Wie speelt er ook famarama?

27-09-2011 17:59 3005 berichten
Een variant van de inmiddels bekende en beruchte online boerderij. Veel mensen spelen die via facebook of hyves maar deze staat daar los van.

Is er iemand hier die het ook speelt en die zin heeft om hier te schrijven over ons harde werk?
suiker ontvangen rose fijn!

Azur wat goed dat je wat algemene tips geeft aan miss. Het nadeel van het al heel lang spelen is dat je haast vergeet hoe onzeker en wennen het was aan het begin.

Wiesje, ik heb ook het idee dat je veel sneller level up gaat dan mij. Nou ja wel lekker toch?

Ik ben veel aan het IGM'en met mijn nieuwbakken echtgenoot. Klinkt wel als een leuke man. haha toch leuk dit
Alle reacties Link kopieren
Azur, heb jij nog niet het recept van pompoenjam????
@Azur. Ik heb het recept gekocht voor pompoenenjam. Iemand schreef hier dat je vanaf fase 2 het recept kan kopen, maar dat is niet zo. Je kunt in fase 1 bij de jamfabriek het recept al kopen. Het kost wel 99 TG .
@ Rose, is dat recept zoooo duur???

Daar schrik ik van, tjonge......
Heb geen 99 TG. Geloof maar 18 of zo.

Nou stond ik me daarnet nog iets te bedenken om teggen MT te zeggen, ben ik het alweer vergeten.

IBI, weet je al zeker dat het een man is?
IBI. ik heb nu 66 scrips en 3106 losse pagina s. 66x15 ep en bd 3106 x 3 ep en bd dat tikt best aan.

Misstoesy, welkom hier, heb je veel vrije tijd want het boeren leven is een druk bestaan hoor
Moguh!

Tja... meneer de man kwam pas heul vroeg in de ochtend thuis van zijn werk we hebben samen nog even gedut..

Nu hij nog slaapt mooi de kans om nog wat dingetjes op het land te onderhouden!

Bedankt voor de fijne cadeautjes lieverds! Voel me helemaal welkom!

Kan ik de vlinders gewoon verwijderen? komen ze dan terug in mijn schuur? of is er een andere manier?

BIJNA LEVEL 2 YIHA!
LEVEL 3 out of nowhere...
Je gaat goed Miss, nog 1 level hoger, dan kun je ook naar de markt
oow ik ben op de markt!

heb net het eea te koop aangeboden.. geen idee hoe het gaat werken allemaal maar we zijn er iig!
Geweldig, wat leuk voor je, dan kun je duiten gaan verdienen
Miss Toesy, ik heb je wat bomen gestuurd, die geven ook weer EP's, dus dat tikt ook iedere keer weer aan.....
Dankje wies!!! <3
hey! ik zie steeds een ooievaar overvliegen..!

komt de eitjes brengen offc.
Misstoesy, leuk hè die ooievaars, ik heb 7 broedstallen staan, heb bijna een verkeersleider nodig hier.
de markt maakt dat ik niet eens meer een kop koffie voor mezelf zet..

:D
Haha, ook MissToesy heeft haar hart verloren aan farmerama! Gelukkig kun je in dit topic je liefde kwijt bij alle andere fans...
Ah MissT, je hebt dus ook al een broedstal....

Misschien, dat je er dan nog wel een kippenhok bij moet, want je broedhok voer je weer met kippen, het is een beetje omgekeerde wereld, bij de kippenhokken oogst je kipjes en bij de broedhokken komen er eieren uit pffffffff
OOOW! hahahahahah

Thanks Wies!

*man staat hier met schuddend hoofd toe te kijken en denkt dat ik enigszins labiel ben wanneer ik zeg dat ie zn eigen ontbijten even moet fixen...l*
Zeg kan ik ook iets met de gerbera's?
:( Ik koop voer, zet de vlindertuin weg... ga naar de markt... en weg vlinders.....
Weet iemand wat ik met de scriptpagina dingeses moet? ik heb 1 tm 5 en een aantal dubbel!

Ik probeerde net (wies?) terug te mailen m,aar het lukte niet via het spel dus dan maar even zo, het lukt aardig kan dieren voeren en alles verbouwen!
Die scrips waren van een event, maar die is nu afgelopen. De volgende keer als weer een event is kan je ook mee doen.
MissToesi, de scriptpagina's, die jij hebt verzameld worden door het systeem straks uitbetaald.

Per scriptpagina krijg je 3 EP en 3 BD, dus rustig laten staan, dat wordt morgen door het systeem berekend en als alles goed gaat, komt het vanzelf op je teller te staan.

Kon je mij niet bereiken met een duifje, begreep ik???
Weet al weer wat ik nog tegen Miss T wilde zeggen: Als je nieuwe gewassen kunt kopen, na het level-uppen, kijk dan eerst op de markt. Daar zijn ze meestal goedkoper dan in de winkel.

Ik had bijna 1000 scripts en héél veel bladzijden over. Ben benieuwd hoeveel ik morgen krijg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven