Wie speelt er ook famarama?
zondag 4 maart 2012 om 10:16
suiker ontvangen rose fijn!
Azur wat goed dat je wat algemene tips geeft aan miss. Het nadeel van het al heel lang spelen is dat je haast vergeet hoe onzeker en wennen het was aan het begin.
Wiesje, ik heb ook het idee dat je veel sneller level up gaat dan mij. Nou ja wel lekker toch?
Ik ben veel aan het IGM'en met mijn nieuwbakken echtgenoot. Klinkt wel als een leuke man. haha toch leuk dit
Azur wat goed dat je wat algemene tips geeft aan miss. Het nadeel van het al heel lang spelen is dat je haast vergeet hoe onzeker en wennen het was aan het begin.
Wiesje, ik heb ook het idee dat je veel sneller level up gaat dan mij. Nou ja wel lekker toch?
Ik ben veel aan het IGM'en met mijn nieuwbakken echtgenoot. Klinkt wel als een leuke man. haha toch leuk dit
zondag 4 maart 2012 om 12:09
Moguh!
Tja... meneer de man kwam pas heul vroeg in de ochtend thuis van zijn werk we hebben samen nog even gedut..
Nu hij nog slaapt mooi de kans om nog wat dingetjes op het land te onderhouden!
Bedankt voor de fijne cadeautjes lieverds! Voel me helemaal welkom!
Kan ik de vlinders gewoon verwijderen? komen ze dan terug in mijn schuur? of is er een andere manier?
BIJNA LEVEL 2 YIHA!
Tja... meneer de man kwam pas heul vroeg in de ochtend thuis van zijn werk we hebben samen nog even gedut..
Nu hij nog slaapt mooi de kans om nog wat dingetjes op het land te onderhouden!
Bedankt voor de fijne cadeautjes lieverds! Voel me helemaal welkom!
Kan ik de vlinders gewoon verwijderen? komen ze dan terug in mijn schuur? of is er een andere manier?
BIJNA LEVEL 2 YIHA!
zondag 4 maart 2012 om 13:50
zondag 4 maart 2012 om 19:39
MissToesi, de scriptpagina's, die jij hebt verzameld worden door het systeem straks uitbetaald.
Per scriptpagina krijg je 3 EP en 3 BD, dus rustig laten staan, dat wordt morgen door het systeem berekend en als alles goed gaat, komt het vanzelf op je teller te staan.
Kon je mij niet bereiken met een duifje, begreep ik???
Per scriptpagina krijg je 3 EP en 3 BD, dus rustig laten staan, dat wordt morgen door het systeem berekend en als alles goed gaat, komt het vanzelf op je teller te staan.
Kon je mij niet bereiken met een duifje, begreep ik???
zondag 4 maart 2012 om 21:27