven